45 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 1.793
Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
|
ik heb een vraag voor alle mensen die goed kunnen omgaan met camera's. volgende week woensdag krijg ik mijn Fujifilm Finepix S1600 binnen. graag zou ik willen weten wat de beste instellingen zijn voor prachtige foto's van je karper te nemen. |
Me...myself...and my rods! |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 1-11-2010(UTC) Berichten: 1.023
|
verschillende dingen proberen is de beste optie. of een cursus volgen(die krijg je meestal al erbij bij een cam boven de 300,-) |
houdoe en bedankt |
|
|
|
|
jvs schreef:verschillende dingen proberen is de beste optie. of een cursus volgen(die krijg je meestal al erbij bij een cam boven de 300,-) camera kost 160 dus een cursus krijg ik niet xD |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 1-11-2010(UTC) Berichten: 1.023
|
Jorden schreef:jvs schreef:verschillende dingen proberen is de beste optie. of een cursus volgen(die krijg je meestal al erbij bij een cam boven de 300,-) camera kost 160 dus een cursus krijg ik niet xD ah oke,ik weet ook niet precies welke functies die camera heeft,maar ik maak mijn foto's altijd op landschap stand,je kunt hem eerst op automatische proberen en daarna op landschap als dat erop zit,zijn de natuurlijke kleuren veel beter(bij mij) |
houdoe en bedankt |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
|
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 12-6-2010(UTC) Berichten: 437
|
Gewoon proberen en testen dan kom je er vast snel achter. Kijk hier ook eens. http://www.letsgodigital...nl/25031/fujifilm-s1600/Staat een kleine (om)beschrijving. Handig is dat de camera op de Natural light met flits stand snel achter elkaar twee opnames maakt met 1 zonder flits en 1 met flits en bewaart ze allebei. Dan FF vergelijken en de beste foto kiezen. Succes! Jeroen |
The Baits |
|
|
|
|
De reviews heb ik allemaal al gelezen maar het was ook meer gericht naar de specifieke instellingen. ben nog maar pas nieuw op vlak van fotografie: -wat bedoeld men met de iso instellingen? |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 27-8-2009(UTC) Berichten: 879
|
Speel met je diafragma (F) en je sluitertijd (125 bijvoorbeeld)trek er op uit. oefening baard kunst. Ik heb hem nu ook een jaar en ken er nog niks van. |
Groeten,
Jerry |
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 25-11-2010(UTC) Berichten: 56
|
Ik zou gewoon kijken wat jij het mooiste vind. mensen hebben verschillende smaken! (vissen) |
Girls say I only think about one thing... fishing !
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 27-6-2010(UTC) Berichten: 1.902
|
ik heb ook een fujifilm finepix (de jx200)
neemt prachtige fotos, zal er een paar op het forum plaatsen
ik heb er nog geen karperfoto's mee genomen, maar ik zou gewoon de stand nemen waarbij je zelf de instellingen kan kiezen...
|
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Alvast bedankt! |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 27-8-2009(UTC) Berichten: 879
|
foto moet je toch zelf nemen maar een goede camera helpt er wel bij. |
Groeten,
Jerry |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.