55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
jaja mensen nog 2 nachtjes slapen en dan staat er toch wel de leukste wedstrijd van het knvb beker toernooi ons te wachten. Namelijk de regerend lands kampioen en huidige lijst aanvoerder van de ere divisie en de nummer 1 van de jupiler league. Ik heb het natuurlijk over de wedstrijd fc zwolle - fc twente!! Aangezien er hier op voorhand al veel voetbal liefhebbers aanwezig zijn, ben ik wel is benkieuwd wat de mensen hier op cf van deze match verwachten! Is zwolle al op voorhand kansloos of denken we toch nog aan een stuntje tegen de grootmacht uit de ere divisie? Hoe dan ook we maken er een heel groot feest van as dinsdag in het uitverkochte oosterenk stadion!!
Greets l |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 1.793
Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
|
is er ook al een jupiler competitie in nederland? |
Me...myself...and my rods! |
|
|
|
|
jep. Had je niet gedacht he |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 2-3-2010(UTC) Berichten: 363
|
ik verwacht dat Twente wint, kan ook niet anders met zo'n trainer (we missen Preud'homme bij KAA Gent ze!) grtz
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 1-11-2010(UTC) Berichten: 1.023
|
twente wint makkelijk,ik heb een hekel aan fc zwolle,en dat komt omdat 2 jaar terug,wij genaaid zijn in de play offs in en tegen zwolle. Bewerkt door de gebruiker zondag 7 november 2010 23:01:29(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
houdoe en bedankt |
|
|
|
|
hekel aan zwolle? Genaaid? Leg is uit? |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 1-11-2010(UTC) Berichten: 1.023
|
Lodewijk schreef:hekel aan zwolle? Genaaid? Leg is uit? wij moesten uit tegen zwolle, 3de beslissende play off wedstrijd,na 15 min spelen paultje beekmans onterecht rood wegens een swalbe en kaartennaaier van zwollense kant. toen is de wedstrijd nog gestaakt even wegens spreekkoren,maar het was wel gezellig op ons bosch vakje |
houdoe en bedankt |
|
|
|
|
okok duidelijk. Maar goed van die 'kaarten naaiers' heeft ieder team nog 1 nachtje slapen!! |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 26-2-2010(UTC) Berichten: 263
|
|
Life is a game, fishing is serious |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 9-11-2010(UTC) Berichten: 341
|
aha vanaaf ff kieken he. kijken of Zwolle het spannend kan maken
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 3-8-2010(UTC) Berichten: 149
|
appeltje eitje voor mn clubje FORZA TWENTE ENSCHEDE maar ik hoop dat zwolle een beetje weerstand kan bieden,zodat we een mooie pot voetbal te zien krijgen. |
passion for angling
mtcbaits |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 26-2-2010(UTC) Berichten: 263
|
tantrumsmi en weer wint de winste ploeg van de avond met penaltys |
Life is a game, fishing is serious |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 3-8-2010(UTC) Berichten: 149
|
Ik neem mn woorden terug,wat een ...wedstrijd was dat zeg. Helemaal van onze kant. |
passion for angling
mtcbaits |
|
|
|
|
zo dan. Net terug uit het stadion wat een bak van een wedstrijd was dit zeg zwolle had dik en dik kunnen winnen!! Nu maar weer richten op de jupiler!
Hulde voor zwolle!!!!! |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.