35 ponder Lid sinds: 25-12-2009(UTC) Berichten: 835
|
deze nacht was echt niet te doen , enorm veel stof door de massale aanwezigheid van de brasems daarom ook maar 1 printsreen erbij geplaatst om te tonen hoe het zicht gans de nacht was en omdat ik de vraag van hierboven niet wil verloren laten gaan , zijn het er nu 2 of is er maar 1 spiegel ????? lijken alvast sterk op elkaar wel kan ik jullie meedelen dat er 4 karpers gesignaleerd werden vlak voor de cam want ver zag ik niet , mischien een halve meter ( 01u36 ,02u40 03u05 en 03u20 ) gtzz tot straks carpfigter heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage: |
if you pay peanuts you catch monckey's ................ |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 27-1-2010(UTC) Berichten: 2.275 Bedankjes: 7 keer Is 9 keer bedankt in 9 post(s)
|
super mooie screenshots, ik ben er niet handig in maar volg geregeld de cam. Echt geweldig mooi die plaatjes. |
Give a man a fish and he has food for a day................... Teach a man to fish and he has to buy; rods, reels, lines, lead, tubes, tackle box, boilies, fishfinder, boats, banksticks, rodpod...................coolers and six packs.
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Ik denk toch nog steeds dat het er één is zo aan het schubbenpatroon te zien. Maar ik weet het niet zeker!
|
|
|
|
|
deze morgen weer al paar karpers gezien waaronder deze , vandaag nog steeds veel stof dus moeilijk om mooie screenprints te maken , om streeks kwart voor acht was ik al terug aanwezig en niet veel later verscheen de eerste karper die ik gezien heb , de vis op de printscreens was er rond 9u30 toen erwin online kwam deze goeiemorgen zeggen tegen erwin , |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 1-11-2010(UTC) Berichten: 1.023
|
net een hele dikke schub om 15.58 heb alleen zijn staart want ik was te laat met het screenshot |
houdoe en bedankt |
|
|
|
|
de chatsessie werkt bij mij ineens niet meer,en volgens mij is de cam verschoven want er zwom net een eend vol tegenaan Bewerkt door de gebruiker woensdag 3 november 2010 17:38:48(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
houdoe en bedankt |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
jvs schreef:de chatsessie werkt bij mij ineens niet meer,en volgens mij is de cam verschoven want er zwom net een eend vol tegenaan De chatbox doet het momenteel bij niemand. Hij is gecrashed en we zijn nu aan het zoeken naar de oorzaak. We hopen hem zo snel mogelijk weer draaiend te hebben. Onze excuses voor het ongemak. Gr. Erwin
|
|
|
|
|
oke erwin thx,uurtje geleden deed hij het nog wel namelijk mooie snoek gespot net Bewerkt door de gebruiker woensdag 3 november 2010 17:42:38(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
houdoe en bedankt |
|
|
|
|
Dikke schub om 13:55 uur Erwin heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage:
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 20-11-2009(UTC) Berichten: 4.209
Bedankjes: 4 keer Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
|
en nog een timvanzanten heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage:
|
|
|
|
10 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 72
|
paar minuten geleden eerst de kromme snoek die voorkwam, daarna de karper Gerben_A heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage:
|
|
|
|
|
die schub blijft even rondhangen ik had ze de keer na erwin ze gepost had 14u05 |
|
|
|
|
deze nacht alweer een vette blank kan zijn dat er geweest zijn maar onmogelijk te zien , de enige die ik zag waren de trouwe graskarpers en de brasems pfffff........................ grtzz tot seffes mannen en sukses bij het vissen voor de cam |
|
|
|
|
Ik heb gisteren rond half twaalf de spiegel nog gezien
|
|
|
|
|
ouch ouch, BIJNA. 1 cm ernaast en t was hangen... screens: Gerben_A heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage:
|
|
|
|
|
daar was ie weer, en weer het haakaas gemist...:-" Gerben_A heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage:
|
|
|
|
|
na 10tal min bijna raak van deze |
|
|
|
|
alweer bijna raak Bewerkt door de gebruiker vrijdag 5 november 2010 16:31:37(UTC)
| Reden: Niet aangegeven carpfigter heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage: |
|
|
|
|
Hier de rig die we momenteel gebruiken. Een combi rig van 15 cm - 15 cm jellywire (vanwege de vrij zachte bodem) - maatje 8 nash twister - putty Bewerkt door de gebruiker vrijdag 5 november 2010 16:03:29(UTC)
| Reden: Niet aangegeven Erwin heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage:
|
|
|
|
|
3 maal is geen scheepsrecht voor deze dikke schub.... zoog het haakaas volgens mij wel op, maar prikte niet. Gerben_A heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage:
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.