35 ponder Lid sinds: 16-2-2010(UTC) Berichten: 835
|
Wie heeft er alweer plannen voor het aankomende seizoen?
Ik ben benieuwd of er mensen zijn die gewoon doorgaan (indien mogelijk) of dat er alweer tactieken e.d. gemaakt worden om volgend jaar z.s.m. de eerste vissen te vangen. Beginnen jullie al vlak naar CarpZwolle of wachten we todat het echt voorjaar word? Ik ben benieuwd....... |
Pompiedomtiedom,,,,die hengels moeten krom!!!! |
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 15-9-2010(UTC) Berichten: 648
Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
als het water open is gaan de hengels er weer in of voor snoek of voor karper liever vandaag nog als morgen |
steel niet de overheid dult geen concurentie
gr paul |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 31-7-2010(UTC) Berichten: 1.124 Locatie: Kempen Bedankjes: 5 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
ik ga zeker het cf systeem uittesten. voor de rest lekker doorgaan
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 1-11-2010(UTC) Berichten: 1.023
|
kroon schreef:als het water open is gaan de hengels er weer in of voor snoek of voor karper liever vandaag nog als morgen x2 |
houdoe en bedankt |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 14-2-2010(UTC) Berichten: 583
Bedankjes: 1 keer
|
hee stefan ... ik wil ook zo snel mogelijk beginnen ( heb dan fishfinder ) dus die wil ik dan proberen |
>>> Wie niet vist, Wie niet vangt <<<
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 1.793
Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
|
ik wacht niet meer tot dan, ik doe de winter gewoon door ik wil mijn nieuwe camera uittesten op onze goede vriend en tegen dan heb ik mijn nieuwe beetmelders en waarschijnlijk ook wat beursaankopen die ik dolgraag wil uittesten! |
Me...myself...and my rods! |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 11-7-2009(UTC) Berichten: 260
|
plan voor volgend jaar staat vast. hopen dat het heeeel snel warm wordt is nl. heel belangrijk voor het water waar ik ga vissen.
heb al het volgende aangeschaft, voor het volgend seizoen nieuwe fietskar nieuwe nash piepers bestelling met bollen is reeds geleverd
|
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 19-11-2010(UTC) Berichten: 136
|
mn hengels enz staan al klaar,als ik de kans krijg ,ben ik er ook weer te vinden aan water.....
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Wij gaan beginnen met de voorbereidingen voor het weddermeer (CarpCam). Hier ga ik in Januari al mee bezig. Dit houdt in dat ik naast vissen ook al ga filmen om te kijken hoe en of alles nog werkt.
Kwa tactieken ga ik niet veel veranderen. Blijf vissen met hetzelfde aas, maar waarschijnlijk wel op andere wateren. Zit zelf te denken om dit jaar de randmeren, het zwarte water of de IJssel te bevissen.
Gr. Erwin
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 1-11-2010(UTC) Berichten: 836
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
louiskruyfhooft schreef:ik ga zeker het cf systeem uittesten. voor de rest lekker doorgaan hoe ziet dat er uit?
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 27-8-2009(UTC) Berichten: 879
|
Dat wil ook gaan testen alleen nog een keer de spullen halen |
Groeten,
Jerry |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 19-11-2010(UTC) Bekijkt berichten in topic: 354
|
Zodra het water weer open is ben ik ook weer te vinden aan het water Temperatuur maakt me niet zoveel uit op dat moment
|
|
|
|
|
erwin zwarte water mag toch niet gevist worden |
gr paul |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 11-7-2009(UTC) Berichten: 260
|
kroon schreef:erwin zwarte water mag toch niet gevist worden zwarte water mag wel degelijk gevist worden. het stuk bij zwolle tot hasselt mag je vissen met de vergunning van zwolle mooi water echt niet het makkelijkste water (bij zwolle in ieder geval) ik woon hemelsbreed 100 meter van het zwarte water vandaan. |
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 12-6-2010(UTC) Berichten: 437
|
Als het weer het toelaat ga ik gewoon door. Wel in mindere mate maar af en toe moet ik er gewoon uit om te vissen.
Ga volgend jaar niet veel veranderen en vis lekker zo door. Wil nog wel een groot water aanpakken.
|
The Baits |
|
|
|
|
het begin bij vollenhove vandaan niet in ieder geval wou er ook gaan zitten maar werd al gewaarschuwd dat het niet mocht |
gr paul |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 12-6-2010(UTC) Berichten: 437
|
Toch wordt daar wel gevist |
The Baits |
|
|
|
|
Er zijn meerdere plekken waar daar gewoon gevist wordt.
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
Andere spullen aanschaffen(drillen) En nog wat veranderingen:-" |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.