50 ponder Lid sinds: 3-11-2009(UTC) Berichten: 2.324
|
|
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...
sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 17-12-2009(UTC) Berichten: 444 Bedankjes: 5 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
jezus wat een vis zeg... zit er gruwelijk mooi uit.
al kan je wel zien met de manvis foto's dat hij naar de lens gedrukt word om hem nog groter te laten lijken, op de haakmat foto's zie je de echte vis!
maar het is een super mooie vis |
Leer van je fouten, geniet van je succes |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 27-6-2010(UTC) Berichten: 1.902
|
bwaaa lijkt op de vissen die ik altyd vang wave12 djeezes wat een vis! zo een zou ik ook wel eens willen vangen |
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Alvast bedankt! |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 1.664 Bedankjes: 6 keer Is 14 keer bedankt in 13 post(s)
|
Prachtige vis! Dat in de lens drukken daar maak ik me niet druk om. Een dergelijke vis toont toch groot. Zelf vertekenen mijn vissen misschien ook een beetje maar zolang je eerlijk blijft (voornamelijk tegen jezelf) lijkt me dat geen probleem.
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 917
Bedankjes: 3 keer Is 5 keer bedankt in 4 post(s)
|
is dit nou wel of niet mary
|
Mag hier niet meer plaatsen dat ik mijn hengelsportartikelen het liefst in Volendam koop. |
|
|
|
|
mary komt tog uit engeland? |
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Alvast bedankt! |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 1.793
Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
|
neen! mary komt niet uit engeland. ze zwemt rond op een duits water. is dit jaar nog gevangen geweest op een mooi gewicht dat een nieuw wereldrecord vestigde, maar een dag daarna al verbroken door een andere mega-schub. |
Me...myself...and my rods! |
|
|
|
|
nee die is gevangen door een engelsman, die voor dynamite viste enkele weken erna is ze nog eens gevangen, zwaarder=> zelfde vis, nieuw record dag daarna was er een nieuw schub-record. was dat niet 'the general' fzo? |
|
|
|
|
De vis die je bedoeld is "General's Mate", die zwemt op dat zelfde water rond, maar over de rest weet ik niks.
Grtz, Jorden |
|
|
|
|
general's mate, idd en de rest is waar hoor, stond in de karper van augustus |
|
|
|
|
idd, heb zelf ook abo op karper. maar ik weet niet of deze vis "Mary" is. kan ook een onbekende vis zijn!
Mvg, Jorden |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 3-8-2010(UTC) Berichten: 149
|
volgens mij is dit wel mary |
passion for angling
mtcbaits |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 13-7-2009(UTC) Berichten: 974
|
Klopt, heb net ff wat andere foto's op internet bekeken en het is volgens mij ook Mary. Ze hebben in ieder geval dezelfde beschadiging onder aan de staartlob.
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 25-12-2009(UTC) Berichten: 835
|
ik dacht ook dat het mary was , is een vis die ieder jaar in het najaar een vaste klant is voor de lens van 1 of andere collega visser |
if you pay peanuts you catch monckey's ................ |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 27-1-2010(UTC) Berichten: 2.275 Bedankjes: 7 keer Is 9 keer bedankt in 9 post(s)
|
Het is Mary, 100% vergeleken. Arnold scherp opgemerkt, dit is inderdaad een herkenning. Superrrrrrrrrr, zo'n vis eens te vangen lijkt me. (vissen) |
Give a man a fish and he has food for a day................... Teach a man to fish and he has to buy; rods, reels, lines, lead, tubes, tackle box, boilies, fishfinder, boats, banksticks, rodpod...................coolers and six packs.
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 16-11-2010(UTC) Berichten: 350
|
mooie vis zou wat zijn als je die zou vangen ik probeer wel zo'n big van de lek af te halen (a)
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 4-1-2010(UTC) Berichten: 147
|
wat een superbak
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 11-11-2010(UTC) Berichten: 71
|
mooie vis maar inderdaad de beroemde mary
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 9-11-2010(UTC) Berichten: 341
|
Ik ben nu al benieuwd op wat voor een gewicht zij volgende keer wordt gevangen.
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 3-11-2009(UTC) Berichten: 2.324
|
|
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...
sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.