25 ponder Lid sinds: 14-2-2010(UTC) Berichten: 583
Bedankjes: 1 keer
|
Mooie vis / shirt van jrc nou bevallen de neiuwe bollen van Berkely ? |
>>> Wie niet vist, Wie niet vangt <<<
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 30-8-2010(UTC) Berichten: 516
|
shirt van JRC/Zunnebeld De volgende keer ga ik met beide hengels de Halibut/Crab van Gulp gebruiken. Ze bevallen prima. De pineapple gaat zowiezo mee naar Frankrijk volgend jaar . |
Karpers zijn net tieten, het maakt me niet uit of ze groot of klein zijn, als ik ze maar effe vast mag houden |
|
|
|
|
okej dan ik ben ook van plan met halibut crab te gaan vissen ruiken goed kun je dat shirt daar gewoon kopen ? |
|
|
|
|
|
Carp93 schreef:okej dan ik ben ook van plan met halibut crab te gaan vissen ruiken goed kun je dat shirt daar gewoon kopen ? Moet je even vragen daar. Ik heb er 1 gekregen toen ik een hele boel dingen had aangeschaft |
Karpers zijn net tieten, het maakt me niet uit of ze groot of klein zijn, als ik ze maar effe vast mag houden |
|
|
|
|
okej dn |
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 19-4-2010(UTC) Berichten: 103
|
=d> mooie vissen weer. grtn
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 30-10-2010(UTC) Berichten: 262
|
ik heb denk ik al 5x op rij niks gevangen. echt teleurstellend, en zeker als je weet dat mn laatste zo zwaar was. 6pond! echt een knoeperd. haha
|
|
|
|
|
De aanhouder wint Tis ook niet de makkelijkste tijd om een karper te vangen hé |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 27-1-2010(UTC) Berichten: 2.275 Bedankjes: 7 keer Is 9 keer bedankt in 9 post(s)
|
mooie vis Anne, helemaal super |
Give a man a fish and he has food for a day................... Teach a man to fish and he has to buy; rods, reels, lines, lead, tubes, tackle box, boilies, fishfinder, boats, banksticks, rodpod...................coolers and six packs.
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 15-9-2010(UTC) Berichten: 648
Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
mooie vis anne heb je die op een roze boilie gevangen of zie ik dat verkeerd links op de mat |
steel niet de overheid dult geen concurentie
gr paul |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 18-2-2010(UTC) Berichten: 1.786
|
mooi viske Anne en van harte met je Persoonlijk record!!! Bewerkt door de gebruiker zondag 14 november 2010 22:39:51(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 3-8-2010(UTC) Berichten: 149
|
zaterdag nog even paar uurtjes gezeten |
passion for angling
mtcbaits |
|
|
|
|
Kroon, dat is het puntje van de zak met boilies. De ballen zelf zijn donker van kleur. *Edit* Deze vis heet nu Nemo vanwege zijn ene vin. Met dank aan Freddy werkzaam bij Zunnebeld. (ook te benaderen voor leuke kindernamen trouwens) En thx voor alle leuke reacties (vissen) Bewerkt door de gebruiker dinsdag 16 november 2010 10:24:15(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 16-11-2010(UTC) Berichten: 350
|
mooie spiegel! hier is t ook al een tijdje niks :( kblijf maar blanken, achja blijven proberen! hopelijk dit weekend weer een visje
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 12-6-2010(UTC) Berichten: 437
|
Hoppa!! Vanmiddag een paar uurtjes gezeten en 2 leuke schubs gevangen |
The Baits |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 27-8-2009(UTC) Berichten: 375
|
ons winterstekkie doet het nog goed he jeroen..ik hoop morgen nog 1tje te pakken..
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 16-11-2010(UTC) Berichten: 350
|
hier is t enorm stil, blank volgt op blank. vandaag weer voor nop, alleen die leuke brasems weer
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 12-6-2010(UTC) Berichten: 437
|
Frank Penning schreef:ons winterstekkie doet het nog goed he jeroen..ik hoop morgen nog 1tje te pakken.. Yes En weer kwam de eerste tijdens de koffie!! gigglesmil |
The Baits |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 3-8-2010(UTC) Berichten: 149
|
|
passion for angling
mtcbaits |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 27-6-2010(UTC) Berichten: 1.902
|
is dat de nash cradle op de eerste foto? mooie vis trouwens |
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Alvast bedankt! |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.