CarpFeeling Crew Lid sinds: 20-11-2009(UTC) Berichten: 4.209
Bedankjes: 4 keer Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
|
Na aanleiding van het artikel 'een rondje om de wereld deel 1.' is er vraag naar de 30plus Genomic camou haken. nu deze wat moeilijker verkrijgbaar zijn in Nederland, zal ik proberen er een zooitje deze kant op te krijgen.
Voor geintresseerde leden, stuur me ff een pm bij interesse!
Gr. Tim,
Ps. Prijs is nog niet bekend!
|
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 27-6-2010(UTC) Berichten: 1.902
|
moeten we ze dan komen halen of worden ze opgestuurd?
anders wil ik misschien wel een pakje of 2 |
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Alvast bedankt! |
|
|
|
|
opsturen is geen probleem, verzendkosten koper! moet eerst nog maar zien of ik eraan kan komen!
|
|
|
|
|
hoeveel zijn de verzendkosten dan ongeveer? |
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Alvast bedankt! |
|
|
|
|
tja, ik heb geen flauw idee! daarvoor moet ik ze eerst in bezit krijgen!
|
|
|
|
|
mja weet nog niet zeker dat ik ze ga kopen als de verzendkosten niet meevallen, anders wel hoor |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 20-9-2010(UTC) Berichten: 521
Is 8 keer bedankt in 7 post(s)
|
Verzenkosten zullen hooguit 1 euro zijn.Wat weegt nou een pakje haakjes?Kan gewoon in een envelop.
|
|
|
|
|
dan wil ik wel een pakje of 2 als de prijs meevalt |
|
|
|
|
ik laat het tzt wel horen!
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 27-1-2010(UTC) Berichten: 2.275 Bedankjes: 7 keer Is 9 keer bedankt in 9 post(s)
|
ik doe mee Tim wil ook wel van elke kleur een pakje |
Give a man a fish and he has food for a day................... Teach a man to fish and he has to buy; rods, reels, lines, lead, tubes, tackle box, boilies, fishfinder, boats, banksticks, rodpod...................coolers and six packs.
|
|
|
|
|
deze haken zit per 6 in een pakje in multicolour uitvoeringen. oftewel, er zijn 3 camou kleuren waarvan er per zakje 2 inzitten! je hebt dus van alle kleuren 2 stuks in een zakje!
|
|
|
|
|
das wel stom vind ik mja als je de prijs v e pakje weet lt ik nog weten hoeveel pakjes ik er neem |
|
|
|
|
heren, iedereen die interesse toont! ik bestel ze in haakmaatje 6!
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 16-2-2010(UTC) Berichten: 169
|
|
|
|
|
|
Beste forummers, gisteren heb ik zoals beloofd even rondgevraagd over de verkrijgbaarheid van deze haken. en ik heb goed nieuws! De importeur van 30plus voor Nederland meldde mij namelijk dat ze verkrijgbaar zijn op de volgende Nederlandse webshop: http://www.joyoffishing....offishing.nl/N_home.htmlOok Hengelsport Dokkum meldde mij dat hij ze kan bestellen! mocht je dus geintresseerd zijn, kijk ff op de volgende sites! de prijzen zijn 3,95 voor de micro barb en 4.50 voor de weerhaakloze versie. ze zijn verkrijgbaar tot maatje 10. bij veel vraag kunnen we gezamenlijk inkopen om zo de verzendkosten te drukken! mvg Tim, Bewerkt door de gebruiker dinsdag 2 november 2010 12:20:54(UTC)
| Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 27-1-2010(UTC) Berichten: 2.275 Bedankjes: 7 keer Is 9 keer bedankt in 9 post(s)
|
ik doe mee, 3 pakjes maatje 6 en als het er meer moeten zijn om de kosten te drukken hoor ik het wel.
|
Give a man a fish and he has food for a day................... Teach a man to fish and he has to buy; rods, reels, lines, lead, tubes, tackle box, boilies, fishfinder, boats, banksticks, rodpod...................coolers and six packs.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 1-11-2010(UTC) Berichten: 836
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
zulke zijn ook te koop bij ons in de viswinkel allen dan helmaal bruin of groen
|
|
|
|
|
@ Tom, dat zijn de gamakatsu camou's
|
|
|
|
|
ben eens rond aan het vragen hier in de buurt of er niet nog mensen zijn die ze willen hebben |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.