|
Alleen naar CARP Zwolle
|
7
|
|
|
Alleen naar TT Assen
|
1
|
|
|
Alleen Hengelsp. en botenbeurs (2011 in Den Bosch)
|
2
|
|
|
Ik ga naar alle beurzen
|
3
|
|
|
Alleen naar Zwolle en Assen
|
6
|
|
|
Anders; namelijk (geef een reactie)
|
4
|
|
Gasten kunnen niet stemmen. Registreer jezelf.
|
Nieuwe uitzetting Lid sinds: 8-11-2010(UTC) Berichten: 12
|
Mensen, Volgend jaar wil ik met House of Carp naar een aantal beurzen, aangezien ik ze niet allemaal af wil, zou ik graag een indicatie zien waar mensen heen gaan. (Op Carp Zwolle 2011 staat House of Carp zeker, in hal 2 met een stand van 50m2. Tegen die tijd heb ik een flink aantal nieuwe items (o.a. kleding). Bedankt alvast! Groeten |
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 27-8-2010(UTC) Berichten: 2.336
|
Mijn voorkeur gaat uit naar zwolle assen vindt ik persoonlijk best wel klien betekend niet dat het slecht was, dit jaar voor het eerst naar assen geweest. Omdat ik pas begin met karperen, mijn maten zijn wel bekent met zwolle volgens mij zou dit 3 a 4 keer zo groot zijn als in assen dit weet ik per niet zeker? Was maar heel kort in assen geweest 1e indruk is positief alleen de karpers in dat kleine bak vindt ik niet cool, leuk om te zien maar veel te veel stress Mensen foto's filmpjes maken klein ruimte paar vissen zijn ook beschadigt. leuk vraag succes met je keuze maken tot volgende jaar in zwolle of assen Bewerkt door de gebruiker woensdag 1 december 2010 21:48:51(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 27-8-2009(UTC) Berichten: 879
|
Ik ga voor zwolle omdat assen nog verder weg is. visma wil ik ook wel heen gaan omdat het om de hoek ligt.
|
Groeten,
Jerry |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 1-11-2010(UTC) Berichten: 1.023
|
|
houdoe en bedankt |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 27-6-2010(UTC) Berichten: 1.902
|
ik ga nog zien welke ik bezoek, hangt nl af van schoolwerk en afstand van hier |
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Alvast bedankt! |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 3-11-2009(UTC) Berichten: 2.324
|
ben nu naar Carpeventt in Assen geweest, Carp in Zwolle zit er niet in volgend jaar ivm de geboort van mijn kind, mijn vrouw is 26januari uitgeteld.... misschien ga ik wel nog naar wat kleinere beurzen in Rijswijk en Zoetermeer...... |
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...
sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!
|
|
|
|
|
|
Groeten,
Jerry |
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 11-11-2010(UTC) Berichten: 71
|
zwolle ben er zelf 3 dagen
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 27-7-2009(UTC) Berichten: 1.525
|
Zwolle ga ik elk jaar standaard heen. Is eigenlijk een jaarlijks vast dagje uit geworden,al kweetniet hoeveel jaar ben k dr te vinden.
Weet niet of Rijswijk nog een keer gehouden word.. bezoekersaantal was afgelopen jaar niet echt denderend. mja je weet het niet.
Ik ga voor Zwolle. |
Groetjes, Tim
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 3-11-2009(UTC) Berichten: 2.324
|
vorig jaar waren ze er wel Jerry, weet niet of ze dit jaar weer worden gehouden.... hoop het van wel, op deze beurzen worden de kleine spullen die je nodig hebt voor een heel scherpe prijs aangeboden |
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...
sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!
|
|
|
|
|
ja vorig jaar rijswijk geweest was heerlijk om de hoek nog een mooie plu gescoord. maar catch 2011 kan nog geen website vinden. |
Groeten,
Jerry |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 1-11-2010(UTC) Berichten: 836
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
ik zit ook vooral met de afstand hw da wacht wel:-"
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 21-1-2010(UTC) Berichten: 2.371
Bedankjes: 10 keer Is 34 keer bedankt in 33 post(s)
|
ik kies ook voor zwolle , alleen heb veel goede berichten gehoord over cath 2010 maar klopt jerry ik heb ook nog niets gezien. denk dat cath 2011 niet door gaat anders had je toch wel wat gelezen erover denk ik. |
Wind op de kant is vis in de hand.
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 14-2-2010(UTC) Berichten: 583
Bedankjes: 1 keer
|
ik ga ook zwolle mooi dicht bij |
>>> Wie niet vist, Wie niet vangt <<<
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 30-8-2010(UTC) Berichten: 516
|
Zwolle, uiteraard Maar Assen ook, ff voor de lol |
Karpers zijn net tieten, het maakt me niet uit of ze groot of klein zijn, als ik ze maar effe vast mag houden |
|
|
|
|
Staat ook nog niks op darling marker dus denk heb ook niet. Vond het vorig naar klein maar je werd wel goed geholpen omdat er niet zoveel mensen ware |
Groeten,
Jerry |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 20-10-2010(UTC) Berichten: 174
|
Zwolle ga ik eigenlijk elk jaar heen. Dit jaar ben ik voor het eerst naar Assen geweest. En die was zeker de moeite waard dus die ga ik zeker bezoeken in 2011.
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.