20 ponder Lid sinds: 27-8-2009(UTC) Berichten: 375
|
oh jawel hoor, er zijn echt nog wel slechte bollen te verkrijgen...
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
Frank Penning schreef:oh jawel hoor, er zijn echt nog wel slechte bollen te verkrijgen... Stort je hart leeg Frank:-" |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 27-8-2009(UTC) Berichten: 375
|
nee ron, zo zit ik niet in elkaar...
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 20-11-2009(UTC) Berichten: 4.209
Bedankjes: 4 keer Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
|
nou, ik heb het proefpakketje binnengekregen vandaag. jemig wat een geur komt ervan af! liet er ook perongeluk een paar vallen en de hond was er als de kippen bij. weg boilies! haha. de eerste indruk was iig goed! goede sterke geur en juiste structuur. heb ze maar weer ingevroren om er binnekort eens single bait mee te gaan vissen. ben benieuwd.
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Frank Penning schreef:nee ron, zo zit ik niet in elkaar... Moeten we nou echt dat "muurtje om je heen" afbrokkelen Frank? Je bent onder allemaal warme, meelevende mensen Bewerkt door de gebruiker zaterdag 18 december 2010 15:50:31(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 72
|
proefpakketje gister aangevraagd, vandaag binnen! lekker snel. enveloppe lag op de mat en de vismeelgeur kwam je bij het oppakken van de enveloppe al tegemoet! ik vond een 15 tal boilies in de enveloppe. Meteen viel me de hardheid van de boilies op maar ik heb de indruk dat het ook mede door de temperatuur van buiten komt. En ik ben sowieso gewend om met vrij zachte boilies te vissen. Boilies zijn dus vrij hard, geuren sterk naar overheersend vismeel. Na het doormidden breken van de boilie zie je de grove structuur van de bol, trekt me wel. Kortom op t eerste gezicht zien de boilies er prima uit! Thnx DTC carp, voor de samples.
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 11-1-2010(UTC) Berichten: 337
|
zo ik heb ook maar eens een proefpakketje aan gevraagd. weet ik tenminste ook waar ik over praat |
Gr Henk de platte koning. |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 28-5-2010(UTC) Berichten: 635 Locatie: Axel, Zeeland, Netherlands Bedankjes: 27 keer Is 55 keer bedankt in 45 post(s)
|
Dan heb je sneller als mij, heb ze begin van de week besteld maar nog niks binnen. Maar ja moet dan ook helemaal (kuch) naar de andere kant van Nederland.
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 11-1-2010(UTC) Berichten: 337
|
7 dagen he staat op de site |
Gr Henk de platte koning. |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 20-11-2009(UTC) Berichten: 4.209
Bedankjes: 4 keer Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
|
het duurde bij mij een paar dagen. maargoed, het is dan ook gratis hea! ni zeuren dus
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 31-7-2010(UTC) Berichten: 1.124 Locatie: Kempen Bedankjes: 5 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
zoude die ook naar België verstuurd worden?
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 1.793
Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
|
louiskruyfhooft schreef:zoude die ook naar België verstuurd worden? denk het niet, te veel kosten waarschijnlijk |
Me...myself...and my rods! |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 5-4-2010(UTC) Berichten: 165
|
Ja, er is er al 1 aangekomen in Belgie! als het goed is (of maandag)
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 31-7-2010(UTC) Berichten: 1.124 Locatie: Kempen Bedankjes: 5 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
hoera, reeds besteld
|
|
|
|
Nieuwe uitzetting Lid sinds: 9-11-2009(UTC) Berichten: 2
|
edwin schreef:Dan heb je sneller als mij, heb ze begin van de week besteld maar nog niks binnen. Maar ja moet dan ook helemaal (kuch) naar de andere kant van Nederland. Beste edwin de 1e proefpakketten zijn tegelijk verzonden en daar zat die van jou ook bij ik ga er dus vanuit dat deze ook zsm bij jou op de mat ligt. gr Davy Nijhof DTC Carp
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 5-4-2010(UTC) Berichten: 165
|
Zijn er al meer mensen die het proefmonster binnen hebben gekregen?
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 27-6-2010(UTC) Berichten: 1.902
|
Jorden schreef:louiskruyfhooft schreef:zoude die ook naar België verstuurd worden? denk het niet, te veel kosten waarschijnlijk jawel! en geen verzendkosten te betalen!!! |
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Alvast bedankt! |
|
|
|
|
idd heb mail gekregen van DTC en ze zullen worden opgestuurd
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 28-5-2010(UTC) Berichten: 635 Locatie: Axel, Zeeland, Netherlands Bedankjes: 27 keer Is 55 keer bedankt in 45 post(s)
|
The_Panther schreef:edwin schreef:Dan heb je sneller als mij, heb ze begin van de week besteld maar nog niks binnen. Maar ja moet dan ook helemaal (kuch) naar de andere kant van Nederland. Beste edwin de 1e proefpakketten zijn tegelijk verzonden en daar zat die van jou ook bij ik ga er dus vanuit dat deze ook zsm bij jou op de mat ligt. gr Davy Nijhof DTC Carp Ze zijn idd aangekomen Davy, de post had dus moeite om het aan de andere kant van NL te krijgen, lol. Ben zelf niet thuis en heb ze dus nog niet mogen aanschouwen, maar volgens m'n vrouw moest ze de katten er van weg slaan :-) En ze vond ze een uur in de wind stinken (wat is ze toch blij met m'n hobbie, en zij was het nog wel die na 15 jaar de hengels op zolder te hebben laten liggen het vuurtje weer aanwakkerde om met m;n zoon te gaan vissen 1,5 jaar terug :-)
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 25-11-2010(UTC) Berichten: 56
|
ga deze boilies zkr een xtje proberen:^o |
Girls say I only think about one thing... fishing !
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.