20 ponder Lid sinds: 15-2-2010(UTC) Berichten: 207
Bedankjes: 1 keer Is 2 keer bedankt in 2 post(s)
|
Uitnodiging Hierbij wil ik jullie graag uitnodigen voor eerste regiomeeting in dit nieuwe seizoen. Datum: vrijdagavond 15 oktober 2010 Locatie: speeltuingebouwtje Assendorp, Geraniumstraat 1 in Zwolle Aanvang: 19.30 uur Programma: 1 Opening 2 Bestelde vissen voor onze SKP-en / uitzettingen 3 IJC vergunningen 2010 4 Aangevraagde nieuwe uitzettingen bij de Federatie Oost-Nederland 5 Hoogtepunt van deze avond Gerwin Gerlach van Sportvisserij Nederland over karpervissen op diepe zandwinputten en hoe werkt een spronglaag 6 Regio karpertaal Ook op onze regio website www.ksnregiozwolle.nl kunt u deze uitnodiging en nog veel meer andere nieuws over onze regio vinden. Met vriendelijke groet, Dick Spijker. Overzicht overige meetings van dit seizoen: 12-11-2010; Sjakie en de Polderboys met 2 van hun laatste shows 10-12-2010: Michiel Slootweg: karpervissen een leven lang, van aardappel tot readymade 14-01-2011: Mark Zelle over zijn leven als karpervisser 18-02-2011: Arjan Verkoelen: technisch en tactisch vissen op meren en rivieren in Frankrijk 18-03-2011: Daniël Takken: vissen op Franse kanalen |
Linkloos |
|
|
|
55 ponder Lid sinds: 17-3-2010(UTC) Berichten: 4.290
Bedankjes: 2 keer Is 3 keer bedankt in 1 post(s)
|
ijc vergunningen??? jammer dt je daar niet mag nacht vissen alleen ben dr vorig jaar wel is geweest contributie enzo ervoor betaald maar je ziet dr weinig van terug wel jammer... |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
|
In welke zin zie jij er weinig van terug Lodewijk? Wat verwacht jij ervan terug te zien? |
Linkloos |
|
|
|
|
meerdere meetings ofzo??? meerdere wateren waar we mogen NACHT vissen dat soort dingetjes kijk het is leuk dat ze spiegelkarpertjes enzo uitzetten maar wat heb je dr eerlijk gezegd aan als je deze bijv in de ijssel uit zet?? kort gezegd zie ik dus liever meer terug voor de vissers |
'Wie zich verliest in zijn passie, is minder verloren dan wie de passie verliest' |
|
|
|
20 ponder Lid sinds: 11-7-2009(UTC) Berichten: 260
|
Lodewijk schreef:meerdere meetings ofzo??? meerdere wateren waar we mogen NACHT vissen dat soort dingetjes kijk het is leuk dat ze spiegelkarpertjes enzo uitzetten maar wat heb je dr eerlijk gezegd aan als je deze bijv in de ijssel uit zet?? kort gezegd zie ik dus liever meer terug voor de vissers Meerdere meetings? Volgens mij dien ze er toch genoeg? Meer nachtvis water? Daar heeft de ksn niks mee te maken |
|
|
|
|
|
Ik vind persoonlijk dat 6 meetings al behoorlijk veel is. Er zijn regio's met minder zeg maar. Het nachtvissen heeft de KSN zoals Stein al zegt niets mee te maken. Ze kunnen hooguit een aanzet geven bij de visrechthebbende, maar dat kun jij zelf ook doen. Wellicht dat meer wateren wel moet zijn een gelijkblijvend aantal wateren. Met de groene maffia in de nek en zogenaamde "karpervissers" wordt het aantal misschien juist wel minder in plaats van meer. |
Linkloos |
|
|
|
|
Nog mensen heen vanavond? |
Linkloos |
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 3-11-2009(UTC) Berichten: 2.324
|
zit in de avonddienst, dus ik ben er niet............ |
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...
sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!
|
|
|
|
|
wie weet hoe laat is het? heb nog een zak vol drankmunten van vorig seizoen haha |
|
|
|
|
Was in elk geval weer gezellig! Op naar de volgende! |
Linkloos |
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.