CarpFeeling Forum
»
Karpervissen
»
Materiaal & Techniek
»
wat gebruiken jullie rubber boot of voerboot
30 ponder Lid sinds: 15-9-2010(UTC) Berichten: 648
Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
en wat is jullie meerwaarde er en welk type ik heb nu de navigator maar ben ook wel eens benieuwd wie er met rubberboot vissen |
steel niet de overheid dult geen concurentie
gr paul |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 31-10-2010(UTC) Berichten: 214
|
ik vis regelmatig met een rubber boot mijn ervaring met een voer boot kan ik niet geven want die heb ik nog niet maar een rubber boot geweldig ding ik vis op de meest onmogenlijke plekke denk daar bij aan je boot ankeren en dan je aas net naast het talud leggen dan vind ik hem heel handig tegen wierbedden aan vissen en hij knalt het wier bed in dan kan je er boven liggen met je boot en trek je karper zo uit het vuillen je lijnen uit varen vind ik ook heel erg handig door middel van een rubber boot kortom er zijn dagen dan kan ik niet zonder de bij boot
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 10-5-2010(UTC) Berichten: 481
|
ik heb de navigator met dieptemeter en visvinder.
|
|
|
|
|
Ger heijnen schreef:ik heb de navigator met dieptemeter en visvinder. en hoe bevalt ie jouw en welke fishfinder heb jij erop |
gr paul |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 1-11-2010(UTC) Berichten: 836
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
bij ons moge we geen rubber booten dus heb viper icon + fishfinder
|
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 19-12-2010(UTC) Berichten: 24
|
Heb er wel over nagedacht een voerboot aan te schaffen, maar een rubberboot is toch echt onmisbaar in mijn visserij. Peilen kan nauwkeuriger(bodemonderzoek d.m.v. kijkemmer en vaste stok) en met het aanvoeren heeft het ook zo zijn pluspunten. Daarnaast kun je je rigs ook wat preciezer plaatsen met een boot(of je moet over een gps beschikken). Tot nu toe is een voerboot nog misbaar binnen mijn visserij. Voerboot lijkt me wel relaxt als je meerdere aanbeten (op een nacht) mag verwachten en het erg koud is. Kan me tevens voorstellen dat hte de vissen ook wat minder verjaagd i.p.v. electromotor.
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 30-10-2010(UTC) Berichten: 262
|
rubberbootje van 10 euro, en als pedel een schop. haha. doet t goed zat. gr
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 6-11-2010(UTC) Berichten: 533
Bedankjes: 27 keer Is 4 keer bedankt in 3 post(s)
|
Gebruik ze beiden. Een Quick Silver 210 met 30 LBS Minn Kota. Smartboat met de nodige troelala tralala. Mvg Erwin |
Van de passie voor het karpervissen mijn werk gemaakt... |
|
|
|
|
kroon schreef:Ger heijnen schreef:ik heb de navigator met dieptemeter en visvinder. en hoe bevalt ie jouw en welke fishfinder heb jij erop fishfinder RF 15 heb ik erop, Ik heb de boot nu zo twee jaar
|
|
|
|
|
Ger heijnen schreef:kroon schreef:Ger heijnen schreef:ik heb de navigator met dieptemeter en visvinder. en hoe bevalt ie jouw en welke fishfinder heb jij erop fishfinder RF 15 heb ik erop, Ik heb de boot nu zo twee jaar maar boot bevalt je wel dan |
gr paul |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 14-2-2010(UTC) Berichten: 583
Bedankjes: 1 keer
|
Heb de dream catcher 1
binnenkort met RF-15 erop ... |
>>> Wie niet vist, Wie niet vangt <<<
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 28-5-2010(UTC) Berichten: 635 Locatie: Axel, Zeeland, Netherlands Bedankjes: 27 keer Is 55 keer bedankt in 45 post(s)
|
Alle vormen van boten hier verboden, dus heb geen van beide.
|
|
|
|
|
kroon schreef:Ger heijnen schreef:kroon schreef:Ger heijnen schreef:ik heb de navigator met dieptemeter en visvinder. en hoe bevalt ie jouw en welke fishfinder heb jij erop fishfinder RF 15 heb ik erop, Ik heb de boot nu zo twee jaar . De boot Bevalt goed ik heb er al veel mooie vissen gevangen dankzij mijn voerboot. maar boot bevalt je wel dan
|
|
|
|
|
kroon schreef:Ger heijnen schreef:kroon schreef:Ger heijnen schreef:ik heb de navigator met dieptemeter en visvinder. en hoe bevalt ie jouw en welke fishfinder heb jij erop fishfinder RF 15 heb ik erop, Ik heb de boot nu zo twee jaar . De boot Bevalt goed ik heb er al veel mooie vissen gevangen dankzij mijn voerboot.
|
|
|
|
|
ok ik vind de mijne erg diep liggen als ik er 2 kilo voer in heb liggen en ga s kijken wat ik met de accus ken doen met gewicht |
gr paul |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 11-7-2009(UTC) Berichten: 260
|
voerboot van visvinderoost rubberboot van jrc
|
|
|
|
|
CarpFeeling Forum
»
Karpervissen
»
Materiaal & Techniek
»
wat gebruiken jullie rubber boot of voerboot
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.