50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
Tnx voor de tip Als ik los pas ik hem aan ok? |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 3-11-2009(UTC) Berichten: 2.324
|
Ron, Succes in France. Hoop voor je dat ze willen bijten............ |
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...
sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 17-12-2009(UTC) Berichten: 444 Bedankjes: 5 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
kickje! testrig... kijken hoe ze erop reageerde
////NIET\\\\
Rig voor volgend jaar Simpel maar doeltreffend?! |
Leer van je fouten, geniet van je succes |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 27-8-2010(UTC) Berichten: 2.336
|
Op foto 1 kan je de hair 2.5 a 3 cm laten heeft mij veel vis opgeleverd i.c.m boilie + dumbell boilie werkt super. Je kan ook gebruik maken van & line aligner. Gebruik i.p.v een ringetje altijd stukje tube voorbij de haak boght het gewicht van het aas komt op de haak punt terecht i.c.m de line aligner en echter killer! PS: Deze afstand gebruik ik meestal om kleine vis te vermijden je kan nog goed tot 14 Pond vangen geen probleem. Hopelijk veel vis vangen in 2011 veel succes Bewerkt door de gebruiker dinsdag 21 december 2010 20:53:30(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 17-12-2009(UTC) Berichten: 444 Bedankjes: 5 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Foto 1 was van dit jaar een testje... geen vissen opgeleverd.
Ik ging het hoe langer hoe gekker zoeken...
dus vandaar (foto 2) back 2 basic |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 16-11-2010(UTC) Berichten: 350
|
dat is karpervissen hé, blijven testen! meestal kom je weer uit bij basic
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 20-11-2009(UTC) Berichten: 4.209
Bedankjes: 4 keer Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
|
tja, zo'n lange hair als op foto 1 is me wat teveel van het goede. daar zou ik zelf nooit mee vissen. rigje twee vind ik veel beter. daar heb ik sowieso veel meer vertrouwen in.
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 1-11-2010(UTC) Berichten: 1.023
|
ik heb een hele simpele |
houdoe en bedankt |
|
|
|
|
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 27-8-2009(UTC) Berichten: 375
|
ik kan het mis hebben, maar volgens mij komt je lijn aan de verkeerde kant van oog uit..
|
|
|
|
|
Frank Penning schreef:ik kan het mis hebben, maar volgens mij komt je lijn aan de verkeerde kant van oog uit.. hmmz, lijkt er wel op |
|
|
|
|
Frank Penning schreef:ik kan het mis hebben, maar volgens mij komt je lijn aan de verkeerde kant van oog uit.. zit idd gedraaid frank,maar ik draai altijd de lijn om de haak heen,zodat het aas vast tegen de haak hangt,dus welke kant die lijn uitkomt maakt niet zoveel uit. hij is wel aan vervanging toe,boven bij het lood waar hij vast zit is hij al aan het raffelen,heb er ook al mijn karper mee gevangen,en nooit vervangen of kapot gehad en geen missers gehad(wel 2 kwijt voor het net) @davey Korda Supernatural Sinking Braid Hooklink Bewerkt door de gebruiker dinsdag 21 december 2010 21:55:44(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
houdoe en bedankt |
|
|
|
|
het gaat niet om de hair, maar je lijn moet altijd aan de binnenkant van je haakoog uit komen.. Frank Penning heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage:
|
|
|
|
|
Frank Penning schreef:het gaat niet om de hair, maar je lijn moet altijd aan de binnenkant van je haakoog uit komen.. nooit geweten,waarom moet dat dan persee? het werkt perfect namelijk zo. |
houdoe en bedankt |
|
|
|
|
haha, je bent snel...heb net een foto bijgevoegd. ..je hebt dan een beter draai effect..
|
|
|
|
|
Frank Penning schreef:haha, je bent snel...heb net een foto bijgevoegd. ..je hebt dan een beter draai effect.. ah oke,weer wat geleerd,deze moet er toch af,dus zal er rekening mee houden |
houdoe en bedankt |
|
|
|
|
vandaag even zelf geprobeerd en het is volgens mij aardig goed gelukt |
houdoe en bedankt |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Ziet er goed uit JVS! Welke lengte heeft deze rig?
|
|
|
|
|
ziet er zeker goed uit.. beetje putty of een klein loodhageltje op je onderlijn en knallen maar..
|
|
|
|
|
Erwin schreef:Ziet er goed uit JVS! Welke lengte heeft deze rig? deze is 30 cm lang Erwin. ik heb ook wat kortere gemaakt daarna,want dit was de 1ste die ik maakte,en moest even kijken hoe ik uit kwam met de lengte en knopen etc. de andere zijn 22cm,de lengte vd hair is bij de andere ook korter,deze is vrij lang. Bewerkt door de gebruiker woensdag 22 december 2010 12:53:23(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
houdoe en bedankt |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.