25 ponder Lid sinds: 16-2-2010(UTC) Berichten: 564
Is 1 keer bedankt in 1 post(s)
|
haakkapjes was dan toch genoeg geweest, hele doosje waar je ook weer een euro voor betaald is nutteloos.
als de haken met kapje in een zakje zitten worden de haakpunten ook niet botter van, dus had best in een zakje gekund voor een euro minder |
leer om te vangen, vang om te leren |
|
|
|
45 ponder Lid sinds: 27-6-2010(UTC) Berichten: 1.902
|
freaky schreef:haakkapjes was dan toch genoeg geweest, hele doosje waar je ook weer een euro voor betaald is nutteloos.
als de haken met kapje in een zakje zitten worden de haakpunten ook niet botter van, dus had best in een zakje gekund voor een euro minder als je die dan in een zakje zet met die haakkapjes, vallen deze er misschien af |
Carpfishing isn't about catching carp, but about the efford you have to do to make one of them bite Help mij een boiliepakket te winnen door deze link te liken! Alvast bedankt! |
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 20-11-2009(UTC) Berichten: 4.209
Bedankjes: 4 keer Is 10 keer bedankt in 9 post(s)
|
zo heren, een van onze sponsors www.tackledirect.nl heeft ze op voorraad! de Kaptor haken voor 6,50 euro een doosje.
|
|
|
|
50 ponder Lid sinds: 3-11-2009(UTC) Berichten: 2.324
|
kijk dat is goed om te weten..... in februari wordt of beter gezegd moet de tacklebox weer opnieuw aangevuld met klein materiaal........... |
elke karper telt, niet alleen de grote karpers tellen maar ook de kleine karpers(knolletjes)!!!! Het belangrijkste is dat je maar geniet van de dril en de vangst van de karper...
sinds mijn ongeluk heb ik een nieuwe bijnaam scar head!!!!!!
|
|
|
|
CarpFeeling Crew Lid sinds: 20-9-2010(UTC) Berichten: 521
Is 8 keer bedankt in 7 post(s)
|
heb ze gisteren in real live gezien,ziet er allemaal keurig uit.Zal zeker niet mis staan in de tacklebox.
|
|
|
|
Spring naar forum
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen Polls creëren.
Je kunt hier niet stemmen op Polls.