5 ponder Lid sinds: 14-9-2010(UTC) Bekijkt berichten in topic: 40
|
hij is binnen |
karpervissen is als sex, je kunt niet zonder :-) |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 20-11-2009(UTC) Berichten: 4.209
Bedankjes: 4 keer Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
|
ik ook! jemig wat een ding! ga maar eens kijken naar een electrische trolley ofzo
|
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 14-9-2010(UTC) Bekijkt berichten in topic: 40
|
schrok wel even van de doos toen hij binnen kwam
hij lijkt groot ja maar als ik mijn andere onthaakmat erop leg is hij net zo groot
denk dat dat lijkt omdat hij van de grond afstaat
mooi ding hoor top
|
karpervissen is als sex, je kunt niet zonder :-) |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 3-11-2009(UTC) Berichten: 2.324
|
stond vandaag op de beurs voor 49,- euro en ging als warme broodjes de deur uit.... waren helaas allemaal verkocht toen ik toch besloot eentje te kopen.......... |
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...
sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!
|
|
|
|
|
Het is dat je het zegt Steef! jemig wat zijn er veel van verkocht vandaag zeg!
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 18-2-2010(UTC) Berichten: 1.786
|
ja idd ik zat ook te twijfelen, maar ik wacht wel op die nieuwe versie denk ik! |
|
|
|
|
|
tja, ben ook wel benieuwd naar die nieuwe! alleen een pagina terug in dit topic lees ik dan weer dat die nieuwe niet de kwaliteit kan benaderen van de oude. ik ben heel benieuwd!
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
Klopt Tim
Ben vandaag nog naar vught geweest en had het nog nagevraagd De vernieuwde versie is lichter en dat word behaald door minder voering dunner doek Begreep ook dat er 2 uitvoeringen komen de oude versie word duurder en dan de goedkopere versie de nieuwe dus
Kwam mij bekend voor Nash frostbite wideboy of de frostbite sub 20 wideboy de nieuwe (sub) is €20 euro goedkoper dan de oudeversie
Denk dat nash zijn ramen in aan het gooien is |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
|
tja, waarom zoveel versies! idd Ron, neem de wideboys nu eens, hoeveel verschillende types zijn er nu al niet!
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 27-1-2010(UTC) Berichten: 2.275 Bedankjes: 7 keer Is 9 keer bedankt in 9 post(s)
|
heeft het niet met meer te maken anders is het wel bizar zo'n vreemde prijzen regeling |
Give a man a fish and he has food for a day................... Teach a man to fish and he has to buy; rods, reels, lines, lead, tubes, tackle box, boilies, fishfinder, boats, banksticks, rodpod...................coolers and six packs.
|
|
|
|
|
tja, er zijn nu al een 5 soorten wideboys in omloop ofzo! de normale, de subzero, de frostbite, de x strenght, de airlite, wideboy sleepingsystem etc etc. wat willen ze nou!
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 18-2-2010(UTC) Berichten: 1.786
|
tja, zoveel versies heeft vaak te maken met goedkopere producties. aangezien ze dan meer winst kunnen maken, waarom niet. |
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.