CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Er werd hierover van de week al gesproken op het forum, namelijk lood met zand coating. In hoeverre denken jullie dat dit als een schuurpapier over het lijf van de karper gaat? Kan een vis zich hiermee beschadigen?
Erwin
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 17-12-2009(UTC) Berichten: 444 Bedankjes: 5 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Nouja... Niet Karpers schuren van nature ook al langs palen, stenen en zandbanken... Dan zal ons loodje echt niet zoveel uithalen |
Leer van je fouten, geniet van je succes |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 27-7-2009(UTC) Berichten: 1.525
|
idd,zo denk ik er ook over. In de natuur schuren ze zelf ook langs takken en bodems idd.. dus denk niet dat het heel erg is.. |
Groetjes, Tim
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 27-9-2009(UTC) Berichten: 338
|
Het maakt al wel uit of je in-line of wartel lood gebruikt. In-line staat op spanning ten opzichte van wartel lood en zou dus meer schade aan kunnen richten. Maar de hoeveel... |
des te harder des te gaat ie...
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 24-9-2009(UTC) Berichten: 367
|
Ik geloof er ook niet egt in
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 17-12-2009(UTC) Berichten: 444 Bedankjes: 5 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
Ik bedoel kijk eens naar het boekie karperwereld, of een van de andere weet niet meer precies welke maar daar gaan ze duiken en dan vinden ze schuursporen van karpers in het klei... Ik denk niet dat het loodje van ons dan veel schade aanricht |
Leer van je fouten, geniet van je succes |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
edwinbaaijens schreef:Het maakt al wel uit of je in-line of wartel lood gebruikt. In-line staat op spanning ten opzichte van wartel lood en zou dus meer schade aan kunnen richten. Maar de hoeveel... Het feit dat er meer spanning opzit kan in je voordeel zijn bij een beet. Tijdens de dril kan het in je nadeel werken. Een afweging die je moet maken.
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 14-12-2009(UTC) Berichten: 274
|
Ik vind dat absoluut wel slecht. is in nature schuren mieschien rustig er tegen aan maar nu word contunu langs zijn kop of licht geschuurd. Aan de safety clip kan het wel maar als inline lood zou ik het niet doen zeker tijdens het afrdillen maak je mij niet wijs dat vis niet in aanraking met het lood komt en dan zit er lood (schuurpapier erfect) lijkt mij nie goed Roy
|
|
|
|
|
Maar in hoeverre kan dit een vis echt beschadigen Roy?
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 14-12-2009(UTC) Berichten: 274
|
Ik weet niet of het zichtbaar is zal vast snel genezen maar een wondje of slijm van de slijmlaaf weg Ik weet niet of het heel erg is maja voorkomen is beter als genezen niet? Het lijkt mij gewoon nniet fijn voor de vis.
|
|
|
|
|
Heb je helemaal gelijk in. Voorkomen is beter dan genezen.
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.