10 ponder Lid sinds: 20-6-2010(UTC) Berichten: 68
|
ik denk dat ik er ditjaar ook even heen ga. heb toch OV jaarkaart voor het weekend hopelijk komen ook veel mensen van hier erheen
|
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 31-7-2009(UTC) Berichten: 24
|
tim laat even weten of je gaat dan gaan we samen.
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Wie, van hier gaat er allemaal naar het Carpeventt? Ik ben wel benieuwd. Vorig jaar hebben veel mensen de aap uit de boom gekeken of gingen niet vanwege het barre weer. Dit jaar zal het wel een stuk groter zijn en laten we hopen dat het weer meezit. Ook vanwege de buiten activiteiten.
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 28-12-2009(UTC) Berichten: 239
|
Ik zit nog te twijfelen of ik heen ga. Vorig jaar vond ik het wat tegen vallen, maar dat kwam mede door het barre weer (enkele standhouders zijn niet gekomen). Tevens vond ik het een groot nadeel dat de sprekers in dezelfde hal hun presentatie hielden als de beurs zelf, hierdoor was het lastig te volgen door de achtergrond geluiden. |
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 12-6-2010(UTC) Berichten: 437
|
Zal vast wel weer een kijkje gaan nemen. |
The Baits |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 3-10-2009(UTC) Bekijkt berichten in topic: 386
Bedankjes: 1 keer Is 2 keer bedankt in 1 post(s)
|
Gaan we nog wat afspreken op de beurs in Assen? Ik ben er iig op Zondag en mischien wel beide dagen, het lijkt me leuk om daar weer eens wat handjes te schudden. Wie nog meer intresse in een carpfeeling meeting op Carpeventt? |
Helemaal zelf bedacht.........
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 20-11-2009(UTC) Berichten: 4.209
Bedankjes: 4 keer Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
|
ik ben er sowieso 2 dagen aanwezig! het lijkt me idd leuk om meerdere forummers te ontmoeten! ik stem zeker in voor een CF meeting!
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 27-6-2010(UTC) Berichten: 1.902
|
ik ga mn best doen om te mogen gaan heb nl zelf geen vervoer (ben 16 ), dus zal zagen worden bij mn ouders, heb dan ook bna examens en idd een cfmeeting zou dan wel leuk zijn Bewerkt door de gebruiker dinsdag 9 november 2010 20:54:22(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Alvast bedankt! |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 18-2-2010(UTC) Berichten: 1.786
|
1 van de dagen ga ik zeker! ik ben benieuwd leuk als we wat kunnen regelen. |
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 27-1-2010(UTC) Berichten: 2.275 Bedankjes: 7 keer Is 9 keer bedankt in 9 post(s)
|
wij gaan zeker heen, moeten alleen even kijken wanneer
|
Give a man a fish and he has food for a day................... Teach a man to fish and he has to buy; rods, reels, lines, lead, tubes, tackle box, boilies, fishfinder, boats, banksticks, rodpod...................coolers and six packs.
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 30-8-2010(UTC) Berichten: 516
|
Ik ben er zaterdagmiddag vanaf 1 uur (eerst nog ff naar mn ouders, die wonen in Assen) Als we nu allemaal ene baseball-petje opzetten zijn we wat makkelijker te herkennen Of een rode roos in het haar... Bewerkt door de gebruiker woensdag 10 november 2010 00:28:03(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
Karpers zijn net tieten, het maakt me niet uit of ze groot of klein zijn, als ik ze maar effe vast mag houden |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 2-3-2010(UTC) Berichten: 363
|
mss dat ik ook wel eens afzak tot ginds. zit nog serieus in twijfel, een weekje later is het ook een optreden van mijn favoriete metalband in brussel en zal toch een keuze moeten maken wegens beperkt budget is direct een eindje rijden vanuit Gent. Grtz
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 27-7-2009(UTC) Berichten: 1.525
|
Ik ben zaterdag van de partij!! Misschien een tijd afspreken om wat te drinken met wat mensen ofzo daar?! Word lachennnnn |
Groetjes, Tim
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 12-5-2010(UTC) Berichten: 270
|
Helaas door budgettaire problemen ga ik passen voor de beurs deze keer. Echter op carp 2011 zal ik zeker alle dagen van de partij zijn en me ophouden op de stand van Aas Voor Karpers (AVK) |
Wie het Kleine niet eert is het Grote niet weert.
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 11-11-2010(UTC) Berichten: 71
|
ken hans van de brink redelijk goed en hij is de organisator, hij verzekerde mij dat het groter is als vorig jaar en speciaal voor het weer is het vroeger. ik denk dat deze beurs komende jaren misschien wel even groot word als zwolle. ben uitgenodigd door hem voor een hapje en een drankje op zaterdagavond na de beurs dus ben er te vinden zaterdag
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 27-7-2009(UTC) Berichten: 1.525
|
Bijdeze moet ik me afmelden voor het Carpeventt.
Heb even een aantal andere dingen tedoen die toch net ff voor gaan.
Veel plezier iedereen die gaat!! Hoop dat het meevalt met de sneeuw hahaha! |
Groetjes, Tim
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 14-11-2010(UTC) Berichten: 1.385 Bedankjes: 74 keer Is 16 keer bedankt in 14 post(s)
|
Helaas.. Had graag gegaan, maar dit is weer zo'n weekend dat alles vol zit (vanmiddag sinterklaasfeest op het werk en morgen familiair aan de gang).
Maybe next time ..
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 27-8-2010(UTC) Berichten: 513
|
zoals het er nu uit ziet ben ik er morgen ochtend wel om ff een kijkje te nemen hoop dat het beter is als vorig jaar toen viel het wat tegen
|
Je kan niet altijd vangen tijdens het vissen, anders had vissen wel vangen geheten!!!!!!!!
groeten jos van Pinxteren |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 9-11-2010(UTC) Berichten: 341
|
helaas ga ik niet heen....ben te druk met andere dingen helaas. Dus maar wachten op Carp Zwolle.
|
|
|
|
Nieuwe uitzetting Lid sinds: 22-7-2010(UTC) Berichten: 9
|
hallo nou kom er net weg viel mij wel tegen jammer dan maar weer naar zwolle groetjes
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.