50 ponder Lid sinds: 3-11-2009(UTC) Berichten: 2.324
|
als het weer het toelaat ben ik er morgen toch.................. |
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...
sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 19-11-2010(UTC) Berichten: 136
|
we zijn ook f heengeweest vandaag, het was wel f gezellig .....
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 27-8-2009(UTC) Berichten: 375
|
ik ben er geweest, helaas heb ik niemand van hier ontmoet of gezien..jammer...
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 15-9-2010(UTC) Berichten: 648
Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
zijn er vandaag nog ff geweest viel mij wel tegen maar heb weer wat spulletjes er bij nodige pup ups gel baits molen en nylon van pb en eindelijk me pb schaartje |
steel niet de overheid dult geen concurentie
gr paul |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 30-8-2010(UTC) Berichten: 516
|
Was er om 10.00. Mooie ruim opgezette beurs. Heb weinig nieuwe dingen gezien maar ik heb het toch wel naar de zin gehad. Er waren veel leveranciers die voor een prikkie (soms) de spulletjes verkochten. Zo heb ik een Nash Tacklebox voor 15 euro op de kop weten te tikken en ook gelijk maar ff een bus Gelbaits Bloodworm meegenomen. Daarna even een lekker bakkie koffie gedronken met Stein op de Visvinder Oost-stand en daar ook nog ff gekletst met Albertino en Emil Die 3, Doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg-jongens, mag ik wel Mensen die zeggen niemand gezien te hebben? Stein uut Zwolle staat dus op de Visvinder Oost-stand. Op naar de beurs in Zwolle |
Karpers zijn net tieten, het maakt me niet uit of ze groot of klein zijn, als ik ze maar effe vast mag houden |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 27-8-2009(UTC) Berichten: 375
|
ja die heb ik dus wel gezien, maar ik was druk in gesprek met patrick
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 12-6-2010(UTC) Berichten: 437
|
Ben vanmiddag geweest. Leuke beurs met leuke aanbiedingen. Voorbeeld o.a.; Fox Arma Point haken voor 4 euro. Dat zijn toch van die dingen die je vaak even meepikt in de winkel en dan 6,50 of meer er voor neerlegd. Potje Gelbaits gekocht en nog een zak met grote bollen van Sunrise Baitservice.(beursaanbieding) 2 Carpfeeling gangers gesproken, o.a. 1 van de opperhoofden. Gr Jeroen Bewerkt door de gebruiker zondag 28 november 2010 00:17:15(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
The Baits |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 27-1-2010(UTC) Berichten: 2.275 Bedankjes: 7 keer Is 9 keer bedankt in 9 post(s)
|
vanmiddag ook geweest, heb de mannen van CF zien lopen maar waren druk aan het babbelen en Dirk Jan aan het plaatjes schieten. Ik heb ook een potje van die gelbaits gekocht (salmon), ziet er kek uit, ben benieuwd naar de bevindingen. Verder viel het wat tegen ten opzichte van vorig jaar was er niet veel meer bijgekomen. Maar de beurs is groeiende, dus wie weet wat nog gaat komen. |
Give a man a fish and he has food for a day................... Teach a man to fish and he has to buy; rods, reels, lines, lead, tubes, tackle box, boilies, fishfinder, boats, banksticks, rodpod...................coolers and six packs.
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 18-2-2010(UTC) Berichten: 1.786
|
ik ga morgen ff een kijkje nemen, helaas kan me maatje niet mee en ga ik alleen maar wellicht wat bekende die ik tegen kom |
|
|
|
|
|
wie weet tot morgen dan.................. |
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Had je me niet even aan mijn mauw kunnen trekken Ronald?? En Jeroen heb ik even gesproken ja. Verder heb ook niet niet veel bekende gezien (van CarpFeeling). Al denk ik niet dat ik iedereen meteen weet te herkennen hoor..... Enne, Frank was waarschijnlijk net weg toen wij kwamen. Zo blijven we elkaar mislopen
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 1-11-2010(UTC) Berichten: 836
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
bij ons in viswinkel heb je die fox haken voor 3,75
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 20-11-2009(UTC) Berichten: 4.209
Bedankjes: 4 keer Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
|
Ik ben ook weer thuis na 2 dagen beurs. ik ben moe, heb het koud maar ben voldaan! het was gezellig mensen! bedankt!
Ook lerg leuk om de afgelopen twee dagen enkele forumleden te hebben gesproken! wat me vooral opviel bij de wat jongere forummers onder ons was, dat ze goed bezig waren met hun visserij door mee te denken over bepaalde zaken! Leuk om even de gezichten te zien bij de namen!
ondanks dat de beurs nog wat klein oogde, wil ik toch Hans van de Brink en consorten bedanken voor de faciliteiten. het was top geregeld heren! jullie ook bedankt!
Gr.
|
|
|
|
|
leuke mensen ontmoet en met veel mensen kunnen kletsen mede omdat het niet zo druk is als in zwolle en veel nieuwe dingen opgedaan..... heb wel een paar kleine dingen gekocht, maar geen grote dingen..... veel info gewonnen en uitgewisseld bij de stands voor een heerlijk lang weekend in frankrijk
|
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 12-6-2010(UTC) Berichten: 437
|
tom de maat schreef:bij ons in viswinkel heb je die fox haken voor 3,75 Welke winkel is dat dan Tom? Deze dan he als voorbeeld. |
The Baits |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 15-2-2010(UTC) Berichten: 207
Bedankjes: 1 keer Is 2 keer bedankt in 2 post(s)
|
Een aantal CF-ers gesproken de afgelopen dagen. Beurs was weer mooi opgezet. Inmiddels de wagens leeg dus zo plof ik op de bank neer met een biertje. |
Linkloos |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Dat klopt Matthijs. Wij lopen elkaar nooit mis. Vond het een leuke beurs
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 18-2-2010(UTC) Berichten: 1.786
|
was niet on aardig ben ook nog even wezen kijken bij de presentatie van Gerwin Gerlach, vond dat wel een mooie presentatie, verder wat spulletjes aangevuld!
|
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 27-1-2010(UTC) Berichten: 2.275 Bedankjes: 7 keer Is 9 keer bedankt in 9 post(s)
|
@ Erwin. Jullie hadden het veel te druk, ik zag Arnold, Wilko, DirkJan, Tim en jouw lopen en praten en druk druk druk. Wij zaten lekker een broodje warm vlees te eten en ik had mijn mond vol, hahahahahaha. Maar ik ben ook niet lang geweest, ik wou die gelbaits en verder eigenlijk niets. Oh ja heb ook nog 3 kilo meegenomen bij die nieuwe firma. |
Give a man a fish and he has food for a day................... Teach a man to fish and he has to buy; rods, reels, lines, lead, tubes, tackle box, boilies, fishfinder, boats, banksticks, rodpod...................coolers and six packs.
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 1-9-2010(UTC) Berichten: 93
|
Voor de handel was het natuurlijk wel goed. Alleen zijn mij een aantal zaken opgevallen die echt te idioot zijn |
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.