35 ponder Lid sinds: 16-2-2010(UTC) Berichten: 835
|
nou kroon!waar blijft je foto? |
Pompiedomtiedom,,,,die hengels moeten krom!!!! |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 3-11-2009(UTC) Berichten: 2.324
|
wakker worden kroon, wij willen een spelltje spelen.............. |
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...
sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 15-9-2010(UTC) Berichten: 648
Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
ho sorry had niet gedacht dat ik m goed zou hebben hoop dat ik er morgen 1 uit mag trekken en dat ik m op de foto ken zetten heb er nog geen 1 op de foto en vis meestal alleen |
steel niet de overheid dult geen concurentie
gr paul |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 22-6-2010(UTC) Berichten: 1.664 Bedankjes: 6 keer Is 14 keer bedankt in 13 post(s)
|
Kroon,
is het dan een idee om een ander de foto te laten plaatsen? ik stel voor steef zenden , die zat er ook dichtbij
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 15-9-2010(UTC) Berichten: 648
Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
helemaal mee eens als ik er eerdaags 1 vang zal ik proberen m goed op de foto te zetten |
steel niet de overheid dult geen concurentie
gr paul |
|
|
|
|
zo te lezen ben ikke weer aan de beurd..... ga ff kijken of ik er eentje kan vinden |
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 27-1-2010(UTC) Berichten: 2.275 Bedankjes: 7 keer Is 9 keer bedankt in 9 post(s)
|
vast wel, jij vangt best goed of niet Steef. Het is hier momenteel ronduit bagger. Weet even niet meer hoe het nu aan te pakken. |
Give a man a fish and he has food for a day................... Teach a man to fish and he has to buy; rods, reels, lines, lead, tubes, tackle box, boilies, fishfinder, boats, banksticks, rodpod...................coolers and six packs.
|
|
|
|
|
nou Ronald, de laatste wekenis het ook slecht bij mij..... krijg niks aan de haak, geen brasems, giebels of karper.... blijf gewoon volhouden....... dus heb ik maar eentje uit de oude doos geplukt........ |
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 27-1-2010(UTC) Berichten: 2.275 Bedankjes: 7 keer Is 9 keer bedankt in 9 post(s)
|
gaah toch eigenlijk maf dat je in de beste periode van het jaar (tenminste dat denk ik) bijna niets vangt. 123 Het is voor mij ook een vraag waarom ze niet eten m.b.t. winter en opbouw van reserves. Of misschien is er een overdaad aan alternatief voedsel waardoor de voedselnijd niet meer aan de orde is en de karpers zich hieraan aangepast hebben. Ja je krijgt de gekste ideeen hoor, hahaha |
Give a man a fish and he has food for a day................... Teach a man to fish and he has to buy; rods, reels, lines, lead, tubes, tackle box, boilies, fishfinder, boats, banksticks, rodpod...................coolers and six packs.
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.