20 ponder Lid sinds: 28-7-2009(UTC) Berichten: 358
Bedankjes: 5 keer Is 2 keer bedankt in 2 post(s)
|
Hoi mannen, ik ben Frank maar in België beter bekend als Foxie. Ik was nog maar pas ingelogd en ontving reeds pb, in Nederland ben ik beter bekend als "die Belg". Tevens ben ik medebeheerder van een site namelijk Carpmates waar ook een forum te vinden is en waar ik nogal wat artikeltjes neerzet omtrent materiaal. Ik ben nogal bekend als een echte die-hard als het om materiaal gaat, ieder haakje, iedere hengel, iedere tent,..... teveel eigenlijk om op te noemen moet ik gezien en geprobeerd hebben. Daarom kan je me ook nogal veel vinden op de sites www.kapaza.be en www.marktplaats.nlOok het feit dat ik enorm veel contact heb met Engelse karpervissers doet aan die obsessie absoluut niets goed, als er iets nieuws op de markt komt nemen ze onmiddellijk met me contact op of sturen me de nodige info. Ik ben zo'n 35 jaar actief als karpervisser en heb de ganse evolutie meegemaakt. Frank |
Choose the right swim,... Choose the right gear,... Choose the right bait,... Use ... Baits
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 25-12-2009(UTC) Berichten: 131
|
He Frank,makker.Dat ik jou hier tref,....nog een belg,welkom hier!
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 25-12-2009(UTC) Berichten: 835
|
yoo foxy ,hehe alles goed? blijkbaar vinden veel belgen de weg hierheen de laatste dagen haha @erwin ; deze komt nie van mij hoor nu lol grtzz |
if you pay peanuts you catch monckey's ................ |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 25-12-2009(UTC) Berichten: 131
|
carpfigter schreef:yoo foxy ,hehe alles goed? blijkbaar vinden veel belgen de weg hierheen de laatste dagen haha @erwin ; deze komt nie van mij hoor nu lol grtzz Vermoed dat het inloggen van Erwin op riviervissen er voor iets tussen zit!
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 25-12-2009(UTC) Berichten: 835
|
Wim vo schreef:carpfigter schreef:yoo foxy ,hehe alles goed? blijkbaar vinden veel belgen de weg hierheen de laatste dagen haha @erwin ; deze komt nie van mij hoor nu lol grtzz Vermoed dat het inloggen van Erwin op riviervissen er voor iets tussen zit! ah maar ik heb dit hier gevonden via google (karpertechnieken) en deze zat er ook ergens tussen ,na even rond gesnuffelt te hebben maar vlug geregistreert grtzz |
if you pay peanuts you catch monckey's ................ |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
He Frank!
Nog meer gezelligheid! En we hebben er dus nog een technische man bij! Ik hoop dat je veel aan het Forum/Site hebt en wij aan jou!!
Veel plezier hier!
Erwin
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 3-10-2009(UTC) Berichten: 386
Bedankjes: 1 keer Is 2 keer bedankt in 1 post(s)
|
Welkom Frank op carpfeeling!! |
Helemaal zelf bedacht.........
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 18-10-2009(UTC) Berichten: 219
|
He Frank! Ook jij, welkom en veel plezier hier(drillen)
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 13-7-2009(UTC) Berichten: 78
|
Veel plezier op carpfeeling(vissen)
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 24-12-2009(UTC) Berichten: 61
|
hey foxie. welkom hier.. denk da riviervissen hier inderdaad iets te maken heeft aan de belgische invasie gigglesmil |
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Enne Foxy, je geeft aan dat alles wat nieuw is, jij meteen weet, hou je ons ook op de hoogte?:-"
Erwin
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 27-7-2009(UTC) Berichten: 1.525
|
HUH,NOG EEN BELG?! Moet niet gekker worden hahaha. Welcomeeeee! |
Groetjes, Tim
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 3-11-2009(UTC) Berichten: 2.324
|
Hoe meer zielen hoe gezelliger, dus welkom Frank!!!!!!!! |
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...
sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 25-12-2009(UTC) Berichten: 126
|
Welkom Frank ! Veel plezier op dit forum
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.