35 ponder Lid sinds: 1-11-2010(UTC) Berichten: 836
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
maarik zal wel kijke voor zon klein aquarium bij ons in de dieren winkel mis mag da en neem ik er wel 2 mee van zwolle maar zal eerst eens vragen
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 31-7-2010(UTC) Berichten: 1.124 Locatie: Kempen Bedankjes: 5 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
zie wel dat er ne filter in zit, anders is het onbegonnen werk, omdat het zo'n "vervuilers" zijn
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 18-2-2010(UTC) Berichten: 1.786
|
in mijn aquarium heb ik wat kleine koi's zitten, waarbij ook 1 kruising met een spiegel x koi (vermoedelijk).
grote bak heb je daar! |
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 19-11-2010(UTC) Berichten: 354
|
Schitterend zo`n aquarium
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 19-11-2010(UTC) Berichten: 136
|
mooi om te zien zulke visbakken.(drillen)
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 16-11-2010(UTC) Berichten: 350
|
mooie vissen! een aquarium met karpertjes lijkt me ook wel wat, het kost meer tijd dan je denkt :( ik denk niet dat er voorlopig wat van gaat komen, achja ik heb nog een heel leven voor me!
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 1.664 Bedankjes: 6 keer Is 14 keer bedankt in 13 post(s)
|
Heb zelf een paar jaar jonge spiegels in een aquarium gehouden. Inmiddels heb ik er nog een aantal in mijn vijver zwemmen. Mogelijk dat er in de nabije toekomst nog een nieuwe bak komt. Het is toch wel leuk en ik woon nu niet meer bij de vijver maar op een flatje haha.
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 31-7-2010(UTC) Berichten: 1.124 Locatie: Kempen Bedankjes: 5 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
het is idd heel leuk om zo'n aquarium te hebben, je kan verschillende aassoorten testen. je moet eens een stukje tonijn in uw bak gooien, die vissen komen er echt massaal op af, vandaar dat ik ook een blikje tonijn toevoeg bij stickmixen
|
|
|
|
|
in die films doen ze ook altijd een blikje tonijn in de mix! je zou het ook door je boiliemix kunnen doen
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Zeker weten. Het gaat alleen heel erg snel rotten. Moet je het wel meteen invriezen
|
|
|
|
|
altijd als ik boilies maak zorg ik dat alles vers is! ik weet niet of dit verschil maakt maar het geeft mezelf toch wat vertrouwen. in deze tijd moet je wel oppassen met de olien uit een blikje tonijn!
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 1-11-2010(UTC) Berichten: 836
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
zijn de spiegeltjes al gegroeit?
|
|
|
|
|
jaja zeker, hopelijk groeien ze niet te snel, zodat ik ze pas in de late lente kan uitzetten, anders is er een te groot temperatuursverschil
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 20-9-2010(UTC) Berichten: 521
Is 8 keer bedankt in 7 post(s)
|
Een aquarium is zeker leuk,heb ze al mijn hele leven zwemt er nu in,alleen moet ie in het voorjaar eruit ivm grote :-"
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 20-11-2009(UTC) Berichten: 4.209
Bedankjes: 4 keer Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
|
Ferenc, wat geef je die beesten te eten eigenlijk? steurpellets?
|
|
|
|
|
zalig zone meerval in u aquarium zo van die harnasmeervalletjes heb ik er ook 2 van in mijn aquarium
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 20-9-2010(UTC) Berichten: 521
Is 8 keer bedankt in 7 post(s)
|
harnasmeervalletjes? die pleco's zijn boven de 30cm die meerval vreet alles goudvissen,voorntjes,pellets,steurpellets,boilies,garnalen.
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 31-10-2010(UTC) Berichten: 214
|
louiskruyfhoofthey hoe gaat het met het vervoer van de karpertjes ik bedoel het is toch verboden om karpers in je bezit tehebben ? ik vind het wel schitterend maar ben bang dat ze de rit naar mijn huis niet over leven Bewerkt door de gebruiker vrijdag 17 december 2010 20:55:40(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
|
ferenc schreef:harnasmeervalletjes? die pleco's zijn boven de 30cm die van mij 15
|
|
|
|
|
snowmen schreef:louiskruyfhoofthey hoe gaat het met het vervoer van de karpertjes ik bedoel het is toch verboden om karpers in je bezit tehebben ? ik vind het wel schitterend maar ben bang dat ze de rit naar mijn huis niet over leven kaprers vervoeren uit andere wateren is inderdaad verboden, maar karpertjes uit een kwekerij mag je gerust vervoeren de karpertjes kunnen gemakkelijk een rit overleven, maar doe wel zuurstof in de zak
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.