Een vrouw van 95 jaar zit op haar veranda, als een goede fee op haar neerdaalt, en tegen haar zegt dat ze 2 wensen mag doen.
De oude dame bedenkt zich geen moment, en zegt dat ze weer 20 jaar wil zijn. "POOF", daar stond ze als een mooie jonge blom.
De tweede wens was wat moeilijker, tot haar oude kater er aan kwam lopen en haar kopjes gaf.
Ze zei tegen de fee, dat ze als tweede wens wilde, dat haar oude kater een mooie, jonge man zou worden. "POOF", daar stond ineens een mooie, jonge vent die haar in de armen nam en in haar oor fluisterde:
"Had je me nu maar niet gecastreerd!!!"
Wat is het als een man smerige taal bezigt tegen een vrouw: Da's sexuele intimidatie.
En als een vrouw nou vieze praatjes tegen een man uitslaat ? Da's een euro per minuut.
klein meisje loopt op een dag de badkamer binnen en ziet der moeder uit de douche komen ,en kijkt met grote ogen naar naar haar tieten en vraagt "mama, krijg ik dat later ook?", "ja schat dat krijg je later ook".
volgende dag ziet ze der vader douche en kijkt met open mond naar zijn klokke spel, en vraagt "papa, krijg ik dat later ook?".
antwoord papa, "ja dat krijg je later ook, en als je mond houd tegen je moeder kan je em ook nu krijgen!
3 hoeren zitten in n cafe en hadden al behoorlijk wat alcohol achter de kiezen.
zegt de 1e hoer ik kan 1 biljartbal in mijn kut stoppen en plopt zo 1 bal in dr doos.
zegt de 2e hoer aaa dat is makkelijk ik stop er zelfs 2 ballen in, en "plop" zo 2 ballen in dr doos.
En de 3e hoer moet zo hard lachen dat ze over der krukje heen zakt.
Een eenzame vrouw van 70 jaar, wilde weer opnieuw trouwen.Ze plaatst een
advertentie in een locale krant met de tekst:
MAN GEZOCHT!
MOET IN MIJN LEEFTIJDGROEP ZITTEN (70's),
MOET MIJ NIET SLAAN,
MOET NIET WEGRENNEN VAN MIJ,
EN MOET GOED IN BED ZIJN!
REAGEREN IN PERSOON ZELF.
Na 2 dagen gaat de deurbel. Hoewel ze er tegenop zie, opent ze de deur. Voor
haar ziet ze een grijze man zonder armen en benen in een rolstoel.
"Je denkt toch echt niet dat ik jou zou willen", zegt de vrouw,
"Kijk nou eens naar jezelf........je hebt geen benen!"
De oude man glimlacht, en zegt; "Daarom kan ik niet wegrennen van jou"!
Ze gromde een keer. "Je hebt zelfs geen handen!"
Weer glimlachte de oude man en zegt; "Dan kan ik je ook niet slaan!"
Ze kijkt met een doordringende blik naar de oude man en vraagt; "Ben je nog
steeds goed in bed"?
De man gaat goed in zijn rolstoel zitten en met een enorme glimlach zeg hij;
"Ik heb toch op de deurbel gedrukt"?
Een man en een vrouw willen graag kinderen maar het lukt niet.
Ze besluiten een afspraak te maken met de dokter.
De dokter kan hen echter ook niet helpen maar beweert een goede collega te hebben in Amerika die hen absoluut kan helpen.
Zodoende stapt het stel op een vliegtuig richting Amerika.
De dokter ter plekke hoort het verhaal aan en vraagt ze "Doe het eens hier ter plekke" Na het gebeuren te hebben aanschouwt zegt de dokter dat hij al begrijpt wat er aan de hand is.
Hij krabbelt wat op een briefje en geeft dit aan het stel. "Zeker weten dat na een half jaar een zwangerschap is bereikt"
Aangekomen in Nederland gaat het stel met het briefje naar een lokale apotheker. "Wij willen graag Thieotreol" "Pardon?" Zegt de apotheker "dat hebben we niet!,
Laat mij dat briefje eens lezen" Hij opent het briefje en leest het voor: "Try the other hole"
Jantje heeft een broertje gekregen en vraagt aan zijn vader:
"Pap, waar komen baby's vandaan?"
Nou zegt zijn vader , die komen van de ooievaar.
"jah lekker is dat!!" zegt jantje "de wereld vol mooie wijfen .. en jij moet net weer neuken met een ooievaar?"
Bewerkt door de gebruiker woensdag 8 december 2010 22:33:14(UTC)
| Reden: Niet aangegeven