CarpFeeling Forum
»
CarpTalk
»
Thee kransje
»
Karper belofte/karper promoter
20 ponder Lid sinds: 14-12-2009(UTC) Berichten: 274
|
Waar gaan we op stemmen mannen? wie zijn de favouriten?
Groeten Roy
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 16-11-2010(UTC) Berichten: 350
|
hmm, leuke actie ik zie het wel op wie ik ga stemmen nog niet over nagedacht
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 11-11-2010(UTC) Berichten: 71
|
hans van den brink als karperpromoter
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 20-11-2009(UTC) Berichten: 4.209
Bedankjes: 4 keer Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
|
ik denk dat ik onze eigen Erwin gaat inschrijven als karperpromotor. Hij heeft mede met de technische jongens achter de schermen een site neergezet die enorm informatief is. Erwin, het is je geggund vanuit mij!
de karperbelofte vind ik moeilijk, daar moet ik over nadenken
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Kijk, dat is nou sympathiek van jouw Tim Hahaha. Ik kende heel die wedstrijd niet! Ga ik eens even hard over nadenken.
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 3-11-2009(UTC) Berichten: 2.324
|
Tim ik ben het helemaal met je eens.... Mijn stem zal Erwin zeker krijgen |
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...
sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!
|
|
|
|
|
ik zal ook op erwin gaan stemmen je eerste 3 stemmen heb je! ga zo door!!
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 30-8-2010(UTC) Berichten: 516
|
Waar moet je stemmen dan? |
Karpers zijn net tieten, het maakt me niet uit of ze groot of klein zijn, als ik ze maar effe vast mag houden |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 20-11-2009(UTC) Berichten: 4.209
Bedankjes: 4 keer Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
|
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 9-11-2010(UTC) Berichten: 341
|
Het zal niet makkelijk om de karperpromotor te worden denk ik.
Ik denk dat deze eer weer naar een grote naam gaat in de karperscene.
Overigens ben ik het wel eens dat erwin een klasse site heeft opgezet.(die nog mooier wordt........hoorde ik in de wandelgangen).
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 23-6-2010(UTC) Berichten: 106
|
heb ook op je gestemt erwin |
red de boom,eet een bever |
|
|
|
|
heb net ook het formulier ingevuld en gestemd op Erwin.... |
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...
|
|
|
|
|
als we het onderwerp van naam veranderen krijgt Erwin nog meer stemmen... alleen ff kijken waar gaan we hem onder plaatsen.... op het forum of meteen op de site zelf.... Bewerkt door de gebruiker donderdag 18 november 2010 19:39:08(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 31-7-2010(UTC) Berichten: 1.124 Locatie: Kempen Bedankjes: 5 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
ook gestemd op erwin
|
|
|
|
|
blijven stemmen iedereen! en zorg dat mensen op erwin gaan stemmen! misschien wil het lukken, you never know! als erwin wint, krijgt CF sowieso veel leder erbij karper belofte ben ik nog niet over uit, ga ik nog even goed over nadenken Bewerkt door de gebruiker donderdag 18 november 2010 20:19:22(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 30-8-2010(UTC) Berichten: 516
|
Bedankt voor de link Tim, Erwin, je hebt mijn stem. Het hele Carpfeeling team eigenlijk maar kon er maar 1 kiezen hé Oh, stem op mij (Anne Wassing) en als ik win trakteer ik iedereen op wokken in Zwolle gigglesmil Bewerkt door de gebruiker donderdag 18 november 2010 20:26:55(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
Karpers zijn net tieten, het maakt me niet uit of ze groot of klein zijn, als ik ze maar effe vast mag houden |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 27-1-2010(UTC) Berichten: 2.275 Bedankjes: 7 keer Is 9 keer bedankt in 9 post(s)
|
Erwin, ook mijn stem heb je
en nu nog maar een paar duizend te gaan geloof ik hahahaha |
Give a man a fish and he has food for a day................... Teach a man to fish and he has to buy; rods, reels, lines, lead, tubes, tackle box, boilies, fishfinder, boats, banksticks, rodpod...................coolers and six packs.
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 26-7-2010(UTC) Berichten: 73
|
erwin mijn stem heb je ook!
|
|
|
|
CarpFeeling Forum
»
CarpTalk
»
Thee kransje
»
Karper belofte/karper promoter
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.