CarpFeeling Forum
»
CarpPlaats
»
Aanbod
»
Ultimate Culture Adjusta Pod
45 ponder Lid sinds: 21-6-2010(UTC) Berichten: 1.793
Is 7 keer bedankt in 6 post(s)
|
Sinds kort heb ik bezit over een nieuwe rodpod dus is mijn oude nutteloos geworden. Het is een Ultimate Culture Adjusta Pod, heb hem overgekocht van iemand anders voor €55. bezit hem 1 jaar en er zijn gebruiksporen. Dit aanbod is meer bedoeld voor de beginners die snel een goedkope maar stevige rodpod zoeken. ik weet dat ze je op marktplaats en kapza, etc je overal afzetten en dat materiaal niet goedkoop is daarom bied ik hem aan voor €25. wel komen afhalen. Mvg, Jorden Jorden heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage: |
Me...myself...and my rods! |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 27-1-2010(UTC) Berichten: 2.275 Bedankjes: 7 keer Is 9 keer bedankt in 9 post(s)
|
|
Give a man a fish and he has food for a day................... Teach a man to fish and he has to buy; rods, reels, lines, lead, tubes, tackle box, boilies, fishfinder, boats, banksticks, rodpod...................coolers and six packs.
|
|
|
|
|
ronald kingma schreef:even halen in Belgie? het is idd wel spijtig als je ergens in nederland woont |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 27-6-2010(UTC) Berichten: 1.902
|
viva la belgique |
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Alvast bedankt! |
|
|
|
|
chiele schreef:viva la belgique Amen! xD |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 28-5-2010(UTC) Berichten: 635 Locatie: Axel, Zeeland, Netherlands Bedankjes: 27 keer Is 55 keer bedankt in 45 post(s)
|
Het land zegt niet altijd wat. Ik woon zelf in Zeeuws-vlaanderen in Zeeland en ik weet zeker dat je veel sneller bij Jorden/chiele bent dan bij mij :-) (ik sta sneller in Frankrijk dan boven de rivieren)
|
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
edwin schreef: (ik sta sneller in Frankrijk dan boven de rivieren) dat is dan ook het enige voordeel haha |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
|
SOLD! zit nu wel in een rare situatie. geen beetmelders meer en mijn bestelde beetmelders zijn nog steeds niet binnen... zal weer oldschool karpervissen met een belletje xD |
|
|
|
CarpFeeling Forum
»
CarpPlaats
»
Aanbod
»
Ultimate Culture Adjusta Pod
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.