CarpFeeling Forum
»
CarpTalk
»
Thee kransje
»
jaja binnenkort komt hij weer in het land!
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
geniet van deze gouwe ouwe |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 18-2-2010(UTC) Berichten: 1.786
|
pff die ouwe ook weer, was het maar bijna pasen! maar het filmpje blijft goed!! "zou je even mijn staf kunnen vasthouden" |
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 16-2-2010(UTC) Berichten: 564
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
deze blijft ook geweldig, met jiskefet en hans teeuwen
|
leer om te vangen, vang om te leren |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 20-7-2010(UTC) Berichten: 313
|
Sinterklaas is dood. Laten we elkaar niet de zwarte piet toespelen over wie daar verantwoordelijk voor is, maar dood is ie. Persoonlijk denk ik dat ie de kerstman tegen het lijf is gelopen. Laten we het bedekken met de mantel der liefde (waarschijnlijk in tweeen gescheurd),een gedenkboompje planten, goed verzorgen en dan gebruiken als kerstboom. RIP Heilige Klaas. Bewerkt door de gebruiker woensdag 3 november 2010 00:46:20(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
Als alles een bedoeling heeft, is dan alles de bedoeling? |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 12-5-2010(UTC) Berichten: 270
|
Ach ik ga mijn dochter helemaal gelukkig maken met een meet en greet met Coole Piet Diego. Ik mag op 19 nov de EHBO hulpverlening regelen bij de Sint intocht by Night dus sta ik verplicht vooraan en dat heeft zo zijn voordelen. Mijn kleine meid is helemaal gek van die geschminkte man. En als hulpverlener hoop ik maar weer op een rustige dienst met gesloten tassen.
|
Wie het Kleine niet eert is het Grote niet weert.
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 26-2-2010(UTC) Berichten: 263
|
|
Life is a game, fishing is serious |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 18-8-2010(UTC) Berichten: 544
|
Hou maar op, kids zijn nu al in de ban van... |
Als je de waarheid zoekt, begin dan het beste in het midden. |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
koop een zak boilies Tutti Frutti elke dag 1 boilie in de schoen hebben ze ook wat lekkers |
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 18-2-2010(UTC) Berichten: 1.786
|
:-" |
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 16-11-2010(UTC) Berichten: 350
|
het blijft leuk ik weet nog wel dat ik altijd een wortel in me schoen deed voor het paard,lag die de volgende dag in de koelkast en gewoon de volgende avond weer in me schoen stoppen xD
|
|
|
|
CarpFeeling Forum
»
CarpTalk
»
Thee kransje
»
jaja binnenkort komt hij weer in het land!
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.