15 ponder Lid sinds: 25-12-2009(UTC) Berichten: 131
|
Alvast veel succes daar Frank en Kristiaan!
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 28-7-2009(UTC) Berichten: 358
Bedankjes: 5 keer Is 2 keer bedankt in 2 post(s)
|
Thanks WIm, we hopen terug te komen met een berg foto's (daarom niet alleen van vissen, maar hopelijk wel "lol" en een leuke film. Zowel de digi als de cam vergezellen ons op deze reis, lees avontuur. See you Frank |
Choose the right swim,... Choose the right gear,... Choose the right bait,... Use ... Baits
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 27-9-2009(UTC) Berichten: 338
|
Mooi voor uit zicht voor 2010!!!
Ik zeg een mooi verslag hier op carpfeeling....
Foto's, filmpje en leuke verhalen zijn van harte welkom! |
des te harder des te gaat ie...
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 25-12-2009(UTC) Berichten: 835
|
zeer schoon vissen in een mooie omgeving , ben nieuwsgierig wat et prijskaartje zal zijn iemand die me een pm wil sturen met een +/- prijs grtzz |
if you pay peanuts you catch monckey's ................ |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 27-9-2009(UTC) Berichten: 338
|
Er is een site met prijzen en rand informatie. www.moroccocarpfishing.comHoud een zakdoek bij de hand, voor het kwijlen, als je gaat kijken.... |
des te harder des te gaat ie...
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 13-7-2009(UTC) Berichten: 974
|
Die zakdoek is zeker geen overbodige luxe Edwin =p~
Ik hoop er ook nog een keer heen te gaan, lijkt me een super ervaring!
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Anders mij wel! Ik neem aan dat je tegen die tijd ons op de hoogte houd?(vissen)
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 13-7-2009(UTC) Berichten: 974
|
Hahaha zeker weten, komt goed
|
|
|
|
|
carpfigter schreef: ben nieuwsgierig wat et prijskaartje zal zijn iemand die me een pm wil sturen met een +/- prijs grtzz Waarom in pm, geen geheim toch. Kostprijs moet je rekening houden met een budget van 850 à 1000 €. See you Frank |
Choose the right swim,... Choose the right gear,... Choose the right bait,... Use ... Baits
|
|
|
|
|
Frank schreef:carpfigter schreef: ben nieuwsgierig wat et prijskaartje zal zijn iemand die me een pm wil sturen met een +/- prijs grtzz Waarom in pm, geen geheim toch. Kostprijs moet je rekening houden met een budget van 850 à 1000 €. See you Frank eerlijk gezegd had ik het nog iets duurder verwacht , ja van mij moest da nie via pm maar kan me voorstellen dat niet iedereen staat te springen om het budget van zijn reis op et net te zetten , thx voor de info frank grtzz |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 25-12-2009(UTC) Berichten: 126
|
carpfigter schreef:Frank schreef:carpfigter schreef: ben nieuwsgierig wat et prijskaartje zal zijn iemand die me een pm wil sturen met een +/- prijs grtzz Waarom in pm, geen geheim toch. Kostprijs moet je rekening houden met een budget van 850 à 1000 €. See you Frank eerlijk gezegd had ik het nog iets duurder verwacht , ja van mij moest da nie via pm maar kan me voorstellen dat niet iedereen staat te springen om het budget van zijn reis op et net te zetten , thx voor de info frank grtzz toch al een grote som geld 850 - 1000 euro ... Maar denk wel dat het eens de moeite is om naar ginder te gaan
|
|
|
|
|
Ik moet wel eerlijk toegeven dat ik de trip gewonnen heb met de loterij op de VBK-meeting te Temse. Moet dus al een deel niet zelf betalen, bespaart me toch redelijk wat. Welk avontuur we tegemoet gaan en hoe we zullen terugkeren zal ik jullie kunnen vertellen na 22 februari.
See you Frank
|
|
|
|
|
|
Frank schreef:Ik moet wel eerlijk toegeven dat ik de trip gewonnen heb met de loterij op de VBK-meeting te Temse. Moet dus al een deel niet zelf betalen, bespaart me toch redelijk wat. Welk avontuur we tegemoet gaan en hoe we zullen terugkeren zal ik jullie kunnen vertellen na 22 februari.
See you Frank
bij deze alvast heel veel sukses toegewenst , grtzz |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 25-12-2009(UTC) Berichten: 126
|
Frank schreef:Ik moet wel eerlijk toegeven dat ik de trip gewonnen heb met de loterij op de VBK-meeting te Temse. Moet dus al een deel niet zelf betalen, bespaart me toch redelijk wat. Welk avontuur we tegemoet gaan en hoe we zullen terugkeren zal ik jullie kunnen vertellen na 22 februari.
See you Frank
ahzo , Ja kzou het zelfde zeggen als Carpfigter , alvast veel succes en je moet maar enkele plaatjes posten dan hé (vissen) Grtz K3nny.
|
|
|
|
|
We zijn terug! Hebben een avontuur beleefd om nooit te vergeten. Wij hebben de 4 seizoenen meegemaakt in een aantal dagen. Watertemperatuur bij aankomst 18°C, 2 dagen later nog 12°C. Ze hebben ons in het totaal 3 x moeten evacueren!! Ik had op 15 februari een schub van 20.2 kg te pakken, mijn vriend Kristiaan had op 22 februari een schub van 15.4 kg te pakken. Er zijn in de periode dat wij er aanwezig waren heel weinig vissen gevangen. Zoals Clement zei: "It was the worst week ever!!" Hier al even een plaatje van mijn veertiger: Hier een foto van de weersomstandigheden, dit was de 3e maal dat ze ons moesten evacueren: See you Frank |
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 20-11-2009(UTC) Berichten: 4.209
Bedankjes: 4 keer Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
|
wat een prachtige gebouwde vis Frank! leuk begin van het seizoen zou ik zo zeggen! mocht je nog verslag van je trip willen doen, wij staan er voor open!
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 17-1-2010(UTC) Berichten: 114
|
I.d.d Mooie vis man! een verslagje zou wel leuk zijn. |
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 3-11-2009(UTC) Berichten: 2.324
|
het is een mooie lange schub..... wat een omstandigheden, we zijn zeker weten benieuwd naar een verslag en meer foto's
|
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...
sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 27-1-2010(UTC) Berichten: 2.275 Bedankjes: 7 keer Is 9 keer bedankt in 9 post(s)
|
wat een geweldig mooie vis zeg. Maar die foto van die ondergelopen tent is minder. 3 x evacueren is niet niks. Maar goed je bent een levenservaring rijker en wat voor 1. Super en ja graag een verslag op dit forum, lijkt me super dit te lezen. |
Give a man a fish and he has food for a day................... Teach a man to fish and he has to buy; rods, reels, lines, lead, tubes, tackle box, boilies, fishfinder, boats, banksticks, rodpod...................coolers and six packs.
|
|
|
|
|
Bedankt mannen, verslag komt er binnenkort aan.
Eerst voorbereiden voor mijn volgende trip, nee geen sessie dit maal! Een bezoek aan de Carpin'on Show in Engeland, vorig jaar ben ik er ook geweest en vond het reuze interessant.
Maar verslag van Morocco Carpfishing komt er zeker.
See you Frank |
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.