20 ponder Lid sinds: 31-10-2010(UTC) Berichten: 214
|
hoe lang kunnen ze in de zak want woon ver van valkswaard af
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 1.793
Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
|
snowmen schreef:hoe lang kunnen ze in de zak want woon ver van valkswaard af ga anders een vragen bij een lokale kwekerij het betekent niet dat ze alleen in valkenswaar mooie karper hebben. |
Me...myself...and my rods! |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 31-7-2010(UTC) Berichten: 1.124 Locatie: Kempen Bedankjes: 5 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
idd moet nioet perse van vamlenswaard zijn he die visjes kunnen nen dag in ne zak zitte met zuurstof, maar tis het best om het vervoer zo kort mogelijk te houden. (de koi's vliegen ook over van japan tot belgie )
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 20-11-2009(UTC) Berichten: 4.209
Bedankjes: 4 keer Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
|
gebruik anders een zuurstofpompje op batterijen! te koop van albatros etc.
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 31-10-2010(UTC) Berichten: 214
|
ja daar zat ik al aan tedenken maar ik heb geen kweekers meer in de buurt volgens mijn moet ik even voor kijken maar anders doe ik wat tim zegt doe ik ze in een emer met zuurstof bal er in
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 16-2-2010(UTC) Berichten: 564
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
zorg wel dat je een GROOT aquarium hebt. en karpertjes in koelbox vervoeren met luchtpompje erin die zachtjes borrelt, dan moet het wel goed gaan kijk is bij tuincentrums, hier in de buurt hebben ze soms wel is paar spiegeltjes zwemmen Bewerkt door de gebruiker zaterdag 18 december 2010 18:33:53(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
leer om te vangen, vang om te leren |
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 15-9-2010(UTC) Berichten: 648
Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
je ken ze beter in een zak vervoeren 1derde water rest zuurstof en dan donkere zak eromheen tegen de stress en probeer zo min mogelijk temp schommelingen te voorkomen zo komen inderdaad de koi ook uit japan en zitten hier soms 48 uur in |
steel niet de overheid dult geen concurentie
gr paul |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 31-7-2010(UTC) Berichten: 1.124 Locatie: Kempen Bedankjes: 5 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
als je gewoon naar een tuincentrum of viskweker gaat, zorgen zij normaal wel dat alles goed zal verlopen tijdens de reis, ze hebben van die speciale zakken en dan vragen ze meestal voor hoelang de visjes in de zak moeten zitten, en dan doen ze zoveel zuurstof in de zak als nodig is. leg de zak wel niet op je benen tijdens het vervoer, want dan stijgt de temperatuur!!
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
Ik heb ook 4 karpertjes in mijn aquariumpje zitten samen met 8 maanvissen en 1 discus Ja ja ik weet dat die discus er niet tussen hoort maar dat is een survivor van me het zijn 2 schubs en 2 spiegels van zo'n 10 cm Mijn bak is 250x40x40 en hangt aan de muur |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 20-11-2009(UTC) Berichten: 4.209
Bedankjes: 4 keer Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
|
vallen die discusvissen en maanvissen niet aan Ron?
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
Nee komt omdat de bak ruim genoeg is en heb er behoorlijk wat kienhout in liggen
|
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
|
haha lijkt me wel mooi zo'n maan en discusvissen
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 24-12-2010(UTC) Berichten: 205
|
Lueke vissen |
Carpfishing is an important thing of living. |
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 5-1-2011(UTC) Berichten: 633
|
Ik heb zelf ook maanvissen 4 en had ook 1 discus erin.. helaas overleden :( voor de rest koppeltje zwaard dragers 2 hoogvinkarpers en nog wat dingetjes
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 18-7-2010(UTC) Berichten: 443
|
ik heb ook kleine spiegeltjes gehad en heb ze nou op een vijver uitgezet |
behandel iedere karper met respect! |
|
|
|
|
hier zijn ze ondertussen weer hard gegroeid en kunnen in de lente worden overgeplaatst naar de vijver. wel is er groot verschil in grootte, ze zijn allemaal op de zelfde dag uitgekomen, en der zijn er nu van 10 cm maar ook van 3 cm.... maar ze stellen het allemaal goed
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 5-1-2011(UTC) Berichten: 633
|
Lijkt mij wel leuk een vijver vol met spiegeltjes
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 917
Bedankjes: 3 keer Is 5 keer bedankt in 4 post(s)
|
Gister mijn cichlidenbak eens leeg gehaald. Vandaag maar eens begonnen met inrichten zodat er een paar karpers in kunnen heb er al wat plantjes in gezet. Nu nog even wachten tot het water weer goed is en dan visjes halen Mvg Patrick |
Mag hier niet meer plaatsen dat ik mijn hengelsportartikelen het liefst in Volendam koop. |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 18-7-2010(UTC) Berichten: 443
|
louiskryfhoofd
waar heb jij die ergens gekocht die spiegeltjes |
behandel iedere karper met respect! |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 917
Bedankjes: 3 keer Is 5 keer bedankt in 4 post(s)
|
jori schreef:louiskryfhoofd
waar heb jij die ergens gekocht die spiegeltjes Als je op pagina 1 terugleest daar staat een link volgens mij viskweekcentrum valkenswaard. Mvg Patrick |
Mag hier niet meer plaatsen dat ik mijn hengelsportartikelen het liefst in Volendam koop. |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.