CarpFeeling Crew Lid sinds: 27-1-2010(UTC) Berichten: 2.275 Bedankjes: 7 keer Is 9 keer bedankt in 9 post(s)
|
erg mooi zo'n aparte keur van een koi of goudkarper. Is nu de goudkarper een soort van de koi of zijn goudkarper en koi totaal geen familie van elkaar? |
Give a man a fish and he has food for a day................... Teach a man to fish and he has to buy; rods, reels, lines, lead, tubes, tackle box, boilies, fishfinder, boats, banksticks, rodpod...................coolers and six packs.
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Je bent lid sinds:: 20-11-2009(UTC) Berichten: 4.209
Bedankjes: 4 keer Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
|
dit is geen koi of goudkarper hoor! dit is gewoon een wilde spiegel met een verslaving aan rood voedsel! of bedoelde de je vis van Raf? een goudkarper is een uit de kluiten gegroeide goudvis, een koi is een speciaal op kleur en patroon gekweekte karper. het prijsverschil tussen koi's en goudkarpers is ook enorm! miss kan Chiara hier meer over uitwijden! Wat betreft de gouden vangst van Raf, regelmatig zijn vangsten van hem te zien op sportvissen.blog.nl! Bewerkt door de gebruiker donderdag 9 september 2010 18:02:15(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 20-6-2010(UTC) Berichten: 332
|
ja, het is bewezen dat karpers een kleur aannemen volgens het soort water waar ze zitten.. Diepe waters heb je nl heel donkere karpers soms en dat geld natuurlijk ook voor het omgekeerde. Maar een karper kan ook een lichte of ergere variant in kleur vertonen door het voedsel die ze opeten of simpelweg in de genen. Zoals hierboven werd vermeld, een rode kanarie, heeft de genen 'rood' die instaan voor die rode kleur, maar als je die geen rode kleurstof geeft in zen voeding, blijft die niet lang meer rood. En elke keer dat ze ruien zijn ze hun kleur kwijt. |
I swore I'd never fall again in love. But this don't even feel like falling.* |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 16-2-2010(UTC) Berichten: 169
|
Is dit dan ook een verwilderde koi? Ving hem/haar 2 jaar terug. Je hoeft er niet eens voor naar Engeland Gr. Ray
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
|
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 14-2-2010(UTC) Berichten: 583
Bedankjes: 1 keer
|
Droom vis |
>>> Wie niet vist, Wie niet vangt <<<
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 1.664 Bedankjes: 6 keer Is 14 keer bedankt in 13 post(s)
|
Ziet er uit als een 'ghost' Ray
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 3-11-2009(UTC) Berichten: 2.324
|
mooie aparte vis Ray...... |
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...
sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 27-1-2010(UTC) Berichten: 2.275 Bedankjes: 7 keer Is 9 keer bedankt in 9 post(s)
|
mooie aparte vis, is in mijn ogen te geel voor een ghost, hou het meer op gewoon een bastaard koi |
Give a man a fish and he has food for a day................... Teach a man to fish and he has to buy; rods, reels, lines, lead, tubes, tackle box, boilies, fishfinder, boats, banksticks, rodpod...................coolers and six packs.
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 11-3-2010(UTC) Berichten: 291
|
He broertje. Brilletje?? Geel? Ik zie oranje en zwart...... Dit was onze ghost... Heeft helaas afgelopen winter niet overleeft... Bewerkt door de gebruiker dinsdag 14 september 2010 21:03:34(UTC)
| Reden: Niet aangegeven kingmat285 heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage: |
Don't dream your dreams, but catch'em!!
De dikste vis is, die vis, die net niet gevangen is...... |
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 25-11-2010(UTC) Berichten: 56
|
Geweldig, mooi kleurtje Nice!! :-" |
Girls say I only think about one thing... fishing !
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 1-11-2010(UTC) Berichten: 1.023
|
das die rooie uit gestel jongeh,die is kei gek.daar hoef je niet voor naar england,maaskantje jongeh BAM |
houdoe en bedankt |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 1-11-2010(UTC) Berichten: 836
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
kanaries hebben dat ook als je robbin red voert dan krijgen ze een rood veren pak
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 16-11-2010(UTC) Berichten: 350
|
die eerste spiegel vind ik wel wat hebben @Ray volgens mij is dat idd een ghost
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.