25 ponder Lid sinds: 14-2-2010(UTC) Berichten: 583
Bedankjes: 1 keer
|
Gisteren kwam die uit de nieuwe Call of Duty ! vandaag heb ik hem weten te bemachtigen ! Super spel Vraag was wie speelt hem nog meer ?? Groeten (vissen) |
>>> Wie niet vist, Wie niet vangt <<<
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 30-8-2010(UTC) Berichten: 516
|
Mijn zoon speelt het ook maar heeft veel problemen met online komen. Ook kan hij het spel alleen in safe/mode spelen. Heb jij daar ook last van? |
Karpers zijn net tieten, het maakt me niet uit of ze groot of klein zijn, als ik ze maar effe vast mag houden |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 27-6-2010(UTC) Berichten: 1.902
|
Anne schreef:Ook kan hij het spel alleen in safe/mode spelen. zodat ie niemand verwond? |
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Alvast bedankt! |
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 26-7-2010(UTC) Berichten: 73
|
ik heb hem ook gaaf spel alleen ik vind de missies niet echt super een beetje te veel beunen
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 18-2-2010(UTC) Berichten: 1.786
|
niks voor mij ben aan het wachten op Assessen creed, Brotherhood. |
|
|
|
|
|
heb AC op psp, de beste pspgame ooit gehad! |
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Alvast bedankt! |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 1.793
Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
|
PSP is kortom: geweldig! zeker aan de waterkant als je alleen gaat vissen . ik speel CSS, geweldige game! |
Me...myself...and my rods! |
|
|
|
|
nope, mn psp is te oud drvr is na 1-2uur fzo al plat, dus maakt niets uit tijdens mn 10u sessies. maar pak hem soms mee voor muziek. => vind de ps3 anders ook wel iets hebben ze |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 3-11-2009(UTC) Berichten: 2.324
|
heb nog een oude Play Station 2, ben niet meer zo bezig met spelletjes..... |
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...
sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 27-7-2009(UTC) Berichten: 1.525
|
Alleen de 18+ spelletjes ofniet Steef |
Groetjes, Tim
|
|
|
|
|
ANNE : Mijn zoon speelt het ook maar heeft veel problemen met online komen. Ook kan hij het spel alleen in safe/mode spelen. Heb jij daar ook last van? Heeft die de legale versie ? en Tim Alleen de 18+ spelletjes ofniet Steef bijna alle spellen zijn 18 + waar je in kunt schieten haha |
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 30-8-2010(UTC) Berichten: 516
|
Carp93: Hij heeeft de legale versie uit de winkel. Tis waarschijnlijk een memory leak die ervoor zorgt dat de game lagged. Ook in single player heeft hij lag. Er zal wel snel een patch uitkomen denk ik. |
Karpers zijn net tieten, het maakt me niet uit of ze groot of klein zijn, als ik ze maar effe vast mag houden |
|
|
|
|
van die lagg heeft iedereen last ... maar denk persoonlijk dat het aan steam licht .. |
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 3-11-2009(UTC) Berichten: 2.324
|
dat zijn de leukere spelletjes Tim!!!!!!!!!!!:-" =p~ jawsmiley |
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...
sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!
|
|
|
|
|
Ooow tim ik weet al wat voorn soort spelletjes jij bedoelt HAHAHAAH |
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 27-8-2009(UTC) Berichten: 879
|
Ook ik heb hem op de PS2 voeg maar toe vlooie_baal en carp heeft die geen profiel waarin ze geboorte datum onder de 18 is? |
Groeten,
Jerry |
|
|
|
|
hee jerry oow dat weet ik niet zou kunnen ik ben ook 17 maar waarmee moet ik je toevoegen ? steam ? |
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 27-8-2009(UTC) Berichten: 879
|
Als vriend op de PS3 als je die heb! |
Groeten,
Jerry |
|
|
|
|
Nej speel op de pc |
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 19-11-2010(UTC) Berichten: 354
|
Ik speel hem ook, maar dan op de xbox360 Speel alle call of duty wel
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.