35 ponder Lid sinds: 1-11-2010(UTC) Berichten: 836
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
ik dacht ff proberen of deze sit ook compleet met foto's en al die dinge zichtbaar ware op gsm en ja hoor kan ik op school gewoon nog mee kijke
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 1.793
Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
|
tom de maat schreef:ik dacht ff proberen of deze sit ook compleet met foto's en al die dinge zichtbaar ware op gsm en ja hoor kan ik op school gewoon nog mee kijke zou idd wel handig zijn |
Me...myself...and my rods! |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 1-11-2010(UTC) Berichten: 1.023
|
klopt,alleen de carpcam werkt bij mij op de telefoon niet,hij geeft dan aan,dat ik iets moet installeren,en daarvoor heb ik niet genoeg ruimte op de telefoon |
houdoe en bedankt |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 1.793
Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
|
jvs schreef:klopt,alleen de carpcam werkt bij mij op de telefoon niet,hij geeft dan aan,dat ik iets moet installeren,en daarvoor heb ik niet genoeg ruimte op de telefoon je bedoelt Microsoft Silverlight, maar ik denk niet dat je Silverlight op je gsm kunt installeren. zal het is proberen op mijn gsm (nokia e71) Grtz, Jorden |
Me...myself...and my rods! |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 27-8-2009(UTC) Berichten: 879
|
IPhone kan je het niet installeren de rest kan je allemaal wel |
Groeten,
Jerry |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 1-11-2010(UTC) Berichten: 1.023
|
Jorden schreef:jvs schreef:klopt,alleen de carpcam werkt bij mij op de telefoon niet,hij geeft dan aan,dat ik iets moet installeren,en daarvoor heb ik niet genoeg ruimte op de telefoon je bedoelt Microsoft Silverlight, maar ik denk niet dat je Silverlight op je gsm kunt installeren. zal het is proberen op mijn gsm (nokia e71) Grtz, Jorden die bedoel ik,ik heb een gewone nokia,maar dat lukt me niet |
houdoe en bedankt |
|
|
|
|
moet ook us kijke of de cam werkt (lg crystal) maar gewoon forum is al leuk om op school te kunne volgen heb toch abbo waar ik onbeperkt internet heb nu kan ik het nog us nuttig gebruiken ook
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Silverlight werkt niet op de meeste mobiele telefoons. De restvan de website wel. We komen binnenkort ook met een mobile versie van CarpFeeling. Kun je gemakkelijker door de site navigeren op je mobiel.
|
|
|
|
|
beter word nooit meer vervelen tijdens vissen (zo ie zo al neit he vangt de een na ander:^o )
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 18-2-2010(UTC) Berichten: 1.786
|
dat zou wel beter zijn, veel pauzes op me werk dat ik even via me mobiel wat rond lees. alleen is het gebruik niet optimaal. |
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 25-11-2010(UTC) Berichten: 56
|
klopt,alleen de carpcam werkt bij mij op de telefoon niet,hij geeft dan aan,dat ik iets moet installeren,en daarvoor heb ik niet genoeg ruimte op de telefoon. Ik ook niet!! Ik moet maar ff een micro SD kaartje kopen van 8GB |
Girls say I only think about one thing... fishing !
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.