55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
he lullo haha jazeker hij is weer schoon!! en aan een reactie van jou op me hyves te zien is die te huur hoor deze winter haha |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 20-6-2010(UTC) Berichten: 332
|
Lodewijk schreef:@t number one je zei nu nog een rugzak maken..... daarmee bedoelde ik maak hem van die ratten haha Gemene!! Gaat wel vndg, ondanks dernet als een idioot gebogen over bad men haar aan het wassen.. Bleef ik niet steken met men rug zeker Was een mooi zicht |
I swore I'd never fall again in love. But this don't even feel like falling.* |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 12-6-2010(UTC) Berichten: 437
|
Mogguh, ben net uit bed na de hele nacht in weer te zijn geweest. Blijf daarom vandaag maar thuis.... |
The Baits |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 12-6-2010(UTC) Berichten: 437
|
Ja, en een abonnement op de toiletpot..... |
The Baits |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 12-5-2010(UTC) Berichten: 270
|
Beterschap Jeroen,
Ik heb een partij spierpijn dat wil je niet weten. Zelfs op plekken dat ik niet eens wist daar spieren te hebben. Gister een middagje gesport onder leiding van een internationale trainer damn wat is dat zwaar... |
Wie het Kleine niet eert is het Grote niet weert.
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 3-11-2009(UTC) Berichten: 2.324
|
|
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...
sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!
|
|
|
|
|
beterschap !! Gaat wel vandaag, alleen wat pijn hier en daar maarja, 't is winter eh, dan voel je dat allemaal meer en meer |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 27-8-2009(UTC) Berichten: 879
|
Zin om te trainen naar mag niet teveel vocht in me knie. En zin in me nieuwe opleiding! Nog 3 weekjes wachten |
Groeten,
Jerry |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 27-6-2010(UTC) Berichten: 1.902
|
pfff gisteren in de kou gn vissen=> vandaag verkouden en moest naar een suuuupersaaie expo... |
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Alvast bedankt! |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 27-1-2010(UTC) Berichten: 2.275 Bedankjes: 7 keer Is 9 keer bedankt in 9 post(s)
|
rustig op het werk vee hebben vakantie. ............................. pffffffffffffffffffffffff nog 4 dagen werken en dan weekend. Is toch altijd een mooi vooruitzicht just_cuz_1 |
Give a man a fish and he has food for a day................... Teach a man to fish and he has to buy; rods, reels, lines, lead, tubes, tackle box, boilies, fishfinder, boats, banksticks, rodpod...................coolers and six packs.
|
|
|
|
|
probeer ik ook te doen, maar dan besef ik dat het daarna 2dagen vryaf is en dan weer 5dagen school (werken voor de anderen) en dan weer 2dagen vrijaf... tot in de eeuwigheid |
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Alvast bedankt! |
|
|
|
|
chiele schreef:probeer ik ook te doen, maar dan besef ik dat het daarna 2dagen vryaf is en dan weer 5dagen school (werken voor de anderen) en dan weer 2dagen vrijaf... tot in de eeuwigheid Is je taak gelukt? |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 27-1-2010(UTC) Berichten: 2.275 Bedankjes: 7 keer Is 9 keer bedankt in 9 post(s)
|
|
Give a man a fish and he has food for a day................... Teach a man to fish and he has to buy; rods, reels, lines, lead, tubes, tackle box, boilies, fishfinder, boats, banksticks, rodpod...................coolers and six packs.
|
|
|
|
|
als het van my afhangt zit ik elke dag aan de waterkant en @chiara, ja hij was zaterdag al af, was minder werk dan verw8, maar maandag hoor ik dat ik die pas tege morge moest make xD |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 3-11-2009(UTC) Berichten: 2.324
|
vandaag brandweer man gespeeld op het werk, bij een middelbrand.... en bij thuiskomst kwam net de post aanrijden met mijn prijs de Fox Evolution Chair.... mijn dag kon niet meer stuk........ |
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...
sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!
|
|
|
|
|
mijn bedchair is ook aangekomen! het valt mij op dat telkens ik iets bestel uit nederland, een fransman dit komt brengen xD |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
En hoe bevalt hij? Is het jouw maatje?
|
|
|
|
|
mjua ietsje te klein maarja ben je gek?! ik kan daar samen met mn vismaat op gn liggen en heb nog genoeg ruimte echt een superbedchair! is wel ietsje minder mobiel dan mn andere, mr dat neem ik er graag bij nogmaals bedankt!!!! |
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 30-8-2010(UTC) Berichten: 516
|
Pesthumeur vandaag, zeurende klanten, zeurende opdrachtgevers (winkels) en de mensen om mij heen vangen mooie vis terwijl ikzelf weer eens blanc aan de Dobbe. 2 keer beet, ik m'n tent uit in de kou, blijkt dat de lokale zwanen ook gek zijn op mijn boilie's Voor mij geen Dobbe meer voorlopig |
Karpers zijn net tieten, het maakt me niet uit of ze groot of klein zijn, als ik ze maar effe vast mag houden |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.