CarpFeeling Forum
»
CarpPlaats
»
Vraag
»
ik zoek een voerboot voor een redelijke prijs
Nieuwe uitzetting Lid sinds: 9-12-2010(UTC) Berichten: 2
|
ik wacht mooi op de aanbiedingen voor carpzwolle dan heb je de eerste winst mooi te pakken
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 27-8-2009(UTC) Berichten: 879
|
|
Groeten,
Jerry |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Ja, dat is natuurlijk wel het moment om je slag te slaan! Kijk of je het voor elkaar kan krijgen om zondag(de laatste dag) aan het einde van de beursdag de boot te kopen. Dan kun je vaak een hele leuke korting krijgen. Anders moeten ze de boten weer mee naar huis nemen en daar hebben ze vaak geen zin in. Gr. Erwin Bewerkt door de gebruiker woensdag 15 december 2010 10:34:13(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 15-9-2010(UTC) Berichten: 648
Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
ja zal wel druk worden bij de dealers maar wij gaan waarschijnlijk op zaterdag dan heb ik weer pech kijken of er dan ook weer wat nieuwe snufjes zijn zal vast wel weer wat leuks voor ieder zijn erwin heb jij ook al een boot of niet |
steel niet de overheid dult geen concurentie
gr paul |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 31-7-2010(UTC) Berichten: 1.124 Locatie: Kempen Bedankjes: 5 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
ik heb zelf lang zitten zoeken voor een voerboot met fishfinder voor een mooie prijs. ik ben uitgekomen op een bouwpakket van de Carpmadness xxl (739 euro incl fishfinder). deze boot vind ik er goed uit zien, maar vind er niet veel van op het internet... iemand ervaringen?
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 31-7-2010(UTC) Berichten: 1.124 Locatie: Kempen Bedankjes: 5 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 1.793
Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
|
louiskruyfhooft schreef:ik heb zelf lang zitten zoeken voor een voerboot met fishfinder voor een mooie prijs. ik ben uitgekomen op een bouwpakket van de Carpmadness xxl (739 euro incl fishfinder). deze boot vind ik er goed uit zien, maar vind er niet veel van op het internet... iemand ervaringen?
ziet er wel degelijk uit! maar kijk goed, want die moet nog wel in elkaar gezet worden eh de afgewerkte versie gaat dan tegen de €900 |
Me...myself...and my rods! |
|
|
|
|
idd weet ik, heb ik nog iets plezant te doen als er ijs op ligt
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
|
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
|
bedankt Ron zal ik doen die schroeven veranderen gaat lekker snel op da filmpke kheb wel gevonden op het internet dat de service op niks trekt
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
kroon schreef:ja zal wel druk worden bij de dealers maar wij gaan waarschijnlijk op zaterdag dan heb ik weer pech kijken of er dan ook weer wat nieuwe snufjes zijn zal vast wel weer wat leuks voor ieder zijn erwin heb jij ook al een boot of niet Ja, alleen gebruik ik deze nooit. Gebruik niet vaak een voerboot en doe ik dat wel dat is het de boot van mijnmaatje die te water gaat. Ik heb namelijk een oudje. Ik werp het liefst en anders Vaar ik liever uit met een zodiac. Al moet ik wel zeggen dat ik wel een mooie boot op het oog heb. Bewerkt door de gebruiker zondag 19 december 2010 22:05:55(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
louiskruyfhooft schreef:bedankt Ron zal ik doen die schroeven veranderen gaat lekker snel op da filmpke kheb wel gevonden op het internet dat de service op niks trekt Helaas is op dat filmke de hele boot veranderd zitten jets op en weet ik veel wat nog meer |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 15-9-2010(UTC) Berichten: 648
Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Erwin schreef:kroon schreef:ja zal wel druk worden bij de dealers maar wij gaan waarschijnlijk op zaterdag dan heb ik weer pech kijken of er dan ook weer wat nieuwe snufjes zijn zal vast wel weer wat leuks voor ieder zijn erwin heb jij ook al een boot of niet Ja, alleen gebruik ik deze nooit. Gebruik niet vaak een voerboot en doe ik dat wel dat is het de boot van mijnmaatje die te water gaat. Ik heb namelijk een oudje. Ik werp het liefst en anders Vaar ik liever uit met een zodiac. Al moet ik wel zeggen dat ik wel een mooie boot op het oog heb. ja op de ene plas wil dat wel maar op 100mtr 30 cm voor een steiger gooien red ik soms niet of lig er op of schiet net langs de paal en vast zit ie |
steel niet de overheid dult geen concurentie
gr paul |
|
|
|
CarpFeeling Forum
»
CarpPlaats
»
Vraag
»
ik zoek een voerboot voor een redelijke prijs
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.