50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
|
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 20-9-2010(UTC) Berichten: 521
Is 8 keer bedankt in 7 post(s)
|
Tja...waarom niet?Denk eigelijk wel dat dit succesvol gaat worden.De balletje lossen langzaam op en laten dan een wolk van attractie los.
Je trekt dus bergen vis aan zonder 1 korrel voer te gebruiken.3xraden water er gebeurd als er ineens wel iets lekkers ligt.
|
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 14-9-2010(UTC) Berichten: 40
|
het is wel op water basis zo aan het pva te zien !! en hebben ze er matchende hookbaits bij??? ehhh........ff zitten zoeken op de site,en er zijn geen hookbaits dom dom dom van me weet niet wat ik er van vinden moet, ben benieuwd naar de ervaringen van vissers Bewerkt door de gebruiker zaterdag 6 november 2010 11:52:49(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
karpervissen is als sex, je kunt niet zonder :-) |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 20-11-2009(UTC) Berichten: 4.209
Bedankjes: 4 keer Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
|
we zullen ze binnekort even gaan testen waatschijnlijk! wordt van onze kant vervolgt!
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 18-2-2010(UTC) Berichten: 1.786
|
ben zeer benieuwd, zie het ook wel als een succesje worden. mooi gevonden Ron! |
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 20-11-2009(UTC) Berichten: 4.209
Bedankjes: 4 keer Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
|
ze staan als het goed is dit weekend op de beurs! overigens is het geen boilie maar een pva/gelachtige capsule met daarin een NIET waterhoudende substantie geschikt om een geurbom te verspreiden om je voerstek! Gr. Bewerkt door de gebruiker maandag 8 november 2010 15:22:26(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 27-6-2010(UTC) Berichten: 1.902
|
nice zou ook iets kunnen zijn om met een grote groep te bestellen? |
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Alvast bedankt! |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
Ik heb vandaag 2 potjes gehaald pineapple en squid Het is het zelfde principe als de Ambi-pur gel balletjes Ik ga volgend weekend ze proberen op 1 hengel Ruiken wel super |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
|
ziet er wel geinig uit maar ik denk niet geschikt om hard mee in te gooien |
|
|
|
|
nu een uurtje later |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 27-6-2010(UTC) Berichten: 1.902
|
post de resultaten wanneer je ermee hebt gevist |
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Alvast bedankt! |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 917
Bedankjes: 3 keer Is 5 keer bedankt in 4 post(s)
|
Ik ben niewsgierig naar de resultaten maar ben bang dat het niks is. Mvg Patrick Bewerkt door de gebruiker zaterdag 6 november 2010 18:19:31(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
Mag hier niet meer plaatsen dat ik mijn hengelsportartikelen het liefst in Volendam koop. |
|
|
|
|
wie weet als het hetzelfde loopt als de boilie toen die werd geïntroduceerd kan het druk worden aan me hengel By the way ze hebben geen smaak |
|
|
|
20 ponder Je bent lid sinds:: 11-7-2009(UTC) Berichten: 260
|
Voor €10,- het proberen waard, En binnenkort bij Zunnebeld te koop. |
|
|
|
|
Nieuwe uitzetting Lid sinds: 31-1-2010(UTC) Berichten: 12
|
Frank Warwick (die achter dit product zit) stond vandaag bij ons op de stand en kreeg een mail op zijn mobiele telefoon.
Hallo, ik heb vrijdag gelbaits op de beurs gekocht en vannacht een nachtje gevist op een moeilijk water in Nederland. 1 Hengel bijgevoerd met gelbaits, 1 hengel niet. De hengel met gelbaits is vanacht gaan lopen. Een karper van ruim 20 kg. Hengel zonder gelbaits is stil gebeleven.
Dit mailtje heb ik even vertaald vanuit het engels waarin het geschreven is. Is wel grappig. Een betere reclame kan je niet krijgen. Blijft natuurlijk altijd nog de vraag: wat had hij gevangen als hij op beide hengels geen gelbaits had gebruikt. Meer? Minder? of toch dezelfde vis?
Groet, edwin
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 3-11-2009(UTC) Berichten: 2.324
|
ben ook heel erg benieuwd er naar........... |
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...
sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 18-2-2010(UTC) Berichten: 1.786
|
ron, lossen deze ook op bij zeer lage water temperaturen?? zou dat graag willen weten.
gr, Davey |
|
|
|
|
|
heb ze in koud water gelegd volgend weekend zal ik ze in het water leggen aan de waterkant gaan heusden onveilig maken |
|
|
|
Nieuwe uitzetting Lid sinds: 23-6-2010(UTC) Berichten: 2
|
|
andooman |
|
|
|
|
Ze liggen al vanaf 15:50 in het water wat opvalt dat de pineapple meer afgeven |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.