CarpFeeling Forum
»
Karpervissen
»
Vangst meldingen
»
plaats hier je record vis / mooiste vis
CarpFeeling Crew Lid sinds: 27-1-2010(UTC) Berichten: 2.275 Bedankjes: 7 keer Is 9 keer bedankt in 9 post(s)
|
mooie vissen man, vooral die volschubspiegel. Wat een plaatje, erg mooi |
Give a man a fish and he has food for a day................... Teach a man to fish and he has to buy; rods, reels, lines, lead, tubes, tackle box, boilies, fishfinder, boats, banksticks, rodpod...................coolers and six packs.
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 3-8-2010(UTC) Berichten: 149
|
dank u,dank u ik had nog een mooie spiegel dit jaar maar om de een of andere reden krijg ik um niet geplaatst |
passion for angling
mtcbaits |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 1-11-2010(UTC) Berichten: 1.023
|
ik karper nog maar zo'n 2 mnd. mijn zwaarste 22pond en mijn mooiste: |
houdoe en bedankt |
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 15-9-2010(UTC) Berichten: 648
Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
jouw mooiste is een koi ghostkoi zo jammer dat mensen ze uitzetten in het wild en niet weten wat de gevolgen kunnen zijn |
steel niet de overheid dult geen concurentie
gr paul |
|
|
|
40 ponder Lid sinds: 1-11-2010(UTC) Berichten: 1.023
|
kroon schreef:jouw mooiste is een koi ghostkoi zo jammer dat mensen ze uitzetten in het wild en niet weten wat de gevolgen kunnen zijn wat kunnen de gevolgen dan zijn?ben ik wel benieuwd na eigenlijk. |
houdoe en bedankt |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 11-1-2010(UTC) Berichten: 337
|
de vissen die uit gezet worden kunnen bacterieen en/of virussen bij zich hebben die schadelijk zijn voor de karpers in dat betrefende water. zo krijg je dat de ene vis de andere besmet en kan het zelfs zo zijn dat het grootste zo niet het hele karper bestand sterft.
dus zet nooit een gevangen karper uit in een ander water want wat eerst een mooie karperput was kan dan ineens een karperloze put zijn. |
Gr Henk de platte koning. |
|
|
|
Nieuwe uitzetting Lid sinds: 29-8-2010(UTC) Berichten: 1
|
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 3-8-2010(UTC) Berichten: 149
|
hier nog een leuk schubje die ik dit jaar heb mogen strikken en nog een mooie schub van 2009 gestrikt 10min na dat de rig gedropt was en een leuke rijen van 22 pondjes Bewerkt door de gebruiker zondag 7 november 2010 17:43:20(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
passion for angling
mtcbaits |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 27-6-2010(UTC) Berichten: 1.902
|
mooie rij ! |
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Alvast bedankt! |
|
|
|
Nieuwe uitzetting Lid sinds: 10-11-2010(UTC) Berichten: 9
|
sandermiddelhuis schreef:dag mannen. dit is mijn mooiste twotone 35 pond gevangen op een lastig dresuurwatertje in de achterhoek.
leuke vis Sander :-" Dit vind ik mijn mooiste spiegels: Ik zal van de week eens even zoeken tussen de schubs. Bewerkt door de gebruiker woensdag 10 november 2010 22:07:21(UTC)
| Reden: Niet aangegeven Maarten Kokhuis heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage: |
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
Heb je die vissen nou nog steeds niet verkocht? |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
Nieuwe uitzetting Lid sinds: 10-11-2010(UTC) Berichten: 9
|
Hey Ron, Ik had er 1 verkocht. De rest heb ik naar de visboer gebracht |
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 20-10-2010(UTC) Berichten: 174
|
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 1-11-2010(UTC) Berichten: 836
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
mijn grootste tot nu toe tom de maat heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage:
|
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 5-12-2010(UTC) Berichten: 20
|
wat een super mooie vissen mannen
|
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
|
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 2-3-2010(UTC) Berichten: 363
|
hier de mooiste van dit jaar: schub 32 pond spiegel 30,4 pond en de grootste van dit jaar: schub 40,2 pond (en tevens ook de langste vis in mijn leven: 1m08) spiegel 30,2 pond opvallend veel schubs gehad dit jaar in de categorie 30-36 pond. volgend jaar hopelijk weer een paar beauty's Grtz
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 19-11-2010(UTC) Berichten: 136
|
zeer mooie vissen...(vissen)
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 19-11-2010(UTC) Berichten: 354
|
Daar zitten mooie ponders tussen zeg !!
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 1-11-2010(UTC) Berichten: 836
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
jaloers hopelijk is er wat beters voor volgend jaar via mijn kant dan
|
|
|
|
CarpFeeling Forum
»
Karpervissen
»
Vangst meldingen
»
plaats hier je record vis / mooiste vis
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.