15 ponder Lid sinds: 16-2-2010(UTC) Berichten: 169
|
Lunatik schreef:jaja we zijn weer begonnen........ Haha, lijkt net of deze schub boos kijkt :-s
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 18-2-2010(UTC) Berichten: 1.786
|
haha ik dacht het zelfde toen ik deze nam, wel grappig toch? |
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 12-6-2010(UTC) Berichten: 437
|
Goedenavond we zijn er weer.....(karper) |
The Baits |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Vanmorgen kwam deze karper de restjes opruimen Erwin heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage:
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 25-12-2009(UTC) Berichten: 835
|
ondanks ik op smallband zit is et toch even gelukt om een printscreen te nemen haha om 14u20 carpfigter heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage: |
if you pay peanuts you catch monckey's ................ |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
En nog een paar van vandaag Erwin heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage:
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 11-3-2010(UTC) Berichten: 291
|
Volgens mij had ik deze gisteren op de print gezet... Aan het witte streepje te zien?? |
Don't dream your dreams, but catch'em!!
De dikste vis is, die vis, die net niet gevangen is...... |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 13-7-2009(UTC) Berichten: 974
|
Klopt helemaal. Is inderdaad dezelfde vis.
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 17-12-2009(UTC) Berichten: 444 Bedankjes: 5 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
lijkt het nou alsof er veel vissen zijn? of zijn het altijd de 2 grasjes, scarface schub en de spiegel |
Leer van je fouten, geniet van je succes |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 27-6-2010(UTC) Berichten: 1.902
|
stel u voor het water is nogal opgeklaard tegenover vrijdag |
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Alvast bedankt! |
|
|
|
|
davey knol schreef:lijkt het nou alsof er veel vissen zijn? of zijn het altijd de 2 grasjes, scarface schub en de spiegel Hahaha, dat zou wel heel grappig zijn. Ik heb veel meer verschillende vissen gezien, alleen laten sommige vissen zich veel vaker zien. Waaronder die vissen. Ik heb minimaal 4 graskarpers en meer dan 10 verschillende schubkarpers gezien. Maar dat zullen er nog wel meer zijn.
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 27-8-2010(UTC) Berichten: 513
|
Wat een top screens hebben jullie gemaakt KLASSE !!!!!!!!!!!!!!
|
Je kan niet altijd vangen tijdens het vissen, anders had vissen wel vangen geheten!!!!!!!!
groeten jos van Pinxteren |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 27-1-2010(UTC) Berichten: 2.275 Bedankjes: 7 keer Is 9 keer bedankt in 9 post(s)
|
ja erg mooi al die screens, ik ben vaak net te laat of druk gewoon op het verkeerde knopje van de opwinding over de mooie karper die dan voorbij zwemt. |
Give a man a fish and he has food for a day................... Teach a man to fish and he has to buy; rods, reels, lines, lead, tubes, tackle box, boilies, fishfinder, boats, banksticks, rodpod...................coolers and six packs.
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 17-12-2009(UTC) Berichten: 444 Bedankjes: 5 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Erwin schreef:davey knol schreef:lijkt het nou alsof er veel vissen zijn? of zijn het altijd de 2 grasjes, scarface schub en de spiegel Hahaha, dat zou wel heel grappig zijn. Ik heb veel meer verschillende vissen gezien, alleen laten sommige vissen zich veel vaker zien. Waaronder die vissen. Ik heb minimaal 4 graskarpers en meer dan 10 verschillende schubkarpers gezien. Maar dat zullen er nog wel meer zijn. Owke, ik volg de cam best veel maar ik kijk niet zo veel dat ik de verschillen zie! Jongens mijn complimenten voor de opzet van de site, de cam maakt het uiteindelijk helemaal! Blijf zo door gaan! |
Leer van je fouten, geniet van je succes |
|
|
|
|
Dank je wel Davey! Leuk om te horen dat het werk gewaardeerd wordt!
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 1-11-2010(UTC) Berichten: 1.023
|
toch nog 1 geweest om 17.45 |
houdoe en bedankt |
|
|
|
|
Die karper heeft de hele avond rond de stek gehangen. Hij was niet heel fanatiek aan het azen maar pakte zo af en toe iets op.
|
|
|
|
|
Dit kwam net allemaal voorbij schuiven. 2 Karpers die lekker aan het azen waren. Ze hangen er nu nog rond Erwin heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage:
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 25-12-2009(UTC) Berichten: 835
|
|
if you pay peanuts you catch monckey's ................ |
|
|
|
|
Mooie platen Carpfigter! Klasse!
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.