45 ponder Lid sinds: 27-6-2010(UTC) Berichten: 1.902
|
|
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Alvast bedankt! |
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
nou indd kunnen jullie naar het forum van de penny ofzo haha |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 18-2-2010(UTC) Berichten: 1.786
|
Lodewijk schreef:nou indd kunnen jullie naar het forum van de penny ofzo haha tantrumsmi hij is fijn! |
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 12-6-2010(UTC) Berichten: 437
|
Gister avond na thuiskomst mijn beetmelders even afschudden om het vocht er af te krijgen en vliegt bij 1 de bankstick open. Resultaat 1 knal op de garagevloer en 1 beetmelder naar de kloten. Denk je zuinig te zijn op je spullen om de beetmelder niet nat weg te leggen en dan heb ik dit weer............. gaah Dat kon er ook nog wel bij na een paar uur blanken en koude jatten.... Grrrrrr Jeroen Bewerkt door de gebruiker zondag 7 november 2010 12:18:37(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
The Baits |
|
|
|
|
Dat is wel balen jeroen...... |
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 30-8-2010(UTC) Berichten: 516
|
Afgelopen nacht een paar uurtjes gevist, geen vis maar wel een bevroren onthaakmat. Na het inpakken naar huis maar eerst 1,5 uur bezig geweest om uit het gras te komen Misschien geen goed idee om met een bus vol laminaat op het gras te rijden |
Karpers zijn net tieten, het maakt me niet uit of ze groot of klein zijn, als ik ze maar effe vast mag houden |
|
|
|
|
gisteren 16 uur gewerkt. Moe en bekaf geen zin om wat te doen vandaag |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 2-3-2010(UTC) Berichten: 363
|
vandaag na ruim 2,5jaar gebroken met mijn vriendin. Heel jammer hoe jaloezie een relatie kan om zeep helpen. Humeur van de dag is dus niet bepaald feestelijk Grtz
|
|
|
|
|
oei :/ nicht van me ook, ze gingen juist samenwonen, gingen ze uit elkaar... |
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Alvast bedankt! |
|
|
|
|
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 11-3-2010(UTC) Berichten: 291
|
|
Don't dream your dreams, but catch'em!!
De dikste vis is, die vis, die net niet gevangen is...... |
|
|
|
|
ohw voel je je aangesproken?? Haha |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 2-3-2010(UTC) Berichten: 363
|
er zijn genoeg goede vrouwen hoor alleen moet ik ze nog blijkbaar tegenkomen, tijd genoeg de volgende zal toch ook eentje zijn dat even gek is van het vissen als mij Grtz
|
|
|
|
|
die zoek ik ook al maanden |
|
|
|
|
dan doe mij er ook maar 1. |
|
|
|
|
|
ik eerst graag ik zoek al het langs whehe wie o wie bied zich bij deze aan? |
|
|
|
|
pff ik zoek er ook al lang naar xD en geef je jeugd een kans |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 30-8-2010(UTC) Berichten: 516
|
Vrouwen of vissen? Beide kosten geld. Een vrouw die ook vist kost dus 2x zoveel |
Karpers zijn net tieten, het maakt me niet uit of ze groot of klein zijn, als ik ze maar effe vast mag houden |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 3-11-2009(UTC) Berichten: 2.324
|
ik heb haar al gevonden....... ben al bijna 10jaar een geluksvogel..... |
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...
sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 12-5-2010(UTC) Berichten: 270
|
Ik zet al 21 jaar aan een kanjer vast. En afgelopen maand waren we al 16 jaar gelukkig getrouwd ( of was het nu dat zij gelukkig is en ik getrouwd ik weet het ook niet meer) Maar hou verschrikkelijk veel van mijn meissie. |
Wie het Kleine niet eert is het Grote niet weert.
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.