20 ponder Lid sinds: 28-12-2009(UTC) Berichten: 239
|
Ja dat is waar Ronald, maar gewoon door blijven voeren! |
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 3-11-2009(UTC) Berichten: 2.324
|
het zit je niet mee Tim...... hoop dat de volgende keer beter gaat met je tentamen en de volgende run.......... |
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...
sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 18-2-2010(UTC) Berichten: 1.786
|
Whaaaaaaaaaa. WEEKEND!!!!!! maar pffff ben wel lamlendig! mja, vanavond even voor de cam gapen hopelijk vangen de mannen iets!
ik wens iedereen een fijn weekend! |
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 27-1-2010(UTC) Berichten: 2.275 Bedankjes: 7 keer Is 9 keer bedankt in 9 post(s)
|
ja, hopen op vis. Maar ik kan nu al geen voorn of baars meer zien, pffffffffffffffff.......................... come onnnnnnnnnn
|
Give a man a fish and he has food for a day................... Teach a man to fish and he has to buy; rods, reels, lines, lead, tubes, tackle box, boilies, fishfinder, boats, banksticks, rodpod...................coolers and six packs.
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 4-11-2010(UTC) Berichten: 339
|
om 11 uur was er een spiegel liet zich ff zien hopen dat ie nog terug komt |
leef het leven zoals je wilt ben zoals je bent en doe vooral wat je zelf wilt doen in je leven |
|
|
|
|
ze hebben wat gevangen, ben heel benieuwd naar de foto's hij woog namelijk 27pond........... |
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 20-11-2009(UTC) Berichten: 4.209
Bedankjes: 4 keer Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
|
Ik ben wel zo brak vandaag! gisteren zoveel gezopen dat ik zelfs vandaag nog de hele dag dronken was! sta nog steeds de duizelen op mn poten..
|
|
|
|
|
nou ik ben niet brak,maar wel een beetje uitgeblust door het verrassingsfeestje voor mijn aankomende 40ste verjaardag(ben wel pas jarig over een paar weken,1 januari).... mijn glas rode wodka stond niet leeg en mijn stand eindigde met een paar lege flessen(3)....... |
|
|
|
|
|
loop nu sinds dinsdag in de ziekte wet en ik voel me letterlijk en figuurlijk zwaar klote.......................... |
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 27-8-2009(UTC) Berichten: 879
|
Succes steef!!
Ik heb echt een top weekend gehad
Vrijdag geslaagd voor directiechauffeur Vrijdag Het team wat ik coach gewonnen En gister na een spannende pot zelf gewonnen!
Op naar het kampioensschap! |
Groeten,
Jerry |
|
|
|
|
kijk dan is je weekend echt geslaagd Jerry.......... |
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 27-1-2010(UTC) Berichten: 2.275 Bedankjes: 7 keer Is 9 keer bedankt in 9 post(s)
|
hey wat grappig Steef, ik wordt dinsdag 40 (jaja, the big FOUR) en heb zaterdag een surprise party gehad, echt tof. En wat knap is dat iedereen mij al 3 weken voorliegt over van alles en nog wat. |
Give a man a fish and he has food for a day................... Teach a man to fish and he has to buy; rods, reels, lines, lead, tubes, tackle box, boilies, fishfinder, boats, banksticks, rodpod...................coolers and six packs.
|
|
|
|
|
Alvast gefeliciteerd Ronald..... Ik hoor,zie en merk normaal alles, maar iedereen heeft het voor mij bijna 10weken voorzich weten te houden... Het feest was geslaagd..... |
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 27-7-2009(UTC) Berichten: 1.525
|
YEEEEEY!! Onze bull Gijs is vandaag 2 jaar geworden!!! Gijs is de linker Nu eten en strax weer werken.. Moeilijk zo na t weekend! |
Groetjes, Tim
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 1.664 Bedankjes: 6 keer Is 14 keer bedankt in 13 post(s)
|
hier een minder humeur. Gisteren door m'n rug gegaan waardoor er niet gewerkt kan worden vandaag.
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 27-6-2010(UTC) Berichten: 1.902
|
hoe komt het? |
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Alvast bedankt! |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 27-7-2009(UTC) Berichten: 1.525
|
lekker he Frank!
Ben gister tijdens me werk uitgegleden bij het duwen van n kar vol zware bloemen en heb nu ook last van me rug en nek,heel fijn!
Beterschap jongen! |
Groetjes, Tim
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 1.664 Bedankjes: 6 keer Is 14 keer bedankt in 13 post(s)
|
Heb al een zwakke rug maar denk dat het voetbal van zaterdag funest was. Vanavond even langs de kraker. Is echt verrot... jij ook beterschap dan Tim
|
|
|
|
|
beterschap mannen, komt wel weer goed, jullie zijn nog jong..........................toch? |
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 27-6-2010(UTC) Berichten: 1.902
|
haha, nu wat is jong ;p
veel beterschap! |
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Alvast bedankt! |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.