25 ponder Lid sinds: 30-8-2010(UTC) Berichten: 516
|
Ik ga VISSUHHHHHHH!!! Nu eindelijk een 30 ponder vangen in de Dobbe. Voerplekje gemaakt met de nieuwe Particle Bomb van Gulp. Woensdag 1,5 kg, gisteren 1 kg en vanavond vangen (hoop ik) |
Karpers zijn net tieten, het maakt me niet uit of ze groot of klein zijn, als ik ze maar effe vast mag houden |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 18-2-2010(UTC) Berichten: 1.786
|
pf ik baal wou het weekend vissen maar het is zo druk! dus zal wel moeten overwerken:s |
|
|
|
|
|
jij hebt meer geluk! ik wens je een goede vangst toe! |
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 20-6-2010(UTC) Berichten: 332
|
Gaat wel beter, gesprek hielp. Nu wachten op een reactie via mail. |
I swore I'd never fall again in love. But this don't even feel like falling.* |
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
dacht weekend te hebben maar morgen in ene keer 9 routes dus moet werken.......... |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
|
Supere reactie gehad. God was een pak van men hart. Ratten hebben eten gekregen en vers water & dernet wat buitenkooi activiteit! Nu nog rugzak maken voor morgen |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 3-11-2009(UTC) Berichten: 2.324
|
ppppffffffffffffffffff................ wat kan ik moeilijk uit bed komen vandaag om te gaan werken, begin nu aan een rij van 5 dagdiensten..... ben heel benieuwd hoe ik me daar door heen ga redden..... |
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...
sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!
|
|
|
|
|
@Steef wat voor werk doe je dan? |
|
|
|
|
werk als beveiligingsbeambte in het ziekenhuis.............. |
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...
|
|
|
|
|
voel me een beetje gaar net klaar met werken, eigenlijk hoorde ik nu aan het water te zitten mja..... |
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 30-8-2010(UTC) Berichten: 516
|
Het regent hier en het is koud! Zouden eigenlijk met de hele familie naar Slagharen maar denk niet dat dat leuk wordt voor de kids. Achja, dan maar ff vissen |
Karpers zijn net tieten, het maakt me niet uit of ze groot of klein zijn, als ik ze maar effe vast mag houden |
|
|
|
|
aah oke .. God nog de helft schoolwerk.. En het komt al men oren uit! |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 27-6-2010(UTC) Berichten: 1.902
|
ik bn ook juist begonnen aan een opdracht die we in het begin vh schooljaar hebben gekregen en maandag moeten afgeven... hopen dat het afgeraakt |
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Alvast bedankt! |
|
|
|
|
Number_One schreef: Nu nog rugzak maken voor morgen kan mooi van die ratten haha maar even OT: ik heb het gewad vandaag wat een K*T dag was het zeg |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
|
Lodewijk schreef:Number_One schreef: Nu nog rugzak maken voor morgen kan mooi van die ratten haha Welk? Rugpijn :( Doodgaan.. Match volgen op radio & prison break op tv |
|
|
|
|
best uitgeslapen nu zometeen gewapend met een tandenborstel en een fles water naar het park toe is even heel me tent goed schoon maken en inpakken voor de komende winter |
|
|
|
|
@t number one je zei nu nog een rugzak maken..... daarmee bedoelde ik maak hem van die ratten haha |
|
|
|
|
heb je de tent nog steeds niet schoon gemaakt lodewijk of krijgt hij de winterschoonmaak voordat je hem opbergd???? |
|
|
|
|
|
had hem vorige week nat ingepakt ( weet ik slecht voor de tent ) en ja. we hebben besloten om het nachtvissen even nu te laten voor wat het is weet niet wanneer ik weer ga maar heb voor de zekerheid de tent van binnen en buiten grondig schoongemaakt. dus hij is in princiepe klaar om te overwinteren in zijn tasje hier thuis maar goed zeg nooit nooit dat ik dit jaar nog ga vissen een nacht |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 27-7-2009(UTC) Berichten: 1.525
|
Lodewijk,ouwe poetsnicht Istie weer schoon knul? Kga komend weekend vissen,hopen dat t niet zulk weer word als nu! Hagelstenen vliegen je om de oren:S |
Groetjes, Tim
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.