25 ponder Lid sinds: 10-5-2010(UTC) Berichten: 481
|
kroon schreef:Ger heijnen schreef:kroon schreef:mooie vijver hoeveel kub zitje op en welk forum zit je met de koi
Mijn vijver is 18kub, welk forum??? Als je bedoet hoe veel koi 20 stuks nee welk forum zit je met koi karpers Nee ik zit niet op een forum met mjn kois
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 1-11-2010(UTC) Berichten: 836
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
mooi
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 10-5-2010(UTC) Berichten: 481
|
joris schreef:ik wil in het voorjaar ook een koivijver aanleggen zit te denken aan ongeveer 20 kub. ongeveer 2 m diep. iemand nog advies?? Denk goed na voor dat je een koivijver maakt, Er gaat bestveel tijd in zitten, kois heben veel verzorging nodig, kost veel stroom en water,
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 4-1-2010(UTC) Berichten: 147
|
Ger heijnen schreef:joris schreef:ik wil in het voorjaar ook een koivijver aanleggen zit te denken aan ongeveer 20 kub. ongeveer 2 m diep. iemand nog advies?? Denk goed na voor dat je een koivijver maakt, Er gaat bestveel tijd in zitten, kois heben veel verzorging nodig, kost veel stroom en water, daar ben ik al achter ben al aardig wat aan het zoeken geweest op verschillende forums wou hem eerst rechthoekig maken, maar zit steeds meer aan wat rondere vormen te denken.
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.