35 ponder Lid sinds: 1-11-2010(UTC) Berichten: 836
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
het is weer zo ver het is weer sinterklaas de tijd dat ik weer wat klein materiaal krijg aangezien mijn neefjes (4 en 6jaar) en nog vol op in geloven doen wij maar lekker mee en valt er nog wel wat haken en onderlijn van de kar net als een schaatje en oplaadbare durasels voor mijn afstandsbediening zijn er nog meer die zo iets hebben of aan speprises doen gezellig met de familie
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 27-8-2009(UTC) Berichten: 879
|
Cadeaubonnen altijd welkom Krijg altijd op me kop dat ik alleen maar visspullen weet niet gek als je 15 eu doet Bewerkt door de gebruiker zaterdag 4 december 2010 23:58:07(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
Groeten,
Jerry |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 20-11-2009(UTC) Berichten: 4.209
Bedankjes: 4 keer Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
|
hehe, je krijgt iig wat! wij vieren geen sinterklaas! alleen kerst
|
|
|
|
|
timvanzanten schreef:hehe, je krijgt iig wat! wij vieren geen sinterklaas! alleen kerst Wij vieren het alle bij
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 27-6-2010(UTC) Berichten: 1.902
|
Jerry schreef:Cadeaubonnen altijd welkom Krijg altijd op me kop dat ik alleen maar visspullen weet niet gek als je 15 eu doet ik weet ook alleen maar visspullen, waar ze ook pissed op zijn ;D hier blijven mn zussen (24 en 26) zelfs slapen voor sinterklaas @ tim, wrom vier je dat niet? |
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Alvast bedankt! |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 27-7-2009(UTC) Berichten: 1.525
|
ik heb van ''mijn'' sinterklaasin een luchtje gehad zij heeft sloffen gehad hhahaha. straks mag ze de staf ff vasthouden whahahahahahahahahahah |
Groetjes, Tim
|
|
|
|
|
timvanzanten schreef:hehe, je krijgt iig wat! wij vieren geen sinterklaas! alleen kerst wij vieren het allebij
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 28-5-2010(UTC) Berichten: 635 Locatie: Axel, Zeeland, Netherlands Bedankjes: 27 keer Is 55 keer bedankt in 45 post(s)
|
Hier komt die alleen voor de kids 290 Heb mijn verlanglijstje wel al aan de kerstman overhandigd bliss
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 20-11-2009(UTC) Berichten: 4.209
Bedankjes: 4 keer Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
|
@chiele, we hebben geen kleintjes meer in de familie en hebben daarom gekozen voor cadeautjes met kerst. sinterklaas gaat dus voor mij over!
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 27-6-2010(UTC) Berichten: 1.902
|
mja als er geen kleintjes meer zijn begrijp ik het nog net... ik heb mn zussen nog, wat een geluk |
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Alvast bedankt! |
|
|
|
|
Haha wij ook allebei thuis kerst en schoonouwe (toch handig een vriendin) Sinterklaas we zullen zien heb het winnende staatslot al gehad |
Groeten,
Jerry |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 18-2-2010(UTC) Bekijkt berichten in topic: 1.786
|
wij doen ook alleen met kerst surprise , en weet genoeg om op me verlanglijst te zetten, altijd een ramp voor degene die mij heeft gheghe. |
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 3-11-2009(UTC) Berichten: 2.324
|
om 16.00uur komt de hele familie sinterklaas vieren...... de kleine heeft er zin en is zenuwachtig voor wat de piet en Sint wat pakjesvond voor hem zal brengen.............. |
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...
sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 9-11-2010(UTC) Berichten: 341
|
tja hier komt ook de hele familie. heb afgsproken dat ik indonesisch zal koken voor 12 man. .heb het alleen nog nooit gedaan. gisteravond begonnen en vanmorgen verder gegaan. was ik er maar nooit aan begonnen
|
|
|
|
|
Tim_Ellerman schreef:ik heb van ''mijn'' sinterklaasin een luchtje gehad zij heeft sloffen gehad hhahaha. straks mag ze de staf ff vasthouden whahahahahahahahahahah tim hoezo een luchtje vind ze da je stinkt? hahah
|
|
|
|
|
kan vanmiddag vertelle wat ik allemaal heb gekrege
|
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 14-9-2010(UTC) Berichten: 40
|
wij vieren sinterklaas en kerst alleen voor de kinderen
de volwassenen krijgen allemaal de standaard chocoladeletters en met kerst niks lol
zelf koop je meestal toch wel de dingen die je nodig hebt of hebben wil en de duurdere dingen schuiven we door naar de verjaardagen |
karpervissen is als sex, je kunt niet zonder :-) |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 16-2-2010(UTC) Berichten: 835
|
nou heb gister sinterklaas gevierd...
ik heb de nieuwe karperwereld gekregen en wat douche spul...mijn zoontje van anderhalf mag er wel een huis bij hebben voor alle cadeau's whaha
nou gaan we vanmiddag bij mijn schoonouders gourmetten en ook weer sinterklaas vieren...ik ben blij dat ik een stationwagen heb gekocht voor het vissen want die komt nu goed van pas met alle cadeau's :-" |
Pompiedomtiedom,,,,die hengels moeten krom!!!! |
|
|
|
|
Ja schoonouders en kinderen he.. |
Groeten,
Jerry |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 18-2-2010(UTC) Bekijkt berichten in topic: 1.786
|
veel plezier voor de mensen die het vdaag vieren |
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.