30 ponder Lid sinds: 15-9-2010(UTC) Berichten: 648
Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
ik heb gewoon de complete box van x2 zitten er 2 in en scheelt heel wat geld vergeleken met die van fox of korda en ook sterk genoeg |
steel niet de overheid dult geen concurentie
gr paul |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 27-6-2010(UTC) Berichten: 1.902
|
kroon schreef:ik heb gewoon de complete box van x2 zitten er 2 in en scheelt heel wat geld vergeleken met die van fox of korda en ook sterk genoeg kan je eens een foto posten? wil die wel eens zien |
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Alvast bedankt! |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 10-2-2010(UTC) Berichten: 2.857 Locatie: in een huis Bedankjes: 12 keer Is 14 keer bedankt in 11 post(s)
|
|
Heel vaak lees ik berichten waar men zich negatief uitspreekt over vissen laten zakken, terwijl ik nooit eens hoor over die zakken die men laat vissen. |
|
|
|
5 ponder Lid sinds: 14-9-2010(UTC) Berichten: 40
|
Jeroen L schreef:He Frank, zo'n mapje met doorzichtige vakjes is ook handig. Weet zo niet welk merk, ) die heb ik ook van fox evolution gehad als je zo een bedoeld nadeel is dat soms de haken dan in het plastic prikken heel irritant gaah |
karpervissen is als sex, je kunt niet zonder :-) |
|
|
|
|
chiele schreef:kroon schreef:ik heb gewoon de complete box van x2 zitten er 2 in en scheelt heel wat geld vergeleken met die van fox of korda en ook sterk genoeg kan je eens een foto posten? wil die wel eens zien moet je ff op raven kijken ken m hier niet plaatsen |
gr paul |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 20-11-2009(UTC) Berichten: 4.209
Bedankjes: 4 keer Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
|
deze?
|
|
|
|
|
ja dat is m perfect bakkie |
gr paul |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 3-11-2009(UTC) Berichten: 2.324
|
heb gewoon zo'n goedkope box van de Hornbach met verstelbare wandjes, werkt ook perfect en is veel goedkoper........ die heb ik aangepast aan mijn wensen.... Bewerkt door de gebruiker woensdag 20 oktober 2010 00:39:52(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...
sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 16-2-2010(UTC) Berichten: 169
|
Heb je al zo'n ding Frank?
Ik heb er ook nog zo 1 van Fox, die mag je ook wel voor weinig overnemen.
Groetn Raymon
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 27-8-2009(UTC) Berichten: 375
|
ben inmiddels voor zien van de korda rig safe... wat heb jij nog dag ray, want ik mag ook nog wel iets hebben waar kleinmateriaal in kan, want dat puilt ook uit...
|
|
|
|
15 ponder Lid sinds: 16-2-2010(UTC) Berichten: 169
|
Zo'n Fox Hooklink wallet, maar die is niet zo geschikt voor klein spul. Zijn alleemaal kleine vakjes, wel handig voor onderlijntjes.
|
|
|
|
25 ponder Lid sinds: 16-11-2010(UTC) Berichten: 350
|
ik hebzelf die van ultimate, bevalt me best als die t niet meer doet komt er wel een andere
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 9-11-2010(UTC) Berichten: 341
|
ik heb ook een korda rig safe. ik vind het wel een makkelijk bakkie. voor de rest van mijn kleine spul gebruik ik een sanger tackle box.
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.