20 ponder Lid sinds: 27-8-2009(UTC) Berichten: 375
|
wie kan mij helpen? ik wil mijn laptop op mijn lcd tv aan sluiten. Beiden hebben een hdmi aansluiting. Zodra ik de kabels aansluit gaat het scherm van laptop op zwart, ook heb ik geen beeld op mijn tv.... wie o wie kan mij helpen??????
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 6-11-2010(UTC) Berichten: 533
Bedankjes: 27 keer Is 4 keer bedankt in 3 post(s)
|
Beetje vreemd, maar er zijn wel verschillende HDMI kabels. Even uit m`n hoofd gezegd zou je wel een 1.3 uitvoering moeten hebben. Misschien ben je ermee geholpen. Mvg Erwin |
Van de passie voor het karpervissen mijn werk gemaakt... |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 28-5-2010(UTC) Berichten: 635 Locatie: Axel, Zeeland, Netherlands Bedankjes: 27 keer Is 55 keer bedankt in 45 post(s)
|
denk dat je het al gechecked heb, maar toch maar ff voor de zekerkheid. Sommige TV's springen niet automatisch over op het HDMI kanaal (meestal een setting) dus soms moet je handmatig hem op de hdmi 2 kanaal zetten (gokje dat op 1 je digitale ontvanger zit).
Ik heb zelf een dell laptop en de video driver wil ook wel eens hangen of zo, na een verse restart doet hij het dan spontaan weer wel.
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 27-8-2009(UTC) Berichten: 879
|
Op je toetsenbord Zit bij een laptop vaak een FN TOETS en bij de nummers vaak blauw, geschreven icoontjes hierbij staat vaak ook 1 met een vierkantje met aan beide zeide een streep porbeer die eens in te drukken icm de FN toets. Hier kan je swithen tussen poort of beide of alleen scherm
Mocht dit niet lukken hoor ik het wel |
Groeten,
Jerry |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.