45 ponder Lid sinds: 27-6-2010(UTC) Berichten: 1.902
|
Erwin schreef:Misschien is het wel leuk een keer een artikel te schrijven over hoe je zelf zo'n camera kunt maken. Lekker klussen thuis! Ik ben er een goeie maand mee bezig geweest en kan jullie vertellen hoe dit te maken is.
doen!!!! |
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Alvast bedankt! |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 27-1-2010(UTC) Berichten: 2.275 Bedankjes: 7 keer Is 9 keer bedankt in 9 post(s)
|
respect mannen voor opnieuw een leuk resultaat m.b.t. de cam. Ben erg benieuwd wat en waar hij gaat draaien. |
Give a man a fish and he has food for a day................... Teach a man to fish and he has to buy; rods, reels, lines, lead, tubes, tackle box, boilies, fishfinder, boats, banksticks, rodpod...................coolers and six packs.
|
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 25-12-2009(UTC) Berichten: 835
|
ik vraag me ook af of het gelukt is om de cam gisteren te kunnen plaatsen ? het water zal al een stuk kouder zijn nu en julie moeten daarin , respect voor jullie werk dat julie doen om de carpfeelers het beste van het beste voor te schotelen |
if you pay peanuts you catch monckey's ................ |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
He CarpFigter
Het is allemaal gelukt. Het water is momenteel alleen verschrikkelijk troebel. Je kunt nog geen meter ver kijken. Dit in tegenstelling tot de test locatie, waar we ongeveer 4 meter zicht hebben.
We kunnen alleen maar hopen dat het water binnen een week een stuk helderder is. Wanneer dit niet lukt, moeten we op zoek naar een andere locatie. Je moet natuurlijk wel wat zien.....
Gelukkig krijgen we meer regen, minder zon en lagere temperaturen waardoor het water waak snel helder wordt.
Hopen op het beste....
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 8-1-2009(UTC) Berichten: 7.647 Locatie: Kampen Bedankjes: 71 keer Is 57 keer bedankt in 52 post(s)
|
Voor de liefhebbers, nog wat printscreens! Erwin heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage:
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 27-1-2010(UTC) Berichten: 2.275 Bedankjes: 7 keer Is 9 keer bedankt in 9 post(s)
|
ja, das mooi man. Nou laat het maar gauw de 29e worden |
Give a man a fish and he has food for a day................... Teach a man to fish and he has to buy; rods, reels, lines, lead, tubes, tackle box, boilies, fishfinder, boats, banksticks, rodpod...................coolers and six packs.
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 3-11-2009(UTC) Berichten: 2.324
|
mooie variatie van vis komt er voorbij zwemmen zie ik op de printscreens:baars, brasem, snoek, karper, graskarper..... Dat beloofd wat................. was het maar al zover dat we kunnen kijken..... ben heel nieuwsgierig.......... Bewerkt door de gebruiker maandag 25 oktober 2010 14:23:26(UTC)
| Reden: Niet aangegeven |
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...
sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!
|
|
|
|
|
Enne...ik zag net een "kromme" snoek (waarschijnlijk heel hard ergens tegenaan gezwommen...) en een flinke karper.... Erwin heeft deze afbeelding(en) toegevoegd als bijlage:
|
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 11-3-2010(UTC) Berichten: 291
|
|
Don't dream your dreams, but catch'em!!
De dikste vis is, die vis, die net niet gevangen is...... |
|
|
|
35 ponder Lid sinds: 27-7-2009(UTC) Berichten: 1.525
|
QUASISNOEKO is dat Erwin! |
Groetjes, Tim
|
|
|
|
|
Hahaha... precies! Maf beest.
|
|
|
|
|
ocharm, die kan alleen saltos zwemmen ik kijk uit naar de live beelden! |
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Alvast bedankt! |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 18-2-2010(UTC) Berichten: 1.786
|
|
|
|
|
|
30 ponder Lid sinds: 15-9-2010(UTC) Berichten: 648
Bedankjes: 1 keer Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
ziet er echt gaaf uit erwin mag jij ook op de castelijnsplas in emmeloord vissen is ook erg mooi helder en hele mooie dikke karpers wel gaaf dat er zoveel verschillende soorten voorbij komen |
steel niet de overheid dult geen concurentie
gr paul |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 20-9-2010(UTC) Berichten: 521
Is 8 keer bedankt in 7 post(s)
|
Ziet er idd geweldig uit.Veel vis op de stek ook.Ben benieuwd wat er allemaal gaat gebeuren nu het water kouder word.
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 20-11-2009(UTC) Berichten: 4.209
Bedankjes: 4 keer Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
|
|
|
|
|
|
Maar hoe zit het nou?De cam staat ergens in het water en jullie zitten thuis te kijken?
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 20-11-2009(UTC) Berichten: 4.209
Bedankjes: 4 keer Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
|
yep
|
|
|
|
|
zo oneerlijk en erwin, ben je van plan een artikel te schyrven over een DIY onderwatercam? o want ik sta te popelen om dat ook eens te proberen 128fs31818 |
|
|
|
|
ja zegt ie haha word de nieuwe trent?:-" Voor het vissen eerst even kijken of het de moeite waard is om te gaan
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.