25 ponder Lid sinds: 14-2-2010(UTC) Berichten: 583
Bedankjes: 1 keer
|
En het is al weer november (vissen) (karper) |
>>> Wie niet vist, Wie niet vangt <<<
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 16-2-2010(UTC) Berichten: 835
|
en de eerste blank is alweer een feit :(
aankomend weekend maar weer een poging doen ..... |
Pompiedomtiedom,,,,die hengels moeten krom!!!! |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 1-11-2010(UTC) Berichten: 836
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
ik ga ook nog maar eens proberen van het wiekend
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
dit weekend naar de beurs in utrecht weekend daarna weer knallen met blanken???? |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 30-10-2010(UTC) Berichten: 262
|
ik ga zondag naar de beurs, en morgen nacht tot zaterdag.
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 2-3-2010(UTC) Berichten: 363
|
afgelopen nacht nog snel een nachtje meegepikt. 3 schubs: 10,2kg ; 13kg en 14,8kg. maar wat een wind, pff. advies: zet nooit je tent met de deuropening naar het water als ze spreken van stevige windstoten. Anders zit je zoals mij plots midden in de nacht in de open lucht omdat je tent beslist achterover te klappen.
Grtz
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 20-11-2009(UTC) Berichten: 4.209
Bedankjes: 4 keer Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
|
Ik ben benieuwd naar de foto's Sven! of wil je die liever voor jezelf houden ivm stekherkenning etc.?
|
|
|
|
|
whahahaha ik ken het... stond me maat s'nachts te vloeken en te tieren naast mijn tent dat zijn tent in het kanaal lag whahaha kon ie verder tukken in de auto |
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 1-9-2010(UTC) Berichten: 93
|
Hallo conculega's,
Ik wil wel twee november biggen uploaden, alleen lukt mij dat nu niet (beetje digibeet). Normaliter doe ik dat via tiny pic, maar om een of andere reden geeft tiny pic aldoor aan dat ik e.o.a. code in dien te vullen.
Wie kan mij verder helpen? |
|
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 1-11-2010(UTC) Berichten: 1.023
|
martijn boerema schreef:Hallo conculega's,
Ik wil wel twee november biggen uploaden, alleen lukt mij dat nu niet (beetje digibeet). Normaliter doe ik dat via tiny pic, maar om een of andere reden geeft tiny pic aldoor aan dat ik e.o.a. code in dien te vullen.
Wie kan mij verder helpen? hier kun je uploaden gratis. http://imageshack.us/browse dan uploaden dan als hij klaar is verschijnt er een nieuw scherm,en dan moet je links in beeld de direct link knippen en hier plakken [ img ] link [ /img ] Bewerkt door de gebruiker donderdag 4 november 2010 21:07:15(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
houdoe en bedankt |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 16-2-2010(UTC) Berichten: 169
|
Dan begin ik wel...:-" Het begon vanochtend goed met een ouderwetse dubbelrun na een half uurtje, resulterend in 2 vissen op de kant. Daarna bleef het helaas een paar uur heel stil, ondanks springende vis op de stek. Toch toen ik het niet meer verwachtte een volle fluiter, een mooie spiegel loste helaas pal voor het net Net voor het opruimen toch weer een run, wat deze bijzondere schub opleverde...:-s Vocht prima en zwom ook (voor zover mogelijk) normaal weer weg. Al met al weer prima vermaakt, misschien morgen nog eens proberen... Gr. Raymon
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 1.664 Bedankjes: 6 keer Is 14 keer bedankt in 13 post(s)
|
gebroken ruggetje. Mooi dat de vis gewoon fit is
mooie spiegels!
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 18-2-2010(UTC) Berichten: 1.786
|
idd zijn verrekte mooie spiegels! die lijkt inderdaad een gebroke rug te hebben gehad.
|
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 3-11-2009(UTC) Berichten: 2.324
|
2 mooie spiegels en Quasimodo....... Mooi resultaat Ray... |
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...
sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 12-6-2010(UTC) Berichten: 437
|
Mooie vissen Raymon, Zo'n ''kromme'' had ik laatst ook, maar ik ging gisteren weer met een drup aan de neus naar huis....gaah |
The Baits |
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 19-4-2010(UTC) Berichten: 103
|
mooie vissen raymond. had vanmoren ook nog even lekker gevist met deze twee als resultaat. een 24ponds schub en een mooi spiegeltje. grtn uut de reetmolle. Bewerkt door de gebruiker zondag 7 november 2010 20:21:42(UTC)
| Reden: Niet aangegeven sandermiddelhuis heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage:
|
|
|
|
|
vannacht met een maat van me aan de ijsel gezeten... ik had niks maar mijn maat ving binnen 2 minuten een prachtige geniale super geweldige spiegel van 17,5 kilo... morgen trouw ik met de rivier |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 18-2-2010(UTC) Berichten: 1.786
|
goed gedaan leuke vissen Sander.
@ Stefan, wauw leuk bericht! ik ben stiekem wel benieuwd naar de foto's:-" |
|
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
ijssel.......... Zo'n mooi water met zoveel verborgen schatten er in |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 3-11-2009(UTC) Berichten: 2.324
|
mooie karpers Sander.......... |
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...
sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.