35 ponder Lid sinds: 1-11-2010(UTC) Berichten: 836
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
heeft jou winkel ook een site?
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 27-1-2010(UTC) Berichten: 2.275 Bedankjes: 7 keer Is 9 keer bedankt in 9 post(s)
|
Jos verkoop jij ook premier baits boilies. Ik zoek die met robin red, ooit eens in Frankrijk gehaald maar kan ze nergens krijgen |
Give a man a fish and he has food for a day................... Teach a man to fish and he has to buy; rods, reels, lines, lead, tubes, tackle box, boilies, fishfinder, boats, banksticks, rodpod...................coolers and six packs.
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 1-11-2010(UTC) Berichten: 1.023
|
|
houdoe en bedankt |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 27-8-2010(UTC) Berichten: 513
|
daar zijn we weer terug van frankrijk wat een k.... weer hebben we gehad. desondanks toch nog 3 vissen gevangen in 4 dagen 11 kg 16,8 kg en 19,5 kg dus het was niet voor niets. gr joske Bewerkt door de gebruiker donderdag 18 november 2010 19:00:46(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
Je kan niet altijd vangen tijdens het vissen, anders had vissen wel vangen geheten!!!!!!!!
groeten jos van Pinxteren |
|
|
|
|
beste tom/ ronald, de winkel heeft inderdaad een site www.hengelsportvanpinxteren.nlen ronald ik heb ook de ready's van premier baits en freezers in het seizoen ook alleen nu is de voorraad wat laag i.v.m. een verhuizing die erg dichtbij komt. we gaan de winkel vergroten naar ruim 200 m2 deze winter!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! dus erg druk daarmee. gr joske Bewerkt door de gebruiker donderdag 18 november 2010 19:02:23(UTC)
| Reden: Niet aangegeven josvanpinxteren heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage: |
Je kan niet altijd vangen tijdens het vissen, anders had vissen wel vangen geheten!!!!!!!!
|
|
|
|
josvanpinxteren schreef:daar zijn we weer terug van frankrijk wat een k.... weer hebben we gehad. desondanks toch nog 3 vissen gevangen in 4 dagen 11 kg 16,8 kg en 19,5 kg dus het was niet voor niets.
gr joske
is het al gelukt Jos? anders mail ze maar naar mij,dan zet ik ze op mijn server.kun jij ze daar weer vanaf halen en hier plaatsen |
houdoe en bedankt |
|
|
|
|
het wil nog steeds niet erg lukken met de foto's maar ik zal een mijnalbum.nl maken dan komt het wel goed.
maar wel bedankt voor je aanbod jvs
joske |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 27-1-2010(UTC) Berichten: 2.275 Bedankjes: 7 keer Is 9 keer bedankt in 9 post(s)
|
oke, dan wacht ik even tot na de verbouwing, verzend je ze ook de boilies? Of misschien kom ik ze wel halen, zien we ook weer eens een andere winkel, en die van jou is dan nieuw, hahahaaha |
Give a man a fish and he has food for a day................... Teach a man to fish and he has to buy; rods, reels, lines, lead, tubes, tackle box, boilies, fishfinder, boats, banksticks, rodpod...................coolers and six packs.
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 11-1-2010(UTC) Berichten: 337
|
hey..joske welkom hier(vissen) |
Gr Henk de platte koning. |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 27-8-2010(UTC) Berichten: 2.336
|
|
|
|
|
|
Hoi Jos. ik hoorde vanmorgen van ons pa het vervelende nieuws. Sterkte kerel,en ik hou mijn ogen en oren open voor je. Bewerkt door de gebruiker dinsdag 15 februari 2011 18:18:41(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
houdoe en bedankt |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 20-11-2009(UTC) Berichten: 4.209
Bedankjes: 4 keer Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
|
wat is er gebeurt JVS of Jos als je online bent?
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 12-1-2011(UTC) Berichten: 333
Bedankjes: 2 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Ook ik ben nieuwsgierig. M.n. omdat ik Jos recent ontmoet heb in zijn nieuwe zaak. JVS ik kan me voorstellen dat je iets niet openbaar maakt maar stuur me anders een pm. Of ga ik nu te ver? |
Het is zoals het is.
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 5-1-2011(UTC) Berichten: 633
|
Welkom
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 24-12-2010(UTC) Berichten: 205
|
|
Carpfishing is an important thing of living. |
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 6-2-2011(UTC) Berichten: 31
|
|
|
|
|
|
voor degene die het intreseren er is zondag op maandag ingebroken in onze nieuwe zaak en er is nogal een hele berg aan nieuwe hengelsport materialen weggehaald dus dat is zwaar ,,,,,,,,,,,, als je pas 4 weken in je nieuwe zaak zit. maar we geven niet op en gaan z.s.m. alles weer op orde brengen en knallen want het seizoen is eigenlijk al begonnen !!!!!!!!!!!!! we gaan dus gewoon door waar we mee begonnen zijn. groeten Jos Hengelsport van Pinxteren Kapelweg 6 5281 LR Boxtel www.hengelsportvanpinxteren.nl |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 9-1-2011(UTC) Berichten: 331
|
dat is fucked up, hoop dat je de goederen nog terug krijgdt, en welkom op cf(vissen) |
LAC DE GROSLEY BOYSAWAY CARPFISHING |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 18-11-2010(UTC) Berichten: 1.517 Bedankjes: 18 keer Is 22 keer bedankt in 20 post(s)
|
Welkom! Altijd goed om de eigenaar van een hengelsportzaak in ons midden te hebben!
Verschrikkelijk dat het je niet mee zit nu je net gestart bent met je nieuwe zaak. Dat ze maar gepakt mogen worden.. sterkte iig!
mvg Peter |
Groeten Peter, Aantal karpers 2015: 26 stuks |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 27-7-2009(UTC) Berichten: 1.525
|
Zoow Jos,dat is minder nieuws!!
Misschien een idee om een lijst weer te geven wat er allemaal meegenomen is zodat we met zn allen internet (Marktplaats en verkoopsites) in de gaten kunnen houden?
Sterkte iig!!
|
Groetjes, Tim
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.