20 ponder Lid sinds: 31-10-2010(UTC) Berichten: 214
|
hallo iedereen ik zie soms wel is hier op de de site cf kleding is dat tekoop of hoe gaat dat in zijn werk ????
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 27-6-2010(UTC) Berichten: 1.902
|
of wat ook handig zou zijn: stickers om op auto's, emmers (of zelfs bivvy's!) te kleven of zo van die patronen die je op je tshirt kan strijken, dan kan ik jullie logo op mn diem tshirts zetten :-" |
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Alvast bedankt! |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 1.793
Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
|
denk als er genoeg kandidaten zijn dat de crew dit zou willen doen, maar tegenwoordig heb je al genoeg keuzen van de merken niet? |
Me...myself...and my rods! |
|
|
|
|
Jorden schreef:denk als er genoeg kandidaten zijn dat de crew dit zou willen doen, maar tegenwoordig heb je al genoeg keuzen van de merken niet? tis da moesten er zo stickers of patronen vr op de tshirts zijn zou ik er direct kopen, maar mijn cap vn mn boilieboer zou ik niet echt willen inruilen voor een van cf (niet slecht bedoeld he!) |
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Alvast bedankt! |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 20-11-2009(UTC) Berichten: 4.209
Bedankjes: 4 keer Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
|
de originele CF kledij zal niet te koop zijn en is alleen bedoeld voor de crew. Wellicht dat er in de toekomst mogelijkheden ontstaan maar nu nog niet. petjes en mutsen zijn enkel te winnen via de foto van de maand verkiezing.
|
|
|
|
|
jammer, maar ik begrijp het wel |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 20-11-2009(UTC) Berichten: 4.209
Bedankjes: 4 keer Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
|
tja, het heeft er ook een beetje mee te maken dat we natuurlijk geen commerciele site zijn. als we eigen producten gaan verkopen dan gaan we in tegen dit imago. maargoed, zeg nooit nooit!
|
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
petjes en mutsenzijn leuk. Maar wel jammer dat dr geen petjes of mutsen zijn voor mensen met een dikke kop. ( ik dus ) |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 31-10-2010(UTC) Berichten: 214
|
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah jammer man maar hopen voor de toekomst want vond die trui pet en muts zo leuk ik heb nog helemaal geen karper kleding dus dacht ik ga is kijken voor mijn maar meschien ook voor andere of dat carpfeeling tekoop is bay the way weet iemand waar je een camouflage broek kan kopen ??????????
|
|
|
|
|
diem apparel is topkledij! |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 11-7-2009(UTC) Berichten: 260
|
timvanzanten schreef:tja, het heeft er ook een beetje mee te maken dat we natuurlijk geen commerciele site zijn. als we eigen producten gaan verkopen dan gaan we in tegen dit imago. maargoed, zeg nooit nooit! als je de winst weer in je site stopt. heeft denk ik niemand daar een probleem mee. of maak een gebaar na een goed doel? |
|
|
|
|
|
hey snowman. Zoek je gewoon camo kleding?? Weet niet waar je vanndaan komt maar meestal ga ik naar ommen toe. Google maar is naar douwe's dump in ommen. Goeie kleding voor weinig geld! |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
|
stein jansen schreef:timvanzanten schreef:tja, het heeft er ook een beetje mee te maken dat we natuurlijk geen commerciele site zijn. als we eigen producten gaan verkopen dan gaan we in tegen dit imago. maargoed, zeg nooit nooit! als je de winst weer in je site stopt. heeft denk ik niemand daar een probleem mee. of maak een gebaar na een goed doel? precies stein. Stop het geld bijvoorbeeld in een grotere server dan zo kunnen wij als gebruikers van de site bijvoorbeeld een foto album krijgen. Ik hou dr wel van om foto's te kijken enzo van gebruikers.... En ik ben denk ik niet de enige... |
|
|
|
|
Lodewijk schreef:En ik ben denk ik niet de enige... zeker niet! maar naar het schijnt hebben ze bij decathlon ook goede kledij tov de prijs. hebben jullie daar in nederland ook decathlon eiglk? |
|
|
|
|
prijs zal niet uit maken denken ik aangezien dr ook mensen zijn die een fox trui kopen van bijv 60 euro
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Hè mensen
Ik krijg de vraag erg vaak. Ik ga er eens heel serieus over nadenken. Kom er op terug.
Gr. Erwin
|
|
|
|
|
en erwin ik kan je miss helpen met het vinden van een goedkope drukker! |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 16-11-2010(UTC) Berichten: 350
|
er is zeker interesse van mij! en de ideeen van goed doel of investeren in de site is ook niet verkeerd! ik zou er inderdaad even goed over nadenken
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 19-11-2010(UTC) Berichten: 136
|
we kunnen ook allemaal die intresse in heeft (ik wel)beetje bijleggen ik zie me al zitten (vissen) hoedje op.....
|
|
|
|
|
s.guske schreef:we kunnen ook allemaal die intresse in heeft (ik wel)beetje bijleggen ik zie me al zitten (vissen) hoedje op.....
moet jij me muts hebben dan?? Pas hem toch niet haha..... |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.