20 ponder Lid sinds: 28-12-2009(UTC) Berichten: 239
|
Straks mijn laatste tentamen van deze periode.. Daarna heerlijk een nachtje vissen, lekker onstuimig weer |
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 27-7-2009(UTC) Berichten: 1.525
|
Vangze Tim,zet je tent goed vast want hier gaat het al flink tekeer! Vanavond nog 1 nachtje werken en dan is het weer weekend. Word weer een druk weekend! Vrijdag de live sessie voor de CarpCam kijken,zaterdag lekker naar de griek om mezelf helemaal vol te douwen met veeels te veeel knoflookhoudend eten en daarna karten en nog ff borrelen. |
Groetjes, Tim
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 20-11-2009(UTC) Berichten: 4.209
Bedankjes: 4 keer Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
|
Wat heb je toch een saaie leven hea Timmy
|
|
|
|
|
Tja errug he Lang geleden dat ik weg ben geweest dus word weer ns tijd dat ik me ff kan laten gaan.. Eerst ff genieten en allerlei lekkere dingen eten en drinken en dan alles ff alle stress en drukte eruit scheuren op de kartbaan! Ff genieten dus.. Hoe zeggen ze dat ook alweer? Carpe Diem toch |
Groetjes, Tim
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 11-3-2010(UTC) Berichten: 291
|
Have fun Tim!! |
Don't dream your dreams, but catch'em!!
De dikste vis is, die vis, die net niet gevangen is...... |
|
|
|
|
|
Groetjes, Tim
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 3-11-2009(UTC) Berichten: 2.324
|
Hee Tim, geen brokken maken anders heb ik weer te veel werk op de SEH............. |
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...
sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 20-6-2010(UTC) Berichten: 332
|
moe amai.. na een heeeel vorige dag & overdag & avond feesten voor men verjaardag.. |
I swore I'd never fall again in love. But this don't even feel like falling.* |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 11-3-2010(UTC) Berichten: 291
|
|
Don't dream your dreams, but catch'em!!
De dikste vis is, die vis, die net niet gevangen is...... |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
|
|
|
|
|
@ Kingmat & Erwin: Hartelijk bedankt!! |
|
|
|
|
Gefeliciteerd!!!!! |
Groetjes, Tim
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 28-5-2010(UTC) Berichten: 635 Locatie: Axel, Zeeland, Netherlands Bedankjes: 27 keer Is 55 keer bedankt in 45 post(s)
|
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 27-1-2010(UTC) Berichten: 2.275 Bedankjes: 7 keer Is 9 keer bedankt in 9 post(s)
|
=d> gefeliciteerd en nog vele jaren erbij Chiara |
Give a man a fish and he has food for a day................... Teach a man to fish and he has to buy; rods, reels, lines, lead, tubes, tackle box, boilies, fishfinder, boats, banksticks, rodpod...................coolers and six packs.
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 3-11-2009(UTC) Berichten: 2.324
|
|
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...
sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 12-5-2010(UTC) Berichten: 270
|
Van Harte Chiara.
Mag ik vragen hoe jong je bent geworden??? |
Wie het Kleine niet eert is het Grote niet weert.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dankuwel allemaaal!! @ Jorgen: 17 |
|
|
|
|
Gisteren mijn tentamen verknalt en vanmorgen mijn enige run verspeeld:S:S GRRRR |
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 27-1-2010(UTC) Berichten: 2.275 Bedankjes: 7 keer Is 9 keer bedankt in 9 post(s)
|
gaah Dat is zuur Tim, maar kop op w.s. krijg je voor beiden wel een herkansing. just_cuz_1 |
Give a man a fish and he has food for a day................... Teach a man to fish and he has to buy; rods, reels, lines, lead, tubes, tackle box, boilies, fishfinder, boats, banksticks, rodpod...................coolers and six packs.
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.