50 ponder Lid sinds: 3-11-2009(UTC) Berichten: 2.324
|
Opheffingsuitverkoop www.harmnuis.nlOndanks dat wij jarenlang met plezier in de hengelsportbranche werkzaam zijn geweest, hebben wij toch besloten om onze deuren, door omstandigheden, te gaan sluiten. Wij bedanken al onze klanten voor hun trouwe bezoek. Daarom houden alleen wij in de maand december een Grote opheffingsuitverkoop. Alles moet weg! Tijdens de opheffingsuitverkoop gaan alle artikelen voor de halve prijs verkocht worden. Sla u slag tijdens de feestdagen |
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...
sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 27-8-2010(UTC) Berichten: 2.336
|
Kort geleden heb ik dit ook op het forum gezet bedankt voor de informatie man Bewerkt door de gebruiker dinsdag 7 december 2010 20:35:29(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 6-11-2010(UTC) Berichten: 533
Bedankjes: 27 keer Is 4 keer bedankt in 3 post(s)
|
Vandaag vrij en kwam in de richting, dus even langs gereden. 75% is al weg en het karper spul is nog heel weinig. Overigens hebben de medewerkers het over een doorstart....feb. mrt. 2011. Mvg Erwin |
Van de passie voor het karpervissen mijn werk gemaakt... |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 30-10-2010(UTC) Berichten: 262
|
iemand wat info over welke tenten er (nog) zijn?
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 3-11-2009(UTC) Berichten: 2.324
|
ik heb nu de directe link geplaatst ipv via marktplaats Jowan........... |
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...
sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 20-11-2009(UTC) Berichten: 4.209
Bedankjes: 4 keer Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
|
jammer dat de winkel niet bij me in de buurt ligt, ben altijd wel in voor koopjes
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 6-11-2010(UTC) Berichten: 533
Bedankjes: 27 keer Is 4 keer bedankt in 3 post(s)
|
matszj schreef:iemand wat info over welke tenten er (nog) zijn? Stonden nog 4? tenten boven. Welke precies weet ik niet, prijs ook niet. Moet je ze morgen even bellen. Mvg Erwin |
Van de passie voor het karpervissen mijn werk gemaakt... |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 18-2-2010(UTC) Berichten: 1.786
|
jammer, voor de mensen die op koopjes uit zijn wel mooi, maar ze ruimen het laatste op wat de man resten.
mja, life goes on. (zeggen ze) |
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 21-1-2010(UTC) Berichten: 2.371
Bedankjes: 10 keer Is 34 keer bedankt in 33 post(s)
|
erwin je heb het over heel weinig karperspullen wat legt er nog dan voor matriaal? of is het niet de moeite om er heen terijden. |
Wind op de kant is vis in de hand.
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.