35 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 917
Bedankjes: 3 keer Is 5 keer bedankt in 4 post(s)
|
roy pluim schreef:Ik ken de piepers niet, maar kijk eens naar Nash wat voor merk dat is kwalitatief goede spullen Hoe lang het al bestaat wat ze allemaal al uitgebracht hebben dan kan dit geen Flop zijn zoon merk als Nash zou zeker geen troep op de markt brengen en het zo promoten.
Groeten Roy Zeg ook niet dat ze slecht zijn maar moet eerst nog maar bewezen worden dat het kwaliteit is. Dus wanneer iemandt z'n delkims verkoopt(welke klalitatief toch tot de top behoren)vindt ik dat toch wel gewaagd. Neem nou een voorbeeld fox maakt toch ook kwliteit maar de eos piepers zijn toch niet best te noemen!! |
Mag hier niet meer plaatsen dat ik mijn hengelsportartikelen het liefst in Volendam koop. |
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 15-9-2010(UTC) Berichten: 648
Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
ik ben ook wel benieuwd als iemand ze heeft hoe ze bevallen ik vind ze wel mooi en ze moeten ook de kans krijgen om zich te bewijzen iets afkraken zie je vaak eerder dan dat het gemeld word dat het goed is heb nu delkim's en ik vind ze goed en hoor ook van verkoop punten dat de delkim's ook vaak met problemen terug komen en is denk ik ook hoe ga je er mee om leg jij ze vochtig weg begrijp ik ook wel dat het kapot ken |
steel niet de overheid dult geen concurentie
gr paul |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 1.793
Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
|
Quote:Dat zegt meer over jouw leverancier/hengelsportwinkel dan over het merk toch? idd |
Me...myself...and my rods! |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 1.793
Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
|
kroon schreef:ik ben ook wel benieuwd als iemand ze heeft hoe ze bevallen ik vind ze wel mooi en ze moeten ook de kans krijgen om zich te bewijzen iets afkraken zie je vaak eerder dan dat het gemeld word dat het goed is heb nu delkim's en ik vind ze goed en hoor ook van verkoop punten dat de delkim's ook vaak met problemen terug komen en is denk ik ook hoe ga je er mee om leg jij ze vochtig weg begrijp ik ook wel dat het kapot ken vind het persoonlijk ook raar dat ze delkim's naar je hoofd schrijven als je kijkt op marktplaats, kapaza, ebay, etc... , dit kan ook iets zeggen denk ik :s |
Me...myself...and my rods! |
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 15-9-2010(UTC) Berichten: 648
Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
die van mij doen het goed dus ik ben tevreden en ja op marktplaats word alles aangeboden delkim en fox maakt niet uit alleen van delkim heb je alleen maar piepers en fox heeft veel meer ga je gericht zoeken dan vind je ook heel veel foxjes dus ja weet het niet of er stoppen heel veel mensen of ze willen s wat anders zeg het maar |
steel niet de overheid dult geen concurentie
gr paul |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 14-11-2010(UTC) Berichten: 1.385 Bedankjes: 74 keer Is 16 keer bedankt in 14 post(s)
|
Anne schreef:jari bonouvrie schreef:zo gaat het tegenwoordig gewoon. alles draait om geld en zoveel mogelijk winst maken, de tevredenheid van klanten komt vaak op de 2e plaats te staan.
Dat zegt meer over jouw leverancier/hengelsportwinkel dan over het merk toch? Ten dele. Als de winkel geen gehoor vindt bij de producent wordt het een stuk moeilijker. Het is naar mijn idee dan ook een samenspel waar meerdere partijen van elkaar afhankelijk zijn. Ik zou overigens bij een niet welwillende producent daar geen producten van verkopen. Of het defect risico voor eigen rekening nemen. Het is een rekensom/afweging die lang niet altijd in winst/verlies (qua €€€'s ) uit te drukken is. Onderzoek heeft wel aangetoond dat je als klant nog tevredener wordt als je defect tot jouw tevredenheid opgelost heb zien worden. Zelfs nog tevredener dan als je geen defect had. Een prachtig boek hierover is "Een klacht... een geschenk uit de hemel" ISBN 90-254-0540-1. Een schitterend boek om te lezen (nadat je het onder de kerstboom als cadeau hebt gekregen ofzo). Als je als bedrijf iets met klanttevredenheid wilt doen(en er ook daadwerkelijk iets aan hebt), is dit een boek dat je gelezen *moet* hebben:-" :-" :-". Maar gaat het nu eigenlijk nog wel over (karper) vissen?? ;-) gaah Bewerkt door de gebruiker zaterdag 11 december 2010 20:31:50(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 20-11-2009(UTC) Berichten: 4.209
Bedankjes: 4 keer Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
|
helemaal waar leen! een bestaande klant is veel waardevoller dan een nieuwe klant. daarom is service ( de dienst) dan ook steeds belangrijker aan het worden en is het een sellingpoint!
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 2-3-2010(UTC) Berichten: 363
|
ik heb daarnet deze biepers in mijn handen gehad op de VBK meeting, topmateriaal Grtz
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 11-7-2009(UTC) Berichten: 260
|
van de week kan ik er mee vissen gelukkig |
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 3-11-2009(UTC) Berichten: 2.324
|
Hou me op de hoogte van jouw bevindingen Stein...... |
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...
sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 27-1-2010(UTC) Berichten: 2.275 Bedankjes: 7 keer Is 9 keer bedankt in 9 post(s)
|
just_cuz_1 Ja Stein ben ook erg benieuwd naar je bevindingen |
Give a man a fish and he has food for a day................... Teach a man to fish and he has to buy; rods, reels, lines, lead, tubes, tackle box, boilies, fishfinder, boats, banksticks, rodpod...................coolers and six packs.
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 16-11-2010(UTC) Berichten: 350
|
Jorden schreef: vind het persoonlijk ook raar dat ze delkim's naar je hoofd schrijven als je kijkt op marktplaats, kapaza, ebay, etc... , dit kan ook iets zeggen denk ik :s er zijn zoveel delkims verkocht, mensen stoppen met vissen of kopen nieuwe piepers zoals deze? dit zal wel niet zovaak gebeuren omdat delkims tot de top behoren maar toch, dat er zoveel te koop staan hoeft natuurlijk niks te zeggen over de kwaliteit ervan....
|
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
de service hier in zwolle is gewoon top te noemen |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Helemaal mee eens Lodewijk! Mag wel eens gezegd worden!
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.