45 ponder Lid sinds: 27-6-2010(UTC) Berichten: 1.902
|
De wateroverlast is zelden gezien", klinkt het in een mededeling van de gemeente Beersel. "De wateroverlast neemt nooit gekende proporties aan." Ook in Halle is het kanaal Brussel-Charleroi buiten de oevers getreden en daardoor dreigt het centrum van Halle te overstromen. "We hebben alle maatregelen genomen die we konden nemen. Alle sluizen zijn geopend", zegt burgemeester Dirk Pieters (CD&V). VRT "Het kanaal overstroomt echter. We kunnen echter niet beletten dat het water naar het centrum stroomt. We proberen wel om woningen met zandzakjes te beschermen." De burgemeester heeft de bewoners ook opgeroepen om hun auto ergens buiten het centrum te parkeren. De bedding van de trein Brussel-Halle loopt naast het kanaal en omdat de brandweer geen risico's wil nemen, is het treinverkeer er enkel uren helemaal stilgelegd. Net voor de middag waren drie van de vier sporen weer vrijgemaakt, maar de gevolgen voor het treinverkeer - ook het internationale verkeer- blijven voelbaar. heeft er iemand van jullie ook wateroverlast? |
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Alvast bedankt! |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 1-11-2010(UTC) Berichten: 1.023
|
wateroverlast nog niet,maar gister stond de dommel en de AA hier 10 cm onder het randje,en de locale vijver die liep ook bijna over |
houdoe en bedankt |
|
|
|
|
ik kan bijna gaan vissen in het centrum :( zal strax mss enkele fotos uploade, tis echt erg hier |
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Alvast bedankt! |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 1.793
Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
|
dan moet je hier in Lommel komen wonen geen wateroverlast. het kanaal hier zit helemaal nog niet vol |
Me...myself...and my rods! |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 3-11-2009(UTC) Berichten: 2.324
|
kreeg een belletje van mijn vader in limburg en daar was het ook aardig mis met regen en de modderstromen, maar niet zo erg als in belgie |
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...
sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 11-7-2009(UTC) Berichten: 260
|
Hoe raar het ook klinkt. Maar het liefst nog een meter Water erbij. Ivm hoogwater vissen op de uiterwaarden. Dat is zo mooi en zoveel vissen vangen.
Ps. Begrijp mij niet verkeerd ik vind het heel erg voor De mensen die er overlast van hebben. |
|
|
|
|
|
persoonlijk hebben wij der ook geen last van, en de school nog minder, dus voor mij (persoonlijk) mag er ook nog wel bijvallen hoor!!!!! |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 27-1-2010(UTC) Berichten: 2.275 Bedankjes: 7 keer Is 9 keer bedankt in 9 post(s)
|
nergens hoog water hier in Groningen, sterkte daar mensen. |
Give a man a fish and he has food for a day................... Teach a man to fish and he has to buy; rods, reels, lines, lead, tubes, tackle box, boilies, fishfinder, boats, banksticks, rodpod...................coolers and six packs.
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 20-6-2010(UTC) Berichten: 332
|
Jah hier ook.. Bij beiden oma's , de een woont in tubeke de helft van 'r appartement is vol water+ de kelder helemaal vol Bij de ander is de kelder helemaal vol + beetje binnen (die woont in ruisbroek zo tegen halle.) Heb alleen schrik indien die kanaal zo tegen lot overstroomt :S |
I swore I'd never fall again in love. But this don't even feel like falling.* |
|
|
|
|
nee tkanaal begint te zakke...
en ja tubeke eeft et flink zitte nrt schijnt... |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 25-12-2009(UTC) Berichten: 835
|
hier in kortrijk geen problemen gehad , wel heel erg voor de gezinnen die getroffen zijn natuurlijk ,oudenaarde , halle niet normaal wat daar gebeurde maar we kunnen er niks aandoen hé alleen die mensen veel geluk toewensen en hopen dat er niet nog meer water valt grtzz |
if you pay peanuts you catch monckey's ................ |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 2-3-2010(UTC) Berichten: 363
|
hier in Gent viel het nog behoorlijk mee. In de gemeente waar ik woon helemaal niets van last (hoogste punt in de omgeving wel), enkel op de plattelandswegen was het miserie. Daar stonden de straten blank en ik moest er natuurlijk weer net langs. Onderkant van de wagen is er ook eens door gereinigd nu :-" Enkel wel continu moeten pompen om mijn vijver op peil te houden, nu maar genieten van het zonnetje hier Grtz
|
|
|
|
|
daarsebiet nog is gepasseerd aant kanaal (in halle) me de fiets, bijna niets meer te zien van gisteren. we hebben grotendeels nog geluk gehad... |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 16-11-2010(UTC) Berichten: 350
|
hier in culemborg is het water ook niet extreem gestegen misschien maar goed ook als je al die overstromingen ziet :(
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.