vandaag een complete pechdag gehad.
was lekker vrij dus besloten heel de dag te gaan vissen.
Vanmorgen al verslapen :-" dus later weg dan de bedoeling was.(half10)
toen naar boxtel gereden(dommel) toen ik daar aan kwam lag de plas dicht,dat werd hem dus niet.
toen naar huis gereden en karperspul uitgeladen en snoekspul ingeladen en richting den bosch.
onderweg telefoon,irritant enquete vrouw aan de lijn,dus kort gehouden,druk ik op het rode hoorntje van mijn parrot breekt de parrot af
maargoed,ik verder naar denbosch.ik ging op sterrebos vissen,kom ik bij afslag sterrebos weg dicht:-" .omgevallen boom op de weg.
goed dan van de andere kant,dus via de zuiderplas gereden in denbosch,kom ik langs die weg,is daar sinds kort zo'n irritante driehoek in het wegdek geplaatst.alleen toegangbaar met pasje.grrrrr.
sterrbos ging hem ook niet worden.
dan maar een klein polderslootje wat er zeer goed uit zag opgezocht,metertje diep en kraak helder.
spullen uitgepakt en inwerpen maar,3de worp valt ineens mijn molen uit elkaar:-s.niet meer te repareren dus WEER terug naar huis.
Andere molen opgehaald en weer terug naar den bosch.ik besloot maar om naar de AA te gaan in de binnenstad.
Eindelijk vissen,spullen uitgepakt(het was inmiddels 12 uur)en gooien maar.
1ste worp vuil,hmmmm 2de worp vuil hmmmm 400 meter verder gelopen en geprobeerd maar 9 van de 10 keer zooi aan de haak.pfffff om ziek van te worden.
Weer ingepakt en naar gestel gereden,dan maar naar de stuw,altijd goed en geen vuil.
half2 aangekomen en na een wandeling van 700 meter aangekomen bij de stuw in gestel,ook hier brulde het water erdoorheen,niet normaal.
maargoed,dat maakt op zich niks uit.spullen weer uitgepakt en gaan vissen.half uurtje lekker liggen gooien en beet,EINDELIJK,draaien en toen de snoek boven kwam schoot hij los
dat kan er ook nog wel bij.
weer verder geprobeerd en toen zo vast als een huis aan de bodem.het zal toch niet,trekken trekken alles kwijt,ook nog mijn nieuwe rapala eraan en ook dus kwijt.
naar huis gereden en ik hou het deze week voor gezien,BAH